Bekijk volle/desktop versie : Mysteries tussen man en vrouw



Pagina's : [1] 2 3

15-07-2004, 01:22
Over het verschil tussen mannen en vrouwen raken we waarschijnlijk nooit uitgepraat. En oh, wat praten wij graag over onze kerels, en zij over ons. Sommige zaken tussen man en vrouw blijven echter altijd een mysterie. Dit zijn een aantal zaken die mannen en vrouwen constant voor een raadsel stellen. Maar ook een paar waar we het over eens zijn.
Vrouwen vragen zich af…

· Waarom ieder dag achter het fornuis staan altijd maar een vrouwending moet zijn… zelfs als hij een chef-kok in een sterrenrestaurant is!

· Waarom mannen denken dat vrouwen slechte bestuurders zijn, hoewel we toch iedere keer weer het tegendeel bewijzen.

· Waarom onze partners nog steeds vaak bezwaar hebben tegen kleding die we dragen wat maar het kleinste beetje sexy naakt laat zien, terwijl ze kwijlen voor precies dezelfde kleding als een andere vrouw die draagt.

· Waarom de heerlijkste parfums voor vrouwen altijd onvermijdelijk een mannennaam dragen, zoals Yves, Ralph of Hugo.

· Waarom mannen nog steeds stil blijven staan en gaan staren als ze een vrouw zien die het financiële gedeelte van de krant leest.

· Waarom mannen nog steeds niet goed naar een vrouw luisteren. Ondanks dat er miljoenen boeken zijn geschreven over dit specifieke onderwerp.

· Waarom mannen Wesley Snipes, Jean Claude van Damme of Steven Seagal leuk vinden.

· Waarom mannen altijd oorlog voeren. Er zijn echt wel andere, minder schadelijke manieren om je spieren te trainen?

· Waarom mannen de deur uit kunnen in een overhemd en jeans, terwijl vrouwen er altijd maar op en top uit moeten zien.
Mannen vragen zich af…

· Waarom vrouwen altijd alles willen bespreken, en zo vaak!

· Waarom ze kwijlen over slonzige sullen als Tom Cruise en Brad Pitt. Is een stoppelbaard van een paar dagen en gekreukte cargo jeans alles wat nodig is om vrouwen in katzwijm te laten vallen?

· Waarom zij denken dat strepen en ruiten echt niet samen gaan. Geen man die deze avontuurlijke combinatie ziet heeft ook maar met zijn ogen geknipperd of ze ervoor gesloten. Dus, wat is dat toch met vrouwen?

· Waarom vrouwen denken dat het vermommen van hun vrouwelijkheid hen efficiënter maakt. Het moment waarop een vrouw een ruimte binnen loopt, beïnvloedt zij alle aanwezige mannen op één of andere manier. Dat is een feit.

· Waarom zij op een verbintenis in de vorm van een huwelijksring aandringen, net toen de dingen zo lekker gingen. Echte stemmingsbedervers kunnen ze zijn.

· Waarom vrouwen altijd vragen hoe ze er uit zien in een bepaald kledingstuk, terwijl ze het toch niet geloven als je zegt dat het goed is, en het direct weer verwisselen voor iets anders.
· Waarom veel vrouwen Eminem verafschuwen.
· Waarom vrouwen altijd zo waanzinnig lekker ruiken.
· Waarom vrouwen in iedere vreemde bocht van een weg stoppen en om de weg vragen in plaats van zelf de weg te vinden. En als men verdwaalt raakt, nou, dan is het heel vaak omdat het kleine vrouwtje in de passagiersstoel de kaart niet goed leest.

Mannen en vrouwen zijn het wel eens over…
· De kracht en de schoonheid van een sportwagen of een Harley.
· De ervaring van het luisteren naar een live concert van je favoriete artiest.
· Het feit dat stilettohakken het meest sexy iets zijn op aarde!
· Dat iedere rozetint meestal niet een mannenkleur is, tenzij hij Gerard Joling of Gordon is.
· Dat de zoektocht naar de ware ontzettend leuk kan zijn.
· Dat de liefde altijd een prachtig iets is!

15-07-2004, 01:24


oeefff moet ik hier inhoudelijk op ingaaaaaan????

(kblijf je pesten)

15-07-2004, 01:25

Citaat:
Origineel gepost door MuzzyAA
oeefff moet ik hier inhoudelijk op ingaaaaaan????

(kblijf je pesten)
Ik zou bijna denken dat je een stalker bent!

15-07-2004, 01:26

Citaat:
Origineel gepost door MuzzyAA
oeefff moet ik hier inhoudelijk op ingaaaaaan????

(kblijf je pesten)
Gelieha 3liek hadiek raha oujdia , manebghiesh 3lieha

15-07-2004, 01:28


shoef s7aal men kdoeb ketbaat temmak

15-07-2004, 01:28

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
Gelieha 3liek hadiek raha oujdia , manebghiesh 3lieha
Ziedieloeeeeeeeee maa3endoe maajdier.
Jij was dat meisje dat ook in Village Touba woonde,kan ik me vaag herinneren

15-07-2004, 01:28

Citaat:
Origineel gepost door MuzzyAA
shoef s7aal men kdoeb ketbaat temmak
Bgiet trednie keddaba. Hshoema 3liek!

15-07-2004, 01:29

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan
Ziedieloeeeeeeeee maa3endoe maajdier.
Jij was dat meisje dat ook in Village Touba woonde,kan ik me vaag herinneren
haha ja... ik zag je naam en herkende je meteen. Lang geleden zeg... waar was je al die tijd

15-07-2004, 01:30

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
haha ja... ik zag je naam en herkende je meteen. Lang geleden zeg... waar was je al die tijd
Ik kom regelmatig online,alleen niet zo vaak op Marokkaanse jongeren,liefde en relaties.
Ewa haad l3aam temshie l Oujda of blijf je dit jaar ook in Nederland

15-07-2004, 01:32

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan
Ik kom regelmatig online,alleen niet zo vaak op Marokkaanse jongeren,liefde en relaties.
Ewa haad l3aam temshie l Oujda of blijf je dit jaar ook in Nederland
la makan bo oujda haad l3aam, nebka negoed hna 7sen, dorka 7ta rajli magelanisch nemshi


nti ghadi troe7i loujda haad l3aam?

15-07-2004, 01:33

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan
Bgiet trednie keddaba. Hshoema 3liek!
kracht en schoonheid van een harley? dat ding verliest elke 100 m onderdelen.

een roestbak op 2 wielen

en zo heeeeeeeeeeeel veel andere dingen in je topic

15-07-2004, 01:34

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
la makan bo oujda haad l3aam, nebka negoed hna 7sen, dorka 7ta rajli magelanisch nemshi


nti ghadi troe7i loujda haad l3aam?
Nee ik blijf hier in Nederland.
Ben je verloofd of getrouwd en hoelang al. Ik loop een beetje achter.

15-07-2004, 01:35



Citaat:
Origineel gepost door MuzzyAA
kracht en schoonheid van een harley? dat ding verliest elke 100 m onderdelen.

een roestbak op 2 wielen

en zo heeeeeeeeeeeel veel andere dingen in je topic
Over smaak valt niet te twisten!

15-07-2004, 01:44
Mannen en vrouwen zijn het wel eens over…
· De kracht en de schoonheid van een sportwagen of een Harley.

15-07-2004, 01:45

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan
Nee ik blijf hier in Nederland.
Ben je verloofd of getrouwd en hoelang al. Ik loop een beetje achter.
ggtebni wahed lehbiel oe hebelni m3aah

Pagina's : [1] 2 3