Bekijk volle/desktop versie : reuma



24-04-2010, 12:51
wie wil er over praten

24-04-2010, 13:10


Ik wil er wel over met je praten...

24-04-2010, 16:00
Mijn mama heeft reuma meskiena, we zijn nu bijna elke week in het AMC om onderzoekjes te laten doen en erachter komen wat voor type ze heeft. het huid van mijn mama is erg strak en ze kan bijna niks meer, echt zielig als ik haar zo zie doet me echt veel pijn.
omdat ik weet hoe me mama was ze was altijd vrolijk, was altijd bezig nu wordt het steeds moeilijker en moeilijker met alles, aankleden, opstaan. gemdoelilah!!!

24-04-2010, 20:39

Citaat door RomaysaRayyan:
Mijn mama heeft reuma meskiena, we zijn nu bijna elke week in het AMC om onderzoekjes te laten doen en erachter komen wat voor type ze heeft. het huid van mijn mama is erg strak en ze kan bijna niks meer, echt zielig als ik haar zo zie doet me echt veel pijn.
omdat ik weet hoe me mama was ze was altijd vrolijk, was altijd bezig nu wordt het steeds moeilijker en moeilijker met alles, aankleden, opstaan. gemdoelilah!!!


Ik herken dit, mijn lieve papa heeft het ook en het is vreselijk hoe hij eronder lijdt Meskien, laatst moest hij helemaal huilen van de pijn en dat hij niks meer kan doen bijna. Gelukkig komt het en gaat het, maar op momenten dat het hevig is, dan voelen we het allemaal. Hij krijgt prednisol en nog wat medicijnen geloof ik.

Hoe is de medicatie van jouw mama? Meskiena, leef met jullie mee, moge Allah swt haar pijn en die van mijn vader verlichten. Ameen.