Bekijk volle/desktop versie : Wat vragen over Mohammed vzm



22-04-2010, 16:11
Kan iemand mij dit even uitleggen aangezien ik hier wel mee zit.

Book 13, Number 2380:
Narrated Aisha, Ummul Mu'minin:

The Prophet (peace_be_upon_him) used to kiss her and suck her tongue when he was fasting.

Kan iemand mij zulke dingen uitleggen die ik lees op het internet qua Mohammed vzmh en zijn jonge vrouwen, sexlust en dergelijke.


Dankjewel

22-04-2010, 16:24


Kun je wat specifieker zijn in je vraag?

22-04-2010, 16:33

Citaat door Gravin08:
Book 13, Number 2380:
Typ dit nr. in Google en je krijgt haatsites. Pak eens Sahieh al-Bukhaarie erbij en bekijk eerst eens of nr. 2380 staat in boek 13.
"Sexlust" en "jonge vrouwen" zeg je dan? Waar haal je dat vandaan.. haatsites die het uit hun duim zuigen. De profeet (vzmh) had ook een vrouw (of meerdere) die ouder was dan hij.

22-04-2010, 16:40

Citaat door IslaamFanaat:
Kun je wat specifieker zijn in je vraag?


Mijn vraag is juist algemeen bedoeld, ik ben in verwarring na het lezen van deze dingen.

22-04-2010, 16:41



Citaat door Naambestaatal:
Typ dit nr. in Google en je krijgt haatsites. Pak eens Sahieh al-Bukhaarie erbij en je zal zien dat er niet eens een nr. 2380 staat in boek 13.
"Sexlust" en "jonge vrouwen" zeg je dan? Waar haal je dat vandaan.. haatsites die het uit hun duim zuigen. De profeet (vzmh) had ook een vrouw (of meerdere) die ouder was dan hij.



Ja, maar de jongere vrouwen (onder de 10 bijvoorbeeld)? En, mag ik de bron ervan; niet van een haatsite dus!

22-04-2010, 16:47
De jongere vrouwen? Hoezo in meervoudsvorm?

Hier heb je een site over de profeet Mohammed (vzmh): klik.
(Volgens mij wil jij gelijk dit lezen).