Bekijk volle/desktop versie : gestalkt worden op je werk



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

20-04-2010, 09:14
Sinds kort heb ik het gevoel dat ik gestalkt wordt op het werk. Elke morgen als ik binnen kom, dan is het weer raak! Het begin niet leuk meer te worden. begin zelfs slaapeloze nachten te krijgen!

Ik vind dan een warme kopje koffie op me bureau, me dossiers voor de dag liggen klaar, me computer is opgestart (weet niet hoe ze aan me wachtwoord komt ! Dit maak ik nu al enige tijd mee, begin het een beetje eng te vinden.

En vanmorgen vond ik zelfs een blikje redbull met bonbons op me bureau. alleen durf ik de bonbons niet op te eten omdat ik bang ben voor shoer, maar de bonbons zien er zo lekker uit!

En gisteren had ik ook archiefwerk laten liggen, maar is nu ook helemaal opgeruimd!

Wie is er ook wel eens gestalkt op werk en hoe kom ik hier van af

20-04-2010, 09:16


Er is niks mis met die bonbons, ze zijn zelfs zonder alcohol.
Ik gun je gewoon een goede werkdag altijd, sinds wanneer is dat een misdaad?

20-04-2010, 09:17

Citaat door Brugwachtster:
Er is niks mis met die bonbons, ze zijn zelfs zonder alcohol.
Ik gun je gewoon een goede werkdag altijd, sinds wanneer is dat een misdaad?


ik ben deze keer echt serieus ik weet niet meer wat ik moet doen, geef even tips! Ik word er echt gek van!

Als jij het was, dan was ik meteen met suiker langs je deur gekomen

20-04-2010, 09:18
Aahahahaha ga naar je baas toe en vertel wat er aan de hand is,
Er is vast wel een goede reden voor.
suc6

20-04-2010, 09:19


Haha sorry, kon het niet laten Ra bo, vond dat ik het goed moest maken omdat ik je stem n beetje had beledigd.

20-04-2010, 09:20

Citaat door youssra4ever:
Aahahahaha ga naar je baas toe en vertel wat er aan de hand is,
Er is vast wel een goede reden voor.
suc6


nou dat is een klein probleempje, heb zo het vermoeden dat het me bazin kan zijn

20-04-2010, 09:20

Citaat door Marokkaantje001:
Haha sorry, kon het niet laten Ra bo, vond dat ik het goed moest maken omdat ik je stem n beetje had beledigd.


met jou praat ik niet meer en je maakt me stem belachelijk en je negeerd me

20-04-2010, 09:23

Citaat door ra_bo:
met jou praat ik niet meer en je maakt me stem belachelijk en je negeerd me

Het spijt me zooooo. Ik bedoelde het niet zo. Ik negeer je helemaal niet, hoe kom je daarbij?

20-04-2010, 09:25

Citaat door ra_bo:
ik ben deze keer echt serieus ik weet niet meer wat ik moet doen, geef even tips! Ik word er echt gek van!

Als jij het was, dan was ik meteen met suiker langs je deur gekomen


Haha, grappenmaker.

Aan het einde van je werkdag laat je een briefje achter op je bureau met:
"Ik eet en drink niks wat ik zelf niet heb gekocht dus hou daarmee op, ik hou van een rommelige werkomgeving dus laat voortaan mijn werk gewoon liggen, en ik weet zelf ook wel het aan en uitknopje te vinden van mijn computer. Vooralsnog bedankt voor je goede zorgen, alleen niet meer doen."

Je bazin? Heb je je trouwens niet bedacht dat nu ze je wachtwoord heeft ze misschien nu met je mee kan kijken op je beeldscherm?

20-04-2010, 09:25
Hehe! Een keer eerder op 't werk verschijnen en je verstoppen onder je bureau, geheid dat je erachter komt wie 't is.

20-04-2010, 09:26
zou het maar niet doen.. je dubbele kin is al groot genoeg

20-04-2010, 09:33

Citaat door Marokkaantje001:
Het spijt me zooooo. Ik bedoelde het niet zo. Ik negeer je helemaal niet, hoe kom je daarbij?


wanneer heb ik je voor het laatst gesproken en echt jammer had al suiker gespaard


Citaat door Brugwachtster:
Haha, grappenmaker.

Aan het einde van je werkdag laat je een briefje achter op je bureau met:
"Ik eet en drink niks wat ik zelf niet heb gekocht dus hou daarmee op, ik hou van een rommelige werkomgeving dus laat voortaan mijn werk gewoon liggen, en ik weet zelf ook wel het aan en uitknopje te vinden van mijn computer. Vooralsnog bedankt voor je goede zorgen, alleen niet meer doen."

Je bazin? Heb je je trouwens niet bedacht dat nu ze je wachtwoord heeft ze misschien nu met je mee kan kijken op je beeldscherm?


ben bang dat het dan uit de hand ga lopen, straks is het echt me bazin en gaat ze me het leven zuur maken!


Citaat door BlisteX:
Hehe! Een keer eerder op 't werk verschijnen en je verstoppen onder je bureau, geheid dat je erachter komt wie 't is.


moet blij zijn als ik op tijd ben, laat staan te vroeg zijn en sommige beginnen al om half 8 met werken!


Citaat door Tang0uia:
zou het maar niet doen.. je dubbele kin is al groot genoeg



ik hou ook wel van jou hoor, het doet je wel wat, blijkbaar, nou sorry dat ik je wat heb aangedaan, maar je hebt je aandacht gehad!

De groeten

20-04-2010, 09:35



Citaat door ra_bo:

ik hou ook wel van jou hoor, het doet je wel wat, blijkbaar, nou sorry dat ik je wat heb aangedaan, maar je hebt je aandacht gehad!

De groeten

ik zeg alleen dat jij maar niet meer moet snoepen.


je vraagt erom meneer.. zo'n foto blehhhh

20-04-2010, 09:44

Citaat door Tang0uia:
ik zeg alleen dat jij maar niet meer moet snoepen.


je vraagt erom meneer.. zo'n foto blehhhh


het zit mij niet dwars hoor, ik vind snoep heerlijk maar ik zou zeggen leef je uit, volgens mij doet het meer met jou dan met mij! Wel triest, maar ja waar sommige mensen zich druk om maken! Maar bij deze zal ik je tip maar voor lief aannemen, volgens mij ben je bang dat ik te dik ga worden. Dus heel erg bedankt voor je wel gemeende bezorgdheid, maar nergens voor nodig, zit op me ideale gewicht! En we zijn nu ook uitgepraat


beslamma

20-04-2010, 09:45

Citaat door ra_bo:
Sinds kort heb ik het gevoel dat ik gestalkt wordt op het werk. Elke morgen als ik binnen kom, dan is het weer raak! Het begin niet leuk meer te worden. begin zelfs slaapeloze nachten te krijgen!

Ik vind dan een warme kopje koffie op me bureau, me dossiers voor de dag liggen klaar, me computer is opgestart (weet niet hoe ze aan me wachtwoord komt ! Dit maak ik nu al enige tijd mee, begin het een beetje eng te vinden.

En vanmorgen vond ik zelfs een blikje redbull met bonbons op me bureau. alleen durf ik de bonbons niet op te eten omdat ik bang ben voor shoer, maar de bonbons zien er zo lekker uit!

En gisteren had ik ook archiefwerk laten liggen, maar is nu ook helemaal opgeruimd!

Wie is er ook wel eens gestalkt op werk en hoe kom ik hier van af


Ik wou dat ik zo een productieve stalker had....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7