Bekijk volle/desktop versie : Tegenlicht volgt Ahmed Marcouch in zijn politieke overlevingsstrijd



19-04-2010, 20:23


In de 4 jaar dat hij stadsdeelvoorzitter is van het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart ontpopt Ahmed Marcouch zich als hét politieke talent van de PvdA. Met zijn onorthodoxe aanpak van de wijkproblemen en zijn scherpe stellingnames is er van meet af aan veel controverse rondom zijn persoon. Voor de een is hij een 'verrader' die aanschurkt tegen het blanke establishment, voor de ander is hij een wolf in schaapskleren met als geheime agenda de omvorming van Slotervaart tot een islamitisch kalifaat. De PvdA-partijtop is vol lof over hun 'Sheriff uit Slotervaart''. Ahmed Marcouch vormt zowat in zijn eentje het PvdA-antwoord op Wilders en zijn ster lijkt almaar rijzende totdat eind vorig jaar berichten naar buiten komen, waaruit blijkt dat zijn positie op losse schroeven staat. Het afdelingsbestuur van het nieuw te vormen stadsdeel Nieuw-West wil hem niet als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ondanks ingrijpen van de Partijtop wordt hij alsnog weggestemd tijdens een zinderende ledenvergadering. Hij verliest het voorzitterschap van de onbekende Achmed Baâdoud en het enige wat hem rest, is een plek als lijstduwer voor de centrale stad. Met het lijstduwerschap als laatste politieke strohalm volgt Tegenlicht Ahmed Marcouch in zijn politieke overlevingsstrijd; een verhaal vol intriges en keiharde machtspolitiek.

Bron

19-04-2010, 20:29


Ach ja, treist geval, he godfried kun jij een pac3 laten homen op hem, zijn aktetas geeft genoeg RCS om hem te kunnen tracken en vernietigen van 70 km.

Niet echt doen he, was maar een grap!

19-04-2010, 21:08

Citaat door almohad:


In de 4 jaar dat hij stadsdeelvoorzitter is van het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart ontpopt Ahmed Marcouch zich als hét politieke talent van de PvdA. Met zijn onorthodoxe aanpak van de wijkproblemen en zijn scherpe stellingnames is er van meet af aan veel controverse rondom zijn persoon. Voor de een is hij een 'verrader' die aanschurkt tegen het blanke establishment, voor de ander is hij een wolf in schaapskleren met als geheime agenda de omvorming van Slotervaart tot een islamitisch kalifaat. De PvdA-partijtop is vol lof over hun 'Sheriff uit Slotervaart''. Ahmed Marcouch vormt zowat in zijn eentje het PvdA-antwoord op Wilders en zijn ster lijkt almaar rijzende totdat eind vorig jaar berichten naar buiten komen, waaruit blijkt dat zijn positie op losse schroeven staat. Het afdelingsbestuur van het nieuw te vormen stadsdeel Nieuw-West wil hem niet als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ondanks ingrijpen van de Partijtop wordt hij alsnog weggestemd tijdens een zinderende ledenvergadering. Hij verliest het voorzitterschap van de onbekende Achmed Baâdoud en het enige wat hem rest, is een plek als lijstduwer voor de centrale stad. Met het lijstduwerschap als laatste politieke strohalm volgt Tegenlicht Ahmed Marcouch in zijn politieke overlevingsstrijd; een verhaal vol intriges en keiharde machtspolitiek.

Bron

Al diegenen die Marcouch niet zien zitten of over hem kwaad spreken zijn afgunstig om wat hij bereikt heeft.

Marcouch is een voorbeeld voor velen !!!

19-04-2010, 21:10

Citaat door AlIbAbBa17:
Ach ja, treist geval, he godfried kun jij een pac3 laten homen op hem, zijn aktetas geeft genoeg RCS om hem te kunnen tracken en vernietigen van 70 km.

Niet echt doen he, was maar een grap!

ik dacht dat je een fatwa had uitgevaardigd.

19-04-2010, 21:10



Citaat door worldcitizen:
Al diegenen die Marcouch niet zien zitten of over hem kwaad spreken zijn afgunstig om wat hij bereikt heeft.

Marcouch is een voorbeeld voor velen !!!



Genoeg anderen die nog beter het probleem bij de wortel weten aan te pakken, daarvoor hoeven ze niet perse in de publiciteit te treden noch uitspraken te doen die kant noch wal raken...

19-04-2010, 21:11

Citaat door worldcitizen:
ik dacht dat je een fatwa had uitgevaardigd.



SOOOOOOOOOOOOOW, echt!!!!!!

19-04-2010, 21:45
Er kwamen veel Marokkanen aan het woord.

19-04-2010, 21:51

Citaat door worldcitizen:
Al diegenen die Marcouch niet zien zitten of over hem kwaad spreken zijn afgunstig om wat hij bereikt heeft.

Marcouch is een voorbeeld voor velen !!!

