Bekijk volle/desktop versie : Salade Yamin, ervaringen?



20-04-2010, 22:15
wie heeft er ervaringen met haar salades? zijn ze echt echt echt lekker en ook vers????? en houden ze zich aan de afspraken??

alles is welkom...

21-04-2010, 07:57


Meid, ik zeg doen
Haar salade's zijn heerlijk, vers, en het is een hele lieve meid.
Ik had haar salade voor mij hennadag, en de mensen hebben gesmuld.
Echt een heerlijke salade, ben er nog steeds dol op!

21-04-2010, 08:49

Citaat door karima1982:
Meid, ik zeg doen
Haar salade's zijn heerlijk, vers, en het is een hele lieve meid.
Ik had haar salade voor mij hennadag, en de mensen hebben gesmuld.
Echt een heerlijke salade, ben er nog steeds dol op!


Ik heb zelf geen ervaring met haar maar ze is superaardig en doet echt moeite voor je. Echte service. Ik ga voor haar ook al heb ik nog nooit haar salades geproefd maar ze zien er heerlijk uit! Ik vind haar werk echt artistiek, bijna kunst . Ze maakt ook maaltijden, ik laat haar mijn vis met charmoula maken inchallah.

21-04-2010, 10:06
Als je echt ,echt echt lekkere verse salade wil kun je ook bij mij terecht

24-04-2010, 10:56


salade yasmin heeft gouden handjes echt lekker salades en vers!

zou niet twijfelen zou voor haar gaan!

25-04-2010, 19:54

Citaat door BeautyEye:
wie heeft er ervaringen met haar salades? zijn ze echt echt echt lekker en ook vers????? en houden ze zich aan de afspraken??

alles is welkom...



ik maak overheerlijke vissalde.is niet aalleen vers maar het ziet er ook smakelijk uit.ik heb foto's en dat zegt genoeg........... als iemand interesse heeft pm me en dan laat ik de foto's zien............... heb evt ook vispastille...........

11-05-2010, 12:53
salad yamin
toppertje!

ALLES van haar is VERS!! ze gebruikt veel verschillende vis, al haar groente zijn echt vers en smaken echt lekker. ze zien er ook echt mooi uit.

Ze komt haar afspraken na, en luisterd echt naar wat jij wil. superservice!!
ik heb haar ook gehad, ze is echt superlief.

en oh jah, ze is niet duur. want als ik haar prijzen vergelijk met andere en wat je ervoor krijgt (alles uit pot en blik) is het ZEKER WAARD.

IK ZEG DOEN!!!

11-05-2010, 17:21
Het ziet er idd goed uit.

11-05-2010, 17:45
waar kan je foto's zien van wat ze allemaal maakt?

Thanks!

12-05-2010, 12:34

Citaat door sterretje.N:
waar kan je foto's zien van wat ze allemaal maakt?

Thanks!



http://biz.marokko.nl/zoeken.php?provincie=&scid=&q=salad-yamin&addprofiel=true&plaats=

19-11-2011, 08:08
Dames, ik heb laatst weer salades en vlees (del3a) bij haar besteld voor een verjaardag. ECHT SUPERLEKKER!!! ze is echt een superbetrouwbare en lieve vrouw. Mijn gasten waren helemaal onder de indruk van het vlees...het was zooooooooooooooo mals en de marinade/saus was echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, kan het niet omschrijving maar heb het nergens anders ZO lekker gegeten.