Bekijk volle/desktop versie : Geen bedankjes op de bruiloft...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

20-04-2010, 10:22
Wie gaat dat ook doen?

Ik bedoel maar.. mensen moeten MIJ bedanken voor het feest, en ik vind het echt zwaaare geld verspilling!

20-04-2010, 10:24


Ik ga geen bedankjes doen. De meeste komen niet eens thuis aan. Sorry, maar ga daar mijn geld niet aan verspillen.

20-04-2010, 10:28

Citaat door At-Work:
beginnen de kosten op te lopen

K had een zelfgemaakte doosje bonbons meegegeven goedkoop en lekker die andere troep is nix

Heb wel bedankjes op de henna gedaan weinig gasten en dierbare waar je het voor over hebt k had zelfs geen taart op de bruiloft

Niemand eet het en vaak doen ze alleen shiekie zonde van mijn geld



nee wollah ma kosten.. maar ik vind het gewoon geld verspilling!!!
een bedankje(leuke kost rond de 2 euro) 2 euro keer 300 man hoeveel is dat? juist jah! 600 euro voor bedankjes??? HELL NO! daar betaal ik een DJ van en lingerie kopen en harsen

20-04-2010, 10:29
Buiten het geld om, vind ik bedankjes nergens op slaan. Zo 1996..

20-04-2010, 10:30




ALs je al taart doet vind ik bedankjes onzin.....het is meer een soort trent en everyone just goooooooooo with the flow

K heb daar schijt aan.... ik doe wat ik leuk vind en zelf wil het is mijn geld en mijn feestje

En waarvoor moet je sommige bedanken?Dat ze met hun sjagerijnige shiekie face zijn gekomen

20-04-2010, 10:30
en het is zo standaard.. elke bruiloft (marokkaans) heb je bedankjes, nou op de mijne niet !

20-04-2010, 10:30

Citaat door At-Work:
beginnen de kosten op te lopen

K had een zelfgemaakte doosje bonbons meegegeven goedkoop en lekker die andere troep is nix

Heb wel bedankjes op de henna gedaan weinig gasten en dierbare waar je het voor over hebt k had zelfs geen taart op de bruiloft

Niemand eet het en vaak doen ze alleen shiekie zonde van mijn geld

meid ik ben ook van plan om geen taart tedoen maar wat doe je dan op het laatst??? ben aan het nadenken wat ik dan doe in plek van taart

20-04-2010, 10:31

Citaat door At-Work:


ALs je al taart doet vind ik bedankjes onzin.....het is meer een soort trent en everyone just goooooooooo with the flow

K heb daar schijt aan.... ik doe wat ik leuk vind en zelf wil het is mijn geld en mijn feestje

En waarvoor moet je sommige bedanken?Dat ze met hun sjagerijnige shiekie face zijn gekomen



Juist! ik ook!
wollah el3adiem.. bedanken voor hun rotkop!
Ik doe al taart incha allah.. bedankjes ga ik niet doen

20-04-2010, 10:32

Citaat door vrouw1983:
meid ik ben ook van plan om geen taart tedoen maar wat doe je dan op het laatst??? ben aan het nadenken wat ik dan doe in plek van taart



Borrel nootjes

20-04-2010, 10:32

Citaat door At-Work:
beginnen de kosten op te lopen

K had een zelfgemaakte doosje bonbons meegegeven goedkoop en lekker die andere troep is nix

Heb wel bedankjes op de henna gedaan weinig gasten en dierbare waar je het voor over hebt k had zelfs geen taart op de bruiloft

Niemand eet het en vaak doen ze alleen shiekie zonde van mijn geld

Geen taart? Hoe heb je dat dan aan het eind met je bruidsjurk gedaan?
Ik zou wel taart doen maar gewoon klein, zoiets als wat Niemands maakt en dan ieder zo'n heel dun plakje geven.

20-04-2010, 10:33

Citaat door l3rossa2010:
Borrel nootjes
grappig nu even sireus wat kan je doen in plek van taart want taart gaat toch de prullenbak in dus ja weet iemand wat

20-04-2010, 10:34
zoiezo ga ik iedereen een klein stukje geven.. ik heb al zoveel mensen. echt niet dat ze allemaal een groot stuk krijgen

20-04-2010, 10:34



Citaat door vrouw1983:
grappig nu even sireus wat kan je doen in plek van taart want taart gaat toch de prullenbak in dus ja weet iemand wat


Ik weet het echt niet// wat deden ze vroeger als traditie?
vroeger was er geen taart ofsoo

20-04-2010, 10:35

Citaat door _Chanel_:
Geen taart? Hoe heb je dat dan aan het eind met je bruidsjurk gedaan?
Ik zou wel taart doen maar gewoon klein, zoiets als wat Niemands maakt en dan ieder zo'n heel dun plakje geven.

Je kunt moeilijk iedereen een hele 'vette' punt geven. Zo'n taart is al machtig.
Maar wel lief dat je mij noemt.

20-04-2010, 10:35

Citaat door vrouw1983:
grappig nu even sireus wat kan je doen in plek van taart want taart gaat toch de prullenbak in dus ja weet iemand wat



zie mijn post hierboven en daarnaast kun je bonbons doen en koffie met chique cakejes.......

Taart is gewoon een trent van kijk mij.......als je iets niet wilt doen dan moet je het gewoon niet doen en niet alleen naar de mensen kijken...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12