Bekijk volle/desktop versie : Boussoufa durft stap niet te maken en blijft bij Anderlecht.



Pagina's : [1] 2 3

19-04-2010, 11:24
Met zeventien assists en dertien goals heeft Mbark Boussoufa een aandeel in bijna veertig procent van alle doelpunten van Anderlecht, de kersverse landskampioen van België, dit seizoen. "Dit was mijn beste seizoen ooit in België. Ik ben vaak beslissend geweest. Ik ben tevreden met het seizoen, maar ook omdat het hele collectief continu op een hoog niveau presteerde. Dit is een titel van de hele ploeg."

"Bij mijn weten blijf ik gewoon nog bij Anderlecht", vertelt de 25-jarige middenvelder desgevraagd aan Het Nieuwsblad. "Ik heb het hier fantastisch naar mijn zin en ik zit in een goede groep. Zolang ik hier nog een uitdaging zie, en die is er, heb ik niets te klagen. Met deze groep kunnen we nog veel bereiken."

"We mogen niet vergeten wat ons dit seizoen overkwam tegen Olympique Lyon, maar misschien kunnen we nog iets tonen volgend seizoen in de Champions League", besluit de voormalig speler van Ajax en Chelsea. "Deze groep maakt progressie en is met enkele versterkingen nog tot mooie dingen in staat." Het contract van de Marokkaans international loopt in de zomer van 2012 af.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=103492

19-04-2010, 11:40


TZZZ , hij geeft hier gewoon aan dat hij niet goed genoeg is voor de top , hij kan het tenminste proberen

19-04-2010, 18:25
Bous blijft dus

Niet dat ik hem geen club in een grotere competitie gun. als het kopke goed zit kan ie dat aan.

19-04-2010, 18:37
Watje. Ik zei toch dat Ruiz hem voorbij streeft.

19-04-2010, 20:12


Heerlijk voor de Anderlechtsupporters en neutrale voetballiefhebber in Belgie!
Hij heeft trouwens gelijk,zolang er een uitdaging is moet je niet zomaar weggaan naar een ploeg waar je voor niets gaat spelen.
Bij Anderlecht kan ie volgend jaar voor de CL spelen insha'allah!

19-04-2010, 20:51
Zou hem geen ongelijk geven, verdient 1.3 miljoen € per jaar, volgend sezein zou het 1.6 worden.
Blijft in zijn vertrouwde omgeving (dicht bij huis) en hij voelt zich daar goed. Een kapiteinsband heeft ie niet maar is de werkelijke leider van de groep.
Op sportief vlak is er ook de CL volgend seizoen en hij hoeft zich tov niemand te bewijzen.
Allah 3awnek Bouss

19-04-2010, 21:10
mietje die hij is

19-04-2010, 21:10

Citaat door casaoui01:
Watje. Ik zei toch dat Ruiz hem voorbij streeft.



Anderlecht is een grotere en betere club dan Twente!
Mbark heeft 2 titels,beker van Belgie en een supercup achter zijn naam.
ik heb het dan nog niet over de individuele prijzen.

19-04-2010, 21:11

Citaat door Khadijaah:
mietje die hij is

Waarom>?

19-04-2010, 21:17
Hij heeft gelijk, hij zit nu lekker dichtbij zijn familie, krijgt genoeg betaald per maand! Hij is beslissend en wordt gedragen alsof hij een koning is. Als ik hem was dan bleef ik ook bij anderlecht!

19-04-2010, 21:26
volgend seizoen moet hij vooral Europees schitteren om zou meer in de kijker te spelen gelijk heeft die lekker blijven niet elke ploeg speelt cl

19-04-2010, 23:12
probleem is dat de kans dat ze CL spelen minimaal is, ze moeten volgens mij twee voorrondes spelen, en niet tegen de mindere ...dus de enige reden waarom ik denk dat hij blijft is vanwege het geld, maar sportief zit er absoluut geen verbetering in (met alle respect voor anderlecht), waarom is hij anders zo verknocht aan anderlecht? Valt me tegen van hem

19-04-2010, 23:36



Citaat door elTahar:
probleem is dat de kans dat ze CL spelen minimaal is, ze moeten volgens mij twee voorrondes spelen, en niet tegen de mindere ...dus de enige reden waarom ik denk dat hij blijft is vanwege het geld, maar sportief zit er absoluut geen verbetering in (met alle respect voor anderlecht), waarom is hij anders zo verknocht aan anderlecht? Valt me tegen van hem



Dit jaar moesten ze er ook 2 spelen en zijn er door Lyon uitgeknikkerd.
geen schande als je weet dat Lyon nu in de halve finale staat.
Volgend jaar gaan ze geen tegenstander van het kaliber Lyon kunnen loten.
Als landskampioen kunnen ze alleen landskampioen uit de zwakkere landen!
Belgie staat 14de, dus tegenstanders uit Italie,spanje,engeland,frankrijk,portugal,nederlan d,....etc gaan ze niet tegenkomen.

bron
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2010-04-19/weg-naar-champions-league-ligt-open-voor-anderlecht

19-04-2010, 23:54

Citaat door brownie74:
Dit jaar moesten ze er ook 2 spelen en zijn er door Lyon uitgeknikkerd.
geen schande als je weet dat Lyon nu in de halve finale staat.
Volgend jaar gaan ze geen tegenstander van het kaliber Lyon kunnen loten.
Als landskampioen kunnen ze alleen landskampioen uit de zwakkere landen!
Belgie staat 14de, dus tegenstanders uit Italie,spanje,engeland,frankrijk,portugal,nederlan d,....etc gaan ze niet tegenkomen.

bron
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2010-04-19/weg-naar-champions-league-ligt-open-voor-anderlecht


is het dan niet beter als hij de stap maakt naar een subtopper in spanje of Italië of Engeland? Dan weet je zeker dat je CL speelt, hij heeft al twee keer de competitiekampioenschap meegemaakt, is dat niet genoeg? Ik weet niet met alle respect voor anderlecht, maar het getuigd niet van echt sportieve ambitie,

20-04-2010, 00:00

Citaat door elTahar:
is het dan niet beter als hij de stap maakt naar een subtopper in spanje of Italië of Engeland? Dan weet je zeker dat je CL speelt, hij heeft al twee keer de competitiekampioenschap meegemaakt, is dat niet genoeg? Ik weet niet met alle respect voor anderlecht, maar het getuigd niet van echt sportieve ambitie,



Hij heeft nooit gezegd dat hij niet weg wil!
Mbarek zal geen neen zeggen tegen een subtopper in Spanje,alleen moet die aanbieding er zijn en moet de club bereid zijn om geld op tafel te leggen.

de aanbieding van sevilla was het meest concrete: geld+ de mul
ze boden echter te weinig en Anderlecht is niet geintresseerd in de Mul (ex ajax)
die speler heeft vorig jaar op uitleenbasis bij genk gespeeld en maakte niet echt een goeie indruk en is altijd geblesseerd.

ik vind het dus logisch dat hij blijft want als je in de CL iets laat zien kan je behalve interessante wedstrijden spelen tegen de top van europa ook de aandacht trekken.
je moet ook realistisch zijn en kijken wie op zijn positie bij die subtoppers speelt
hij is 25 en wilt gaan om te spelen niet om te banken

Pagina's : [1] 2 3