Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoeveel outfits neem jij mee...



21-04-2010, 10:31
Op vakantie?

Dus GEEN kledingstukken, maar outfits.

Vermeld er ook bij hoelang je op vakantie gaat!

Ik ga 8 weken op vakantie en ik zat eraan te denken om 10 outfits mee te nemen. Zou dit voldoende zijn?

21-04-2010, 10:39


ik ga 5 weken op vakantie

en neem ff kijke..

8 a 7 outfits mee geloof ik ben er nog niet helemaal uit want moet nog wat outfits kopen dus maybe more alleen mag niet te veel anders gaat me moeder weer zeuren over de kilo's we gaan met de vliegtuig vandaar..

21-04-2010, 10:45

Citaat door moenaa:
ik ga 5 weken op vakantie

en neem ff kijke..

8 a 7 outfits mee geloof ik ben er nog niet helemaal uit want moet nog wat outfits kopen dus maybe more alleen mag niet te veel anders gaat me moeder weer zeuren over de kilo's we gaan met de vliegtuig vandaar..



Ik ga ook met de vliegtuig. Ik weet nu dat ik moet bijbetalen met alles wat ik meeneem.

Opzich zijn 8 a 7 outfits genoeg voor 5 weken, maar op de 1 of andere manier krijg je het gevoel dat het niet genoeg is en dat je meer nodig gaat hebben terwijl je merendeel niet eens aantrekt. Ik heb dit vaak gehad en daarom ga ik nu alleen meenemen wat ik ECHT ga dragen .

21-04-2010, 11:03
ik heb gwn ongeveer: 6à7 hemdjes voor op een jeansbroek
2 jeansbroeken
3 kleedjes
2 rokken
wat t-shirtjes
en vestjes

eig veel voor boven, maar dan allemaal op jeansbroek

21-04-2010, 11:22


Jeansbroek in de zomer.. vooral in marokko. 1x gedaan.. En zit totaal niet lekker.

21-04-2010, 11:28

Citaat door _imane_:
ik heb gwn ongeveer: 6à7 hemdjes voor op een jeansbroek
2 jeansbroeken
3 kleedjes
2 rokken
wat t-shirtjes
en vestjes

eig veel voor boven, maar dan allemaal op jeansbroek



Leuk!

Hoelang ga je op vakantie?

21-04-2010, 11:30

Citaat door SgattigMeisje:
Jeansbroek in de zomer.. vooral in marokko. 1x gedaan.. En zit totaal niet lekker.



Je moet geen strakke aandoen..

Ik heb vorig jaar een lichte spijkerbroek aangetrokken die normaal lekker wijd zit, en hij was echt heerlijk.