Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen hebben het echt moeilijk



Pagina's : [1] 2 3

24-04-2010, 02:18
kijk deze video

http://www.youtube.com/watch?v=yNtqgyp1bA4

24-04-2010, 02:21


Waar gaat het over, jij iedere keer met je filmpjes.

24-04-2010, 02:23

Citaat door Fatiine:
Waar gaat het over, jij iedere keer met je filmpjes.



deze is lang gaat over de eerste en de tweede

24-04-2010, 12:32
hoe bedoel je vrouwen hebben het moeilijk ?

24-04-2010, 12:41


Hij zegt ''girl have to be patient'' Ow en mannen mogen lekker hunzelf dood masturberen.
Zulke uitspraken kunnen mij echt woedend maken. Hoe bedoel je!?!?!! Allah subhana wa ta'ala ziet toch alles.. omggg ik ben sprakeloos..

Ik weet niet of jullie het al weten maar sommige geleerden zijn niet goed snik.

24-04-2010, 12:42
Hahaha hoe die man met zijn handen/vingers beweegt terwijl hij praat en dan dat muziekje erbij en die ondertiteling

24-04-2010, 12:43

Citaat door Whats_up:
Hij zegt ''girl have to be patient'' Ow en mannen mogen lekker hunzelf dood masturberen.
Zulke uitspraken kunnen mij echt woedend maken. Hoe bedoel je!?!?!! Allah subhana wa ta'ala ziet toch alles.. omggg ik ben sprakeloos..

Ik weet niet of jullie het al weten maar sommige geleerden zijn niet goed snik.

Mannen mogen meer dan vrouwen

24-04-2010, 12:46

Citaat door Aliyah1992:
Mannen mogen meer dan vrouwen


Man & vrouw hebben gelijke rechten. Kom aan met een hadith en dan geloof ik je.

24-04-2010, 12:49
Wanneer hij met zijn vingers beweegt terwijl hij die dingen zegt, ik ging er bijna van kokhalzen je kan dingen ook subtiel brengen.

24-04-2010, 12:50

Citaat door Fatiine:
Wanneer hij met zijn vingers beweegt terwijl hij die dingen zegt, ik ging er bijna van kokhalzen je kan dingen ook subtiel brengen.


hahahaha

24-04-2010, 12:59

Citaat door Whats_up:
Hij zegt ''girl have to be patient'' Ow en mannen mogen lekker hunzelf dood masturberen.
Zulke uitspraken kunnen mij echt woedend maken. Hoe bedoel je!?!?!! Allah subhana wa ta'ala ziet toch alles.. omggg ik ben sprakeloos..

Ik weet niet of jullie het al weten maar sommige geleerden zijn niet goed snik.


wat loop je nou te lullen met je niet goed snik, hij heeft het ook over de mannen gehad alleen zie je dat in een andere gedeelte en jij begint gelijk te lullen. mannen mogen het wel? dat maak jij dervan a dombo

en ik weet niet of jij het weet maar toon een beetje respect voor de geleerden ja

24-04-2010, 13:00

Citaat door Whats_up:
Man & vrouw hebben gelijke rechten. Kom aan met een hadith en dan geloof ik je.


mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar we hebben verschillende rechten en plichten.

24-04-2010, 13:01



Citaat door Fatiine:
Wanneer hij met zijn vingers beweegt terwijl hij die dingen zegt, ik ging er bijna van kokhalzen je kan dingen ook subtiel brengen.


niet overdrijven joh, en kan ook automatisme zijn geweest

24-04-2010, 13:05

Citaat door champ010:
wat loop je nou te lullen met je niet goed snik, hij heeft het ook over de mannen gehad alleen zie je dat in een andere gedeelte en jij begint gelijk te lullen. mannen mogen het wel? dat maak jij dervan a dombo

en ik weet niet of jij het weet maar toon een beetje respect voor de geleerden ja



Heb dat filmpje tot ong de helft bekeken, kon het niet meer aanzien, vond het heel onzinnig wat hij daar zei.

Hij komt aan met voorbeelden in deze wereld, zoals dat de familie diegene kan verstotenen etc. Maar Allah subhana wa ta'ala ziet alles. Hij vergeet erbij te melden dat Allah het beste weet en de kenner van alles is tot zover ik het filmpje keek,

En het is echt zo dat sommige geleerden niet sporen. kan ff geen voorbeeld geven.

24-04-2010, 13:05
En dat noemt zich een geleerde? Kennis is macht, laat die kennis dan wel rechtvaardig zijn!

Pagina's : [1] 2 3