Bekijk volle/desktop versie : Vraag over het stoppen van de opleiding?



19-04-2010, 15:10
ik kreeg net te horen, dat ik een andere opleiding moet gaan vinden. omdat ik 4 maanden geen stage hebt gevonden. en al die tijd niets hebt gedaan. terwijl ik zelf hebt aangetoont dat ik wel stage hebt gezocht. maar niets kon vinden. volgens mijn studiecoordinator moet ik een andere Alternatieve opleiding vinden. moet ik dan wel al het studiegeld terug betalen. dit is een niveau 2 beveiliging

Salamoe alaikoem

19-04-2010, 18:37


Mij is bekend dat je op het MBO 10 jaar de tijd hebt op je diploma te halen...

19-04-2010, 20:46

[SIZE="2"]Niveau twee hoef je zoiezo niet terug te betalen.. Volgens ib is het dan een gift heb je niv 3/4 dan wel

Je kan een nieuwe opleiding beginnen.. En weer beginnen in september. Voor die tussen tijd (mits je uitgeschreven word in mei) kun je een overbrugging aan vragen bij de ib. Dan krijg je voor die 4 maanden alsnog studie geld maar dan moet je wel een nieuwe school hebben die begint in september.

Je ontvangt hoog uit voor 4 maanden geld maar als je die vraagt en je vind geen opleiding waar je mee begint in september dan moet je die terug betalen . Maar zoals ik al eerder zei.

Niv 1/2 studiegeld = Gift
Niv 3/4 studiegeld = Lening(een soort van een lening)

Hoop dat het hier mee duidelijker is.. Voor mee vragen kun je altijd langs bij de Ib Groep dan leggen ze je alles uit..

Groetjes xoxo Niksgunner_Diva[/SIZE]