Marcouch zegt dingen waar hij zelf niet achter staat maar heeft zijn ziel verkocht voor een gemeentebaantje. Wat heeft hij bereikt wat? Grootste kwijl op de reet van de politiek, dat is wat hij bereikt heeft.

19-04-2010, 21:57

Citaat door Makhloefie:
Marcouch zegt dingen waar hij zelf niet achter staat maar heeft zijn ziel verkocht voor een gemeentebaantje. Wat heeft hij bereikt wat? Grootste kwijl op de reet van de politiek, dat is wat hij bereikt heeft.

dat bedoel ik

Marcouch is actief op diverse terreinen om zo bij te dragen tot een harmonieuze samenleving. Hij alleen kan het natuurlijk niet allemaal klaren, maar hij geeft wel de aanzet voor de anderen.... Hij creëert kansen en het enigste dat gevraagd wordt van de mensen is om van goede wil te zijn en de kans te grijpen en op verdre te bouwen.
Alleen samen kan men iets bereiken. Wees constructief dus.

19-04-2010, 22:06

Citaat door worldcitizen:
dat bedoel ik

Marcouch is actief op diverse terreinen om zo bij te dragen tot een harmonieuze samenleving. Hij alleen kan het natuurlijk niet allemaal klaren, maar hij geeft wel de aanzet voor de anderen.... Hij creëert kansen en het enigste dat gevraagd wordt van de mensen is om van goede wil te zijn en de kans te grijpen en op verdre te bouwen.
Alleen samen kan men iets bereiken. Wees constructief dus.

Als je constructief wil zijn dan moet er een vertrouwensband aanwezig zijn. Wat moet ik vertrouwen op een ezel die homoparticipatie OPLEGT aan mensen?

Lekker constructief zeg. Hij mag blij zijn dat de PVDA hem op het laatste moment in de raad heeft laten zitten want zelfs de Amsterdamse PVDA ziet niks in die huichelaar

19-04-2010, 22:18

Citaat door Makhloefie:
Als je constructief wil zijn dan moet er een vertrouwensband aanwezig zijn. Wat moet ik vertrouwen op een ezel die homoparticipatie OPLEGT aan mensen?

Lekker constructief zeg. Hij mag blij zijn dat de PVDA hem op het laatste moment in de raad heeft laten zitten want zelfs de Amsterdamse PVDA ziet niks in die huichelaar

Hij legt niets op, het zit tussen je oren.
je ben tot niets verplicht je kan mooi aan de zijlijn blijven.

Moet hij roepen dat homo's moeten aangevallen worden ? Nee toch.
Hij bouwt tenminste bruggen tussen diverse mensen, en dat is een prestatie die kan tellen.
Ik begrijp deze haat en afgunst niet.

19-04-2010, 22:21

Citaat door worldcitizen:
Hij legt niets op, het zit tussen je oren.
je ben tot niets verplicht je kan mooi aan de zijlijn blijven.

Moet hij roepen dat homo's moeten aangevallen worden ? Nee toch.
Hij bouwt tenminste bruggen tussen diverse mensen, en dat is een prestatie die kan tellen.
Ik begrijp deze haat en afgunst niet.

Nee hij kan ook gewoon zijn mond houden en homoparticipatie niet misbruiken om carriere te maken.

Bruggen bouwen doe je met een stevige constructie op twee stevige heuvels, niet dingen opleggen waardoor de ene heuvel hoger dan de andere gaat worden anders gaat je brug vallen Het is geen afgunst, het is een constatering van de werkelijke situatie. Afgunst heb je op mensen die wat hebben bereikt door hun eigen kunnen en krachten. Wat heeft hij bereikt? Hij bereikt alleen dingen op andermans zijn rug en dan nog wordt hij als een hondje behandeld door zijn partij. Ik schaam me voor zulke huichelaars.



Tazzzz alsof Marcouch mij beinvloed... Die flapdrol

19-04-2010, 22:33


marcouch stemmen alleen homo's op en pedo's en hollanders.

20-04-2010, 10:42

Citaat door worldcitizen:
Al diegenen die Marcouch niet zien zitten of over hem kwaad spreken zijn afgunstig om wat hij bereikt heeft.

Marcouch is een voorbeeld voor velen !!!



Het wonder is geschiedt! Ik ben het een keer eens met jou.

20-04-2010, 11:03
Of je het nou wel of niet eens bent met die Marcouch, hij probeert wel wat te doen aan de problemen die er gewoon zijn.

Dat kun je niet zeggen van de vele zelfbenoemde wijsneuzen hier die van alles roepen, maar zodra ze uitloggen gewoon weer overgaan tot de orde van de dag en geen enkele interesse in de maatschappij hebben omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn.

Geen wonder dat er dan niks van de grond komt.

Dit land heeft juist mensen nodig die iets doen, geen mensen die alleen maar roepen en verder niets ondernemen terwijl ze dat vanuit hun positie gezien wel zouden kunnen.

Echt zonde.