Bekijk volle/desktop versie : Dames 'Grote boodschap' op het werk....



Pagina's : [1] 2

20-04-2010, 18:13
[ Wie heeft daar ook moeite mee? ik probeer me altijd in te houden tot ik thuis ben.
Nu vandaag kon ik me echt niet langer inhouden, ik ben blijven overwerken tot alle collega's weg waren en ben dan naar het toilet gerend!!
ik schaam me om op het werk de grote boodschap te doen, en bovendien kan ik me thuis ook wassen, terwijl op het werk of buiten je enkel verfrissingsdoekjes kan gebruiken.

Ik weet dat het een goor onderwerp is, maar ik vroeg me af of er meerdere meiden zijn die zich daar ook voor schamen?
Vroeg me af wat ik zou doen als ik bv s'morgens naar het toilet moet, kan dan toch moeilijk wachten tot s'avonds..... ]

20-04-2010, 18:15


meen jij dit?
nou no way, ewa safi ik heb zoiets van pffff trrrrrrrrrr pssssssss waar dient het toilet anders voor?
wollah me ik ga het ophouden ewa saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafi


waarom schaam je je?

20-04-2010, 18:31
ewa safaaafi, als ik moet, dan moet ik !

en waarom zou je je niet kunnen wassen op het werk, ik was me ook gewoon op het werk... !

20-04-2010, 18:34
Ik heb echt smetvrees. Dus ik doe het echt nooit buitenshuis. Never.. serieus. Liever in me broek dan, 7ashek !!

Maar je lichaam heeft meestal ook vaste tijden waarop je de nr2 moet lossen haha... dus ik heb daar lhmdl geen last van.

20-04-2010, 23:24



Citaat door wassila83:
meen jij dit?
nou no way, ewa safi ik heb zoiets van pffff trrrrrrrrrr pssssssss waar dient het toilet anders voor?
wollah me ik ga het ophouden ewa saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafi


waarom schaam je je?

Ik schaam me als er een collega net na mijn naar de wc moet, zeg nu eerlijk, het stink toch als je de grote boodschap doet, je mag dan nog zoveel luchtverfrisser spuiten, maar het duurt wel een tijdje wanneer die geur wegtrekt


Citaat door CHOUBELLA:
Ik heb echt smetvrees. Dus ik doe het echt nooit buitenshuis. Never.. serieus. Liever in me broek dan, 7ashek !!

Maar je lichaam heeft meestal ook vaste tijden waarop je de nr2 moet lossen haha... dus ik heb daar lhmdl geen last van.


lucky you

21-04-2010, 00:05
Nou nee dat doe ik gewoon hoor. Iedereen moet weleens. Op mijn vorige werk zeiden we (klein groepje van dames): nou wacht maar ff ben net geweest hihi, daar lachten wij om.

Als je het ophoudt kring je darmkrAmpen, das geen pretje!!

21-04-2010, 00:06
Ps: lucifers helpen omde stank te vervagen. Een lucifer aansteken en gelijk in de pot gooien.

21-04-2010, 01:01
topic

ik heb liever dat ik nummer 2 thuis doe ....

21-04-2010, 08:58
i kken van die wc's waar weinig lui komen...als ik moet dan moet ik....trouwens overal...ik heb echt buikpijn dan...

21-04-2010, 09:30
ik doe nummer 2 nooooooooooit op het werk, ik schaam me ook enorm. en om eerlijk te zijn vind het ook onsmakelijk als me andere collega´s dat wel doen.

21-04-2010, 10:18
jullie noemen dat nr 2 funny

moet eerlijk bekennen dat ik dat ook niet doe op het werk, kan me goed inhouden, het is wel zeer slecht, je krijgt zware krampen enz... maar liever dat dan de afgang dat een collega of de directeur na mij moet

21-04-2010, 13:42
Ik zocht altijd en wc waar weinig lui kwamen. En ging ik op los. En wat opluchting als ik terug op me stoel zat hahahaha.

Wel had ik keer krampen gekregen omdat, ik het echt niet durfde zo ergggggg!

21-04-2010, 15:13


hahah ik doe het ook liever niet en het komt gelukkig zelden voor. Maar als ik moet dan moet het en dan ga ik wel op een andere verdieping dan waar ik werk.

21-04-2010, 15:42
Wat betekend nr 2?

21-04-2010, 15:49
3la onderwerp

Pagina's : [1] 2