Bekijk volle/desktop versie : Vraag je over de pil!



20-04-2010, 22:28
salaam dames,

mijn vraag aan jullie is.. ik ga op huwelijksreis en ik word tijdens mijn huwelijksreis ongesteld.. en ik slik niet zolang de pil dus ik wil de pil doorslikken dus geen stopweek. maar hoe gaat het precies in de werking gwn blijven door slikken tot de strip leeg is word ik dan daarna gewoon ongesteld en dan gwn na mijn ongesteldheid de pil weer slikken? of moet je dan weer met de pil beginnen op je eerste dag mestruatie? of wat raden jullie mij aan? stopweek of gwn doorslikken tijdens mijn vakantie?


alvast bedankt!

20-04-2010, 22:37

Als je door slikt heb je alsnog kans op braakbloedingen. Dat is geen ongesteldheid, maar een tussentijdse bloeding. Is niet zoveel als bij mestruatie.

O.b.v. eigen ervaring zou ik niet doorslikken, maar dat komt omdat mijn lichaam niet zo goed tegen allerlei hormonen kan en daarnaast heb ik toch last van braakbloedingen.

Bij jou is het natuurlijk heel anders want het is wel je huwelijksreis en dan is het knap balen dat je met je ongesteldheid zit.
Mocht je het wel doen dan doorslikken tot de tweede strip leeg is en dan heb je je stopweek en dan na je stopweek weer slikken.

Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd?

20-04-2010, 22:40

Citaat door shitana83:
Als je door slikt heb je alsnog kans op braakbloedingen. Dat is geen ongesteldheid, maar een tussentijdse bloeding. Is niet zoveel als bij mestruatie.

O.b.v. eigen ervaring zou ik niet doorslikken, maar dat komt omdat mijn lichaam niet zo goed tegen allerlei hormonen kan en daarnaast heb ik toch last van braakbloedingen.

Bij jou is het natuurlijk heel anders want het is wel je huwelijksreis en dan is het knap balen dat je met je ongesteldheid zit.
Mocht je het wel doen dan doorslikken tot de tweede strip leeg is en dan heb je je stopweek en dan na je stopweek weer slikken.

Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd?



Super bedankt voor de informatie!! baraklahoe fhiek!
Nu twijfel ik wel.. weet niet of ik wel moet doorslikken of gwn stopweek? haha~is het schandelijk als je gwn doorslikt? hoelang duurt zo een braakbloedingen?

20-04-2010, 22:41

Citaat door Nador_Girl:
Super bedankt voor de informatie!! baraklahoe fhiek!
Nu twijfel ik wel.. weet niet of ik wel moet doorslikken of gwn stopweek? haha~is het schandelijk als je gwn doorslikt? hoelang duurt zo een tussentijdsebloeding?



Niet iedereen heeft last van zo een tussentijdse bloeding he.

20-04-2010, 22:46


Citaat door RiffijnseTament:
Niet iedereen heeft last van zo een tussentijdse bloeding he.



Aaah oke dat wist ik niet.. weer wat geleerd!

20-04-2010, 22:48

Citaat door Nador_Girl:
Aaah oke dat wist ik niet.. weer wat geleerd!





Je kan dus gewoon aan de volgende strip beginnen.
De strip helemaal afmaken en dan pas beginnen aan de stopweek.
InshaAllah zul jij geen tussentijdsebloeding hebben
Kom niet vaak voor dat mensen het wel hebben.

Succes InshaAllah!

20-04-2010, 22:50
Trouwens dames nog een vraagje! haha ik neem de pil s´avonds en ik ga op vakantie en kwa tijdverschil is het wel 7uur tijd verschil.. hoe moet ik dat doen met mijn pil? want als het hier s´avonds is is het daar rond een uur of 5uur s´nachts? ik maak het jullie wel beetje ongewikkeld.. hoe kan ik het beste dan doen met de pil?

20-04-2010, 22:51

Citaat door RiffijnseTament:


Je kan dus gewoon aan de volgende strip beginnen.
De strip helemaal afmaken en dan pas beginnen aan de stopweek.
InshaAllah zul jij geen tussentijdsebloeding hebben
Kom niet vaak voor dat mensen het wel hebben.

Succes InshaAllah!




inshaAllah dankje meid!
het is niet erg voor een keertje gwn geen stopweek te hebben? gwn doorslikken? heb het liever niet maar omdat het toch vakantie is.. en mijn huwelijksreis nogal

xxxx

20-04-2010, 22:52

Citaat door Nador_Girl:
Trouwens dames nog een vraagje! haha ik neem de pil s´avonds en ik ga op vakantie en kwa tijdverschil is het wel 7uur tijd verschil.. hoe moet ik dat doen met mijn pil? want als het hier s´avonds is is het daar rond een uur of 5uur s´nachts? ik maak het jullie wel beetje ongewikkeld.. hoe kan ik het beste dan doen met de pil?



Eeuhm ik zou nu alvast beginnen met de pil wat eerder in te nemen.

20-04-2010, 22:57

Citaat door RiffijnseTament:
Eeuhm ik zou nu alvast beginnen met de pil wat eerder in te nemen.



Of als ik gwn blijf inemen zoals ik het gwn elke dag inneem vaste tijd hier in nl.. en tijdens de vakantie gwn s´morgens ineem? werk de pil gwn wel nog veilig?

20-04-2010, 23:03

Citaat door Nador_Girl:
Of als ik gwn blijf inemen zoals ik het gwn elke dag inneem vaste tijd hier in nl.. en tijdens de vakantie gwn s´morgens ineem? werk de pil gwn wel nog veilig?



Dat kan inderdaad ook..
En de pil is dan gewoon veilig.
Als je hem maar elke dag inneemt en de tijd mag niet langer
dan 12 uur verstreken worden van je vorige pil.

20-04-2010, 23:06

Citaat door RiffijnseTament:
Dat kan inderdaad ook..
En de pil is dan gewoon veilig.
Als je hem maar elke dag inneemt en de tijd mag niet langer
dan 12 uur verstreken worden van je vorige pil.


Oke dan! is dus ook een optie! super bedankt lieve meid voor de informatie! zo leren we nog wat van mekaar!

21-04-2010, 11:38

Sorry, Was gister nogal vroeg gaan slapen.
Inderdaad niet iedereen heeft last van de tussentijdse bloeding. En als je die hebt is dat een klein beetje bloedverlies.Een paar druppeltjes.
Je moet het gewoon doen en dan kom je er vanzelf achter of je er last van hebt of niet.

Ik hoop het natuurlijk niet voor je, want je wil natuurlijk wel van mekaar gaan genieten.

Zie je pm.