Bekijk volle/desktop versie : Mijn beste vriendin.



19-04-2010, 17:24
Salaam halekoum,

Ik heb een hele goede vriendin van me die inschallah wilt trouwen. Alleen wilt ze geen relatie aangaan puur omdat het zoals vele al weten haram is. Ik wil haar inschallah zo graag helpen met een juiste man. Alleen ken ik er dus geen een en mijn ''man'' heeft alleen vrienden die ook getrouwd zijn.

Kent iemand een serieuze jongeman die inschallah bereid is de grote stap te nemen. En die ook geen relatie wilt.

Ghair inschallah

Wa Salaam halekoum.

19-04-2010, 17:42


zo ik wou jou bijna helemaaaaal uitschelden.

ik dacht dat je wou zeggen, hoe haal ik haar over om toch een relatie aan te gaan. Veel van mijn ex vriendinnen probeerde dat ook. Ik heb ze letterlijk de waarheid gezegt toendertijd.

Het is mektab, dus trouwen zal ze sowiesooo als het haar mektab is. Of ze nou relatie aan gaat of niet.

19-04-2010, 18:05

Citaat door onbekentdu:
zo ik wou jou bijna helemaaaaal uitschelden.

ik dacht dat je wou zeggen, hoe haal ik haar over om toch een relatie aan te gaan. Veel van mijn ex vriendinnen probeerde dat ook. Ik heb ze letterlijk de waarheid gezegt toendertijd.

Het is mektab, dus trouwen zal ze sowiesooo als het haar mektab is. Of ze nou relatie aan gaat of niet.


, dat dacht ik eerst ook.

Insch'Allaah zal ze een serieuse jongeman tegenkomen

19-04-2010, 18:14

Citaat door onbekentdu:
zo ik wou jou bijna helemaaaaal uitschelden.

ik dacht dat je wou zeggen, hoe haal ik haar over om toch een relatie aan te gaan. Veel van mijn ex vriendinnen probeerde dat ook. Ik heb ze letterlijk de waarheid gezegt toendertijd.

Het is mektab, dus trouwen zal ze sowiesooo als het haar mektab is. Of ze nou relatie aan gaat of niet.


dat zou ik mijn vriendin nooit aandoen

19-04-2010, 18:35


hoe oud is je vriendin en waar komt ze vandaan hier in ned

19-04-2010, 18:40

Citaat door lalla_Laaroussa:
Salaam halekoum,

Ik heb een hele goede vriendin van me die inschallah wilt trouwen. Alleen wilt ze geen relatie aangaan puur omdat het zoals vele al weten haram is. Ik wil haar inschallah zo graag helpen met een juiste man. Alleen ken ik er dus geen een en mijn ''man'' heeft alleen vrienden die ook getrouwd zijn.

Kent iemand een serieuze jongeman die inschallah bereid is de grote stap te nemen. En die ook geen relatie wilt.

Ghair inschallah

Wa Salaam halekoum.


Wa aleikoum assalaam sis!
MashaAllah, moge Allah haar tot de standvastigen doen behoren. InshaAllah zal er een goede man op haar pad komen.


Citaat door onbekentdu:
zo ik wou jou bijna helemaaaaal uitschelden.

ik dacht dat je wou zeggen, hoe haal ik haar over om toch een relatie aan te gaan. Veel van mijn ex vriendinnen probeerde dat ook. Ik heb ze letterlijk de waarheid gezegt toendertijd.

Het is mektab, dus trouwen zal ze sowiesooo als het haar mektab is. Of ze nou relatie aan gaat of niet.


Goed gedaan meid. Merk inderdaad dat mensen het tegenwoordig heel raar vinden als je op deze manier wil trouwen. Ik vind dat het gewoon een kwestie is van vertrouwen op Allah, als iemand je mekteb is komen jullie hoe dan ook bij elkaar. Mag ik vragen hoe jij je man hebt ontmoet?

19-04-2010, 18:57
Djazakalahoe ghairan