Bekijk volle/desktop versie : Liefde Maakt Blind



20-04-2010, 00:57
maar ware liefde bestaat niet.

je kan van iemand houden zoveel je wilt, maar hoe weet je zeker dat het geheel wederzijds is? omdat hij/zij het zegt??

ik zeg ''liefde maakt je dusdanig blind dat je denkt de ware liefde te hebben gevonden''


oneens? gebruik je IQ en geef me een argument

20-04-2010, 01:03


Had het net al ergens gepost.

Ware liefde is een illusie. Ware liefde is niets meer dan stofdeeltjes die door je lichaam gieren en je brein wijs maken dat je die ene persoon in je leven wilt hebben.

Wie zijn lichaam, ziel en brein onder controle heeft trapt niet in deze illusie, maar kijk zo op straat om je heen en je zult erachter komen dat niemand deze shit onder controle heeft.

20-04-2010, 01:30

Citaat door el_cid:
Had het net al ergens gepost.

Ware liefde is een illusie. Ware liefde is niets meer dan stofdeeltjes die door je lichaam gieren en je brein wijs maken dat je die ene persoon in je leven wilt hebben.

Wie zijn lichaam, ziel en brein onder controle heeft trapt niet in deze illusie, maar kijk zo op straat om je heen en je zult erachter komen dat niemand deze shit onder controle heeft.


jawel liefde is er man alleen je komt het tegen wanneer allah dat moment voor je heeft beschreven. daarvoor zul je er geen kennis mee maken en geen liefde kennen

20-04-2010, 01:38
Woede maakt ook blind.

20-04-2010, 01:40



Citaat door Fatiine:
Woede maakt ook blind.

slapen ook

20-04-2010, 01:40

Citaat door mootje_soldier:
jawel liefde is er man alleen je komt het tegen wanneer allah dat moment voor je heeft beschreven. daarvoor zul je er geen kennis mee maken en geen liefde kennen


dat is geen argument!
waarschijnlijk is je IQ niet genoeg,..


ik ben op zoek naar mensen met een gezond verstand die het niet met me eens zijn.. ik ben opzoek naar een discussie.. zonder bijgelovige gedoe..

dussss vertel me niet dat relaties haraam zijn of dat je ouders weten op wie je verliefd gaat worden want ben ook niet van plan om uitgehuwd te worden..

20-04-2010, 01:41

Citaat door Fatiine:
Woede maakt ook blind.

???

20-04-2010, 01:42

Citaat door mootje_soldier:
slapen ook

Ik slaap met me ogen dicht dat telt niet.

20-04-2010, 01:47

Citaat door c0mplex:
???

Ik zeg het alleen.
beter blind van de liefde dan blind door woede.

20-04-2010, 01:49

Citaat door Fatiine:
Ik zeg het alleen.
beter blind van de liefde dan blind door woede.


klopt ik heb liever een auto dan een fiets mee eens

20-04-2010, 01:54

Citaat door Fatiine:
Ik zeg het alleen.
beter blind van de liefde dan blind door woede.

hmm goed punt

20-04-2010, 01:55

Citaat door Fatiine:
Woede maakt ook blind.


[bord]Pen in je oog ook![/bord]

20-04-2010, 13:42


xzuchtx
dit gaat nergens naar

03-05-2010, 16:32

Citaat door c0mplex:
maar ware liefde bestaat niet.

je kan van iemand houden zoveel je wilt, maar hoe weet je zeker dat het geheel wederzijds is? omdat hij/zij het zegt??

ik zeg ''liefde maakt je dusdanig blind dat je denkt de ware liefde te hebben gevonden''


oneens? gebruik je IQ en geef me een argument


grotendeels oneens

want ware liefde bestaat wel, alleen zien wij soms iets aan voor ware liefde terwijl dat het niet was.

maar ik geloof dus wel in ware liefde en op t moment dat je dat ervaart zul je pas weten wat ware liefde is

<en waarom moet het geheel wederzijds zijn? niemand kan de liefde van een ander meten en t zal niet (direct) hetzelfde zijn, zolang die liefde maar oprecht is>