Bekijk volle/desktop versie : Duitsers vechten tegen Britten in Afghanistan



Pagina's : [1] 2

20-04-2010, 14:24
LONDEN - Duitsers trainen in Afghanistan voor aanslagen op de Britse troepen daar. Dat schrijft de Sun. Volgens The Sun zijn de Duitsers (soms van Turkse afkomst) geronseld door de Pakistaanse Taliban.
The Sun achterhaalde een half uur durend videoverslag van de trainingen aan de Afghaans-Pakistaanse grens. Daarin zijn in militaire kleding gestoken Duitsers te zien van de terreurgroep Deutsche Taliban Mujahideen.

Eéntje werd zelfs geïdentificeerd: Eric Breininger, 24, uit Neunkirchen, Duitsland.

Het is overigens niet voor het eerst dat Duitsers van terreur in naam van de Taliban worden verdacht. In 2007 werden bij een poging tot een aanslag op de luchthaven van Frankfurt twee Duitse Taliban-leden opgepakt. (PO)
http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article/detail/477542/2010/04/19/Duitsers-vechten-tegen-Britten-in-Afghanistan.dhtml

Allahuma b7ath fiehoem man yoeqaatilhoem.

20-04-2010, 14:26


Geweldig om dit te lezen.

20-04-2010, 14:29

Citaat door Mourri:
Geweldig om dit te lezen.

Allah straft ze via de handen van hun eigen bevolking.

Moge Allah meer van dit soort mensen uit hun midden verwekken, die hun zullen bevechten.

20-04-2010, 14:30
Radicale moslims kunnen overal vandaan komen. Niks verrassends aan.

20-04-2010, 14:35



Citaat door Hominid:
Radicale moslims kunnen overal vandaan komen. Niks verrassends aan.

wat heeft jouw reactie voor toegevoegde waarde?

Die van mij, voordat het je vraagt, heeft toegevoegde waarde omdat de Muhajideen strijd tegen onrechtvaardigheid.

20-04-2010, 14:43

Citaat door Mourri:
wat heeft jouw reactie voor toegevoegde waarde?

Die van mij, voordat het je vraagt, heeft toegevoegde waarde omdat de Muhajideen strijd tegen onrechtvaardigheid.


Tsja.. voor de inval in Afghanistan streed de Taliban met barbaars geweld tegen ongesluierde vrouwen, andersgelovigen, kunstenaars en muzikanten, en alles dat maar iets met vrijheid te maken heeft. Het is maar wat je rechtvaardig acht.

20-04-2010, 14:44

Citaat door Mourri:
wat heeft jouw reactie voor toegevoegde waarde?

Die van mij, voordat het je vraagt, heeft toegevoegde waarde omdat de Muhajideen strijd tegen onrechtvaardigheid.

Akhie el kariem, zou je mij omwille van Allah een plezier willen doen en die gast niet meer citeren?

ik wil niks van hem lezen.

20-04-2010, 14:46

Citaat door Marouan_22:
Akhie el kariem, zou je mij omwille van Allah een plezier willen doen en die gast niet meer citeren?

ik wil niks van hem lezen.


Wat een zielig ventje is dit toch.

20-04-2010, 15:06

Citaat door Marouan_22:
Akhie el kariem, zou je mij omwille van Allah een plezier willen doen en die gast niet meer citeren?

ik wil niks van hem lezen.

Zit hij op de negeer, agi? Die gaat hier dan ook op de negeer.

20-04-2010, 15:08

Citaat door Mourri:
Zit hij op de negeer, agi? Die gaat hier dan ook op de negeer.


Meelopertje.

20-04-2010, 15:23

Citaat door Marouan_22:
LONDEN - Duitsers trainen in Afghanistan voor aanslagen op de Britse troepen daar. Dat schrijft de Sun. Volgens The Sun zijn de Duitsers (soms van Turkse afkomst) geronseld door de Pakistaanse Taliban.
The Sun achterhaalde een half uur durend videoverslag van de trainingen aan de Afghaans-Pakistaanse grens. Daarin zijn in militaire kleding gestoken Duitsers te zien van de terreurgroep Deutsche Taliban Mujahideen.

Eéntje werd zelfs geïdentificeerd: Eric Breininger, 24, uit Neunkirchen, Duitsland.

Het is overigens niet voor het eerst dat Duitsers van terreur in naam van de Taliban worden verdacht. In 2007 werden bij een poging tot een aanslag op de luchthaven van Frankfurt twee Duitse Taliban-leden opgepakt. (PO)
http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article/detail/477542/2010/04/19/Duitsers-vechten-tegen-Britten-in-Afghanistan.dhtml

Allahuma b7ath fiehoem man yoeqaatilhoem.


Lang leve het verzet (rechtstreeks en onrechtsreeks)

20-04-2010, 15:40

Citaat door Mourri:
Zit hij op de negeer, agi? Die gaat hier dan ook op de negeer.

ja akhie. net als veel van zijn atheïstische vriendjes. ik heb het gehad met ze. ze zijn allemaal hetzelfde en zitten hier met maar één doel.

de enige manier om dit tuig te bestrijden, is ze geen aandacht meer te geven. we moeten ze met z'n allen negeren of op zijn minst geen discussies meer met ze voeren over de Koran en de Islam.

Laat ze in maar in hun eigen sop gaar koken en in hun haat stikken.

20-04-2010, 15:42



Citaat door Marouan_22:
ja akhie. net als veel van zijn atheïstische vriendjes. ik heb het gehad met ze. ze zijn allemaal hetzelfde en zitten hier met maar één doel.

de enige manier om dit tuig te bestrijden, is ze geen aandacht meer te geven. we moeten ze met z'n allen negeren of op zijn minst geen discussies meer met ze voeren over de Koran en de Islam.

Laat ze in maar in hun eigen sop gaar koken en in hun haat stikken.


Jij hebt gelijk, aghie

20-04-2010, 15:44
Als de argumenten op zijn kun je inderdaad maar beter negeren.

20-04-2010, 15:48
Soubhanallah! Nu moet ik denken aan 1 hadith, kennen jullie deze misschien? Het gaat over de oorlog aan de eind der tijden(ik ben van mening dat we in de laatste 24 jaar zitten voordat al mahdi en sidna Isa komt) tussen a rum(westen) en de moslims. Het gaat als volgt. De satanaanbidders zullen op een gegeven moment hun soldaten terugvragen van de moslimslegers. De mujahideen zullen weigeren en zeggen: Nee waarlijk we zullen hen nooit aan jullie uitleveren, ze zijn 1 van ons.

In verschillende commentaren van sjeichs door de eeuwen heen is dit opgevat als overlopers naar het moslimkamp die zich bekeren en meevechten tegen ar rum.

Kan iemand de bron van deze hadith misschien plaatsen?

Pagina's : [1] 2