Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zonnebrillen!



Pagina's : [1] 2

20-04-2010, 21:13
Again...


Ik ben op zoek naar een mooie, goeie zonnebril. Merk niet echt belangrijk...


Plaats hier je eigen zonnebril of andere mooie zonnebrillen!

Thanks

20-04-2010, 21:18








ik weet niet of dit mooi ZONNEBILLEN zijn?
ieder zijn smaak.

20-04-2010, 21:31
Ik wil ook een vette zonnebril kopen maar weet niet welke

20-04-2010, 21:43
Ik had er eentje van chanel. Mijn zusjes hebben 'm gemold.

Chanel zonnebrillen vind ik wauwie!

20-04-2010, 21:45



Citaat door paris.123:






ik weet niet of dit mooi ZONNEBILLEN zijn?
ieder zijn smaak.




Ik vind die witte wel erg mooi! Maar hij is wel opvallend, Ik zou me een echte diva voelen met die bril op. Denk dat dat ook wel de bedoeling is van die bril

20-04-2010, 21:47
Ik heb er ook één nodig, maar dan wel eentje die ook mooi staat, zoo moeilijk

20-04-2010, 21:47
ik ben ook opzoek naar een leuke zonnebril

20-04-2010, 21:48

Citaat door Ambreen:
Ik had er eentje van chanel. Mijn zusjes hebben 'm gemold.

Chanel zonnebrillen vind ik wauwie!



Sjanel bedoel je zeker.

20-04-2010, 21:49
Kom op dames!

Ik was laatst bij de Bijenkorf, maar je kunt de dure zonnebrillen niet passen zonder dat er iemand staat om je te helpen. Vind ik zo irritant. Ik heb echt tijd nodig om een zonnebril uit te kiezen, dan word ik alleen maar zenuwachtig hoor met een verkoopster die ongeduldig staat te wachten tot ik eindelijk mijn keuze heb gemaakt . Is dat overal zo???

20-04-2010, 21:50
Ben ook op zoek naar een mooie (betaalbare ) zonnebril.

20-04-2010, 21:51

Citaat door MijnAmber:
Kom op dames!

Ik was laatst bij de Bijenkorf, maar je kunt de dure zonnebrillen niet passen zonder dat er iemand staat om je te helpen. Vind ik zo irritant. Ik heb echt tijd nodig om een zonnebril uit te kiezen, dan word ik alleen maar zenuwachtig hoor met een verkoopster die ongeduldig staat te wachten tot ik eindelijk mijn keuze heb gemaakt . Is dat overal zo???


Gewoon bedanken en zeggen dat je toch geen hulp nodig hebt en even rond wilt kijken. Dan laten ze je wel met rust hoor.

20-04-2010, 21:54

Citaat door Daisy:
Ik heb er ook één nodig, maar dan wel eentje die ook mooi staat, zoo moeilijk



Op de site van esprit krijg je bij de zonnebrillen info over voor welke gezichtsvorm de brillen geschikt zijn. Op zich wel handig voor de vorm...maar passen is natuurlijk beter.

20-04-2010, 21:56



Citaat door Imane_Arab:
Gewoon bedanken en zeggen dat je toch geen hulp nodig hebt en even rond wilt kijken. Dan laten ze je wel met rust hoor.



Nee je kunt niet vrij passen. Zij heeft een slot voor de brillen zeg maar. Je kunt de brillen niet zelf pakken om te passen. Anders had ik wel bedankt

20-04-2010, 21:58

Citaat door MijnAmber:
Op de site van esprit krijg je bij de zonnebrillen info over voor welke gezichtsvorm de brillen geschikt zijn. Op zich wel handig voor de vorm...maar passen is natuurlijk beter.



Jaa, klopt die ken ik, indd handig. Zag het in een topic bij uiterlijke verzorging. Draag een hoofddoek en daardoor vind ik het wat moeilijk om een mooie zonnebril te vinden die ook leuk staat.

20-04-2010, 22:03

Citaat door Daisy:
Jaa, klopt die ken ik, indd handig. Zag het in een topic bij uiterlijke verzorging. Draag een hoofddoek en daardoor vind ik het wat moeilijk om een mooie zonnebril te vinden die ook leuk staat.



Dat is idd moelijk, je moet dan echt passen.

Nou dames kom op!

Pagina's : [1] 2