Bekijk volle/desktop versie : Playing stupid



Pagina's : [1] 2 3

22-04-2010, 22:39
Wat vindt je er van en doe je het wel eens?

In de liefde.[of niet maar goed, anders blijft ie nie staan.]

22-04-2010, 22:50


Playing stupid in what kind of way?

22-04-2010, 22:51

Citaat door Moon.:
Playing stupid in what kind of way?


Pretending to be you is is my way of playing stupied.

22-04-2010, 22:54

Citaat door SDS:
Pretending to be you is is my way of playing stupied.


O-kee.

22-04-2010, 22:57



Citaat door Moon.:
O-kee.



Uuuu you are so amazing when you play stupied!

22-04-2010, 22:59

Citaat door SDS:
Uuuu you are so amazing when you play stupied!


O-kee.

22-04-2010, 23:00

Citaat door Moon.:
O-kee.


Ey zeg eens wat inhoudelijks met je ok de hele tijd!

22-04-2010, 23:01

Citaat door SDS:
Ey zeg eens wat inhoudelijks met je ok de hele tijd!


22-04-2010, 23:06
Ok mensen even een definitietje er in gooien.

Playing stupid is doen alsof je niet weet waar iets over gaat of iemand het over heeft of dat je soms vragen stelt waar je het antwoord al eigenlijk op weet.
Dus, doen alsof je het allemaal niet snapt terwijl je dat wel doet om ergens achter te komen of om iemand zo ver te krijgen om expliciet wat te vertellen, al snapte je de hints.

Of misschien heb je wel ulterior motives hierbij.

Anyway, ik hoop dat jullie hier wat van snappen, een beetje vaag allemaal.

22-04-2010, 23:16
SDS..what's so funny?


Mir: Ik denk dat vrouwen dit wel vaker doen. Mannen zijn meestal direct en hebben altijd wel wat te bewijzen dus doen dit niet zo snel, enfin, denk ik.

Wanneer heb je het voor het laatst gedaan?

22-04-2010, 23:30
Nothing, gewoon ben nieuwsgierig naar dit soort gedrag

22-04-2010, 23:31
Guilty as charged!

Paar jaar terug. Zat in de auto met m'n ma voor een stoplicht en toen stak ineens mijn basisschoolliefde over die ik jaren niet had gezien! Ik had m'n zonnebril op (tegen de zon) en keek hem dus na, dacht dat hij me niet had gezien of zou herkennen door die zonnebril.

Paar weken later kwam ik hem op het perron tegen en liep voorbij hem (deed alsof ik hem niet zag) en toen riep hij dus m'n naam en ik draaide me om (genant). Deed dus alsof ik hem niet had gezien, hahaha.

In de trein vroeg hij vanalles en toen vroeg hij dus of ik al mijn rijbewijs had gehaald waarop ik zei: 'ja, al een paar maanden' en vertelde hij dus dat hij me had gezien in de auto

I hate lying, but boy I was so ashamed and zat steeds idioot te glimlachen. Ben echt gestoord wat dat betreft

22-04-2010, 23:36



Citaat door Miryam17:


I feel you. Is meer omdat je niet weet hoe je moet handelen.. of als je weet dat iemand waarschijnlijk je leuk vind maar je doet alsof je niets door hebt in de hoop dat het wel overwaait.

.


Het leek wel alsof hij blij was mij te zien, had hem nog nooit zoveel horen praten, zo herinner ik me hem niet.

Ja, too bad. Zou nooit wat tussen ons kunnen worden. Hij had gelukkig paar maanden stage op m'n school, dus ik zag hem wat vaker. Nu niet meer dus, oh well... xsighx

22-04-2010, 23:38
Ik doe het ook wel maar meestal met mensen die denken dat ze me voor de gek kunnen houden..gewoon lekker mee spelen till you shred the asswipe to bits.

22-04-2010, 23:41

Citaat door Momo_F:
Ik doe het ook wel maar meestal met mensen die denken dat ze me voor de gek kunnen houden..gewoon lekker mee spelen till you shred the asswipe to bits.


Maar zoiets komt niet vaak voor, mag ik hopen?

Pagina's : [1] 2 3