Bekijk volle/desktop versie : Sexuealiteit Binnen de Islam.

Pagina's : [1] 2 3

12-07-2004, 23:10
Salaam Allaykoem ,

Beste zusters en broeders,
Ik heb pas geleden een MeshaAllah onwijze gave boek gekocht, dat heet "sexualiteit binnen de islam." en geloof mij het gaat over alles. Maar dan waarlijk alles, de daden de posities de bevrediging, de verplichtingen, de gedachte daarvan, de beloningen, wanneer, hoe, waar, hoevaak.

ElhamdolilAllahi Mesha Allah boek gewoon, een boek om aan te raden voor de mensen die vragen hebben over, (orale sexbevrediging, standjes, klaar komen, zwakte binnen de sexuealiteit etc, etc, etc,)

Nu ben ik van plan om hier een stukje neer te zetten om misverstanden te voorkomen Insha Allah.

Dus is mijn idee nu vraag een vraag Insha Allah en ik zet er precies op wat er in dat boek staat. Het is een boek binnen de grenzen van de Islamitische beperkingen,. Het is best openlijk, er komen bewijzen voor van Geleerde mensen zoals Sheig Albanie(rahimoAllah), Al Nawawawie(rahimoAllah), Hadits die sa7ee7 zijn en Ayats, uit de Koran.

Dus zeg het maar en ik zal mijn best voor jullie doen Om willen van Allah (subhannawata3la) om de sexuealiteit in de Islam niet tot een gesloten onderwerp te houden waar veel onwetendheid daardoor is onstaan.

Dus ik wacht op jullie vragen en reaktie insha Allah,
Wa Salaam

Oem Samira

12-07-2004, 23:16

dat is zeker interessant laat snel wat van je horen

12-07-2004, 23:31
Wa 3aleikom salaam,

Ik zag het laatst liggen ja maar durfde het niet te kopen...

12-07-2004, 23:33

Citaat:
Origineel gepost door Daarom
Wa 3aleikom salaam,

Ik zag het laatst liggen ja maar durfde het niet te kopen...
Wa Salaam Allaykoem zuster Daarom,

Een advies van zuster tot zuster.

Koop dat boek!! En wel morgen het is een aanradertje, het is echt serieus een Mesha Allah boek waarom?

Omdat er weinig over die onderwerp gesproken word, en veel onwetendheid daardoor is onstaan. Maar nu Eindelijk een geleerde persoon die er gewoon heel erg vrij over praat.. Wat wil jij nog meer!!

Dus koop het insha Allah...

12-07-2004, 23:34

Wie is de schrijver van het boek? en ja post maar stukjes eruit. zo help je misverstanden uit de wereld

12-07-2004, 23:36

Citaat:
Origineel gepost door Ra7ma_fi_Eldien
Wa Salaam Allaykoem zuster Daarom,

Een advies van zuster tot zuster.

Koop dat boek!! En wel morgen het is een aanradertje, het is echt serieus een Mesha Allah boek waarom?

Omdat er weinig over die onderwerp gesproken word, en veel onwetendheid daardoor is onstaan. Maar nu Eindelijk een geleerde persoon die er gewoon heel erg vrij over praat.. Wat wil jij nog meer!!

Dus koop het insha Allah...
Wa 3aleikomo salaam,

Insha'Allah... maar dan moet de verkoopster wel een vrouw zijn xschaamx

12-07-2004, 23:36

Citaat:
Origineel gepost door Mysticalia
Wie is de schrijver van het boek? en ja post maar stukjes eruit. zo help je misverstanden uit de wereld

Salaam Allaykoem,

Vraag maar eerst een vraag dan zal ik het plaatsen insha Allah lijkt me makkerlijker!! Of niet..

Het boek heet volledig: " Sexualiteit in de Islam
Ethiek, beleving, en Raadgevingen

Vertaald door Oum Adam Gizlane
Uitgever Almadina
Algemene revisie: Mohammed Abou Loutour

prijs:8,60 Euro

Wa salaam Allaykoem

12-07-2004, 23:38

Citaat:
Origineel gepost door Daarom
Wa 3aleikomo salaam,

Insha'Allah... maar dan moet de verkoopster wel een vrouw zijn xschaamx
Wa Salaam Allaykoem
Ik heb het gewoon bij een man gekocht je koopt iets voor kennis op te doen, en La Hisjma Fi Dien. Het is iets doodsnormaals binnen de Islam, anders zou die man het ook niet verkopen. Toch of niet!

12-07-2004, 23:39

Citaat:
Origineel gepost door Ra7ma_fi_Eldien
Salaam Allaykoem,

Vraag maar eerst een vraag dan zal ik het plaatsen insha Allah lijkt me makkerlijker!! Of niet..

Het boek heet volledig: " Sexualiteit in de Islam
Ethiek, beleving, en Raadgevingen

Vertaald door Oum Adam Gizlane
Uitgever Almadina
Algemene revisie: Mohammed Abou Loutour

prijs:8,60 Euro

Wa salaam Allaykoem
Jazaak Allah ghayran. ik hoop dat ik het boek hier ook vind inshallah.

euh vragen? heb ik niet echt niet.
Heb de franse versie van dat boek gelezen als ik me niet vergis.

Maar ik vind het een hele goede idee van jou zuster.

als ik op een vraag kom, zet ik het hier neer.

12-07-2004, 23:45

Citaat:
Origineel gepost door Mysticalia
Jazaak Allah ghayran. ik hoop dat ik het boek hier ook vind inshallah.

euh vragen? heb ik niet echt niet.
Heb de franse versie van dat boek gelezen als ik me niet vergis.

Maar ik vind het een hele goede idee van jou zuster.

als ik op een vraag kom, zet ik het hier neer.

Wa ijaakie , zuster het zou best kunnen de uitgeverij is in Brussel. Dus het kan ook in het frans zijn vertaald. ElhamdoliilAllah.

21-07-2004, 18:34
BarakAllahoe Fiekie zuster Ra7ma_fi_Eldien

22-07-2004, 10:23
SAlam

Ik heb m gelezen.. en hijs echt toppie... ondertussen is ie heel onze regio afgeweest want iedereen wil m lezen.

Ws M

22-07-2004, 14:30

Wat mag wel en wat mag niet?

27-07-2010, 23:51
is het halal om sex te hebben tijdens de ongesteldheid..

28-07-2010, 00:11

Citaat door Bonafide-Girl:
is het halal om sex te hebben tijdens de ongesteldheid..

Nee.

Citaat:

Imam Nawawi stated that,

�The Muslims have complete scholarly consensus (ijma`) that it is unlawful to have intercourse during menstruation, because of the Qur�anic verse [� They question you concerning menstruation. Say: It is harmful, so let women alone at such times and go not in unto them till they are cleansed.� (Qur�an, 2.222)] and the Prophetic hadiths.� [ al-Majmu`]
http://qa.sunnipath.com/issue_view.asp?HD=11&ID=2025&CATE=117

Pagina's : [1] 2 3