Bekijk volle/desktop versie : Frankrijk word Wereldkampioen 2010 Let op mijn woorden!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-04-2010, 00:28

Citaat door Clichy_sousbos:
Frankrijk gaat hem pakken, let op mijn woorden...


zoiezo wordt het weer feest



http://www.youtube.com/watch?v=xFofb-QNZBU&feature=fvw


inchallah
.

24-04-2010, 00:40


Athen yemsag Allaah , in sha'Allaah. Viespeuken zijn 't.

24-04-2010, 00:46
Ribery slechter dan Robben
Gourcuff slechter dan Sneijder
Toulalan slechter dan Van Bommel
Benzema slechter dan Van Persie
Nasri slechter dan Van der Vaart

moet ik nog doorgaan

24-04-2010, 00:53

Citaat door Clichy_sousbois:
haha viespeuken allah straft ze, ik hoop inchalla dat er 2 berbers bij komen, Benzema en nasri, en let op mijn woorden Frankrijk gaat hem pakken, de groepsfase gaan ze met moeite voorbij maar daarna gaan ze alles winnen, zo is Frankrijk meestal, zoiezo Finale maar deze keer winnen ze de Finale, let op mijn woorden, en NL gaat het weer zoals gewoonlijk met hun super selectie de 2 ronde eruit door portugal

Dat jij hun durft aan te moedigen. Vooral die Ribery zet ons geloof voor schut; vorig jaar nog schijnheilig op al-hajj gaan, maar in de tussentijd wel hoeren in laten vliegen. Zelfde geldt voor Benzema.

Insha'Allaah overleven ze de groepsfase niet eens. La'nato Allahi 'alayhom.

24-04-2010, 00:55



Citaat door Majestic.:
Dat jij hun durft aan te moedigen. Vooral die Ribery zet ons geloof voor schut; vorig jaar nog schijnheilig op al-hajj gaan, maar in de tussentijd wel hoeren in laten vliegen. Zelfde geldt voor Benzema.

Insha'Allaah overleven ze de groepsfase niet eens. La'nato Allahi 'alayhom.


Frankrijk eerste land waar burka wordt verboden
Ewa clichy waar zijn die zogenaamde reljongeren?

24-04-2010, 00:58

Citaat door marmita-lover:
Frankrijk eerste land waar burka wordt verboden
Ewa clichy waar zijn die zogenaamde reljongeren?

Die hebbe geen tv, internet, geld voor de krant duuh, hoe moete ze t nieuws volge?

24-04-2010, 01:07

Citaat door marmita-lover:
Ribery slechter dan Robben
Gourcuff slechter dan Sneijder
Toulalan slechter dan Van Bommel
Benzema slechter dan Van Persie
Nasri slechter dan Van der Vaart

moet ik nog doorgaan
vdv is echt niet beter dan nasri, en toulalan is veel beter dan bommel die van is 1 van de beste verdedigende middenvelders.

Gourcuff is in potentie veel beter dan sneijder

24-04-2010, 01:07
Zelfverheerlijking zwaar overdreven bezig weer áh clichy.

Clichy, jij begint echt te vaak cliché te worden, als iemand aan frankrijk denkt, denken ze meteen aan jou

Even minderen man

Maar goed: ik denk wel dat frankrijk onderschat wordt, maar ik vindt het geen team. Domste coach ooit: Domenech. Zijn naam zegt het al 'dom'

24-04-2010, 01:10

Citaat door rette177:
vdv is echt niet beter dan nasri, en toulalan is veel beter dan bommel die van is 1 van de beste verdedigende middenvelders.

Gourcuff is in potentie veel beter dan sneijder


1 woord.
BALHAAR

Van der vaart is technisch veel beter dan Nasri en ook veel beter schot en kan veel beter een team dragen.

Gourcuff beter dan Sneijder? Ga even langs de huisarts joh.

En Toulalan speelde echt geweldig tegen Bayern, wacht maar volgende week tot Van Bommel op hem staat.

24-04-2010, 01:13

Citaat door marmita-lover:
1 woord.
BALHAAR

Van der vaart is technisch veel beter dan Nasri en ook veel beter schot en kan veel beter een team dragen.

Gourcuff beter dan Sneijder? Ga even langs de huisarts joh.

En Toulalan speelde echt geweldig tegen Bayern, wacht maar volgende week tot Van Bommel op hem staat.


gappie

kijk alleen deze goal van nasri die man heeft een veel betere dribbel dan VDV en is gewoon beter




gourcuff is zeker wel beter in potentie die man gaat groter dan sneijder worden. Toulalan speelt 1 slechte wedstrijd, dat komt door puel die zet em centraal achterin. daar hoort hij niet te spelen.

24-04-2010, 01:20
Wat een liefde voor frankrijk... Waar slaat dat op

24-04-2010, 01:28

Citaat door rette177:
gappie

kijk alleen deze goal van nasri die man heeft een veel betere dribbel dan VDV en is gewoon beter




gourcuff is zeker wel beter in potentie die man gaat groter dan sneijder worden. Toulalan speelt 1 slechte wedstrijd, dat komt door puel die zet em centraal achterin. daar hoort hij niet te spelen.



Op een goal Nasri vergelijken met Vdv?
Kijk wat vdv heeft gedaan bij Hsv en Ajax.
Bij madrid wat minder maar hij speelt nu wel op de plaats van kaka vriend en doet het best goed.

Wat jij wilt joh elke fransman is beter dan een nederlander

24-04-2010, 02:47


Spanje & Brazilie zijn de favorieten..

Argentinie de underdog.. Als Messi het op zijn heupen krijgt, worden zij Wereldkampioen. Zij hebben naast Messi nog een dozijn topaanvallers..

24-04-2010, 03:07
Marmita lover als je nou verstand zou hebben zou je weten dat Toulalan geschorst is.
Elke topclub wil Toulalan dus ik zou hem zeker niet onderschatten.
Ik vind Sneijder echt niet zo bijzonder hoor.Hij is vrijwel elke wedstrijd onzichtbaar.Afgelopen dinsdag heeft hij miss 4x de bal aan geraakt en dat voor een aanvallende middenvelder.

24-04-2010, 04:07
ik hoop et ook franca of algeria maar die worden tog nie dan maar franca beter als gheert wilde3rs vlk

Pagina's : [1] 2 3 4 5