Bekijk volle/desktop versie : 'Steun VS voor Israël onwankelbaar'



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-04-2010, 07:58

Citaat door .Truebeauty:
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton heeft de 62e viering van de onafhankelijkheid van Israël aangegrepen om nog eens duidelijk te maken dat de Verenigde Staten de bondgenoot in het Midden-Oosten door dik en dun blijven steunen. ,,Onze natie zal niet weifelen bij het beschermen van de veiligheid van Israël'', aldus de bewindsvrouw in een videoboodschap, die werd gepubliceerd in de aanloop naar Israëls Onafhankelijkheidsdag maandag.

,,Ik heb een diepe persoonlijke betrokkenheid met Israël. En dat geldt ook voor president Obama'', citeerden Amerikaanse media de verklaring van Clinton. In de afgelopen periode bekoelde de relatie tussen de VS en Israël juist danig door een reeks diplomatieke incidenten. Binnen de Amerikaanse regering bestaat irritatie over de opstelling van Israël in het vastgelopen vredesproces met de Palestijnen.

De meest recente boodschap van Clinton is echter positief van toon. De viering van onafhankelijkheidsdag in Israël is volgens de bewindsvrouw ,,een gelegenheid om al datgene te vieren dat Israël heeft bereikt en om de banden die onze naties verenigen te herbevestigen, ons strategische partnerschap, onze gedeelde waarden en onze gezamenlijke ambities''. Clinton memoreerde ook nog dat de toenmalige president Harry Truman in 1948 niet meer dan elf minuten nodig had om de staat Israël te erkennen. ,,Sindsdien hebben de Verenigde Staten altijd naast jullie gestaan, in solidariteit.''


BRON
.

19-04-2010, 08:12


zolang de joden de heerschappij hebben in de vs, zal de vs israel blijven steunen. tenzij de amerikanen eens de joden van hun posities weg gaat kicken en zelf de macht in handen nemen.

dan hoeven er ook geen meer amerikaanse soldaten te sterven voor de belangen van israel.

19-04-2010, 08:21
Heel eng wijf die Hilary, soort van vrouwelijke Bush. En een vaste bezoeker bij de Bilderberg bijeenkomsten. Israel Amerika

19-04-2010, 08:29

Citaat door Ibnwaleed:
Heel eng wijf die Hilary, soort van vrouwelijke Bush. En een vaste bezoeker bij de Bilderberg bijeenkomsten. Israel Amerika


Waarom denk je anders dat haar man destijds vreemd ging!?

19-04-2010, 08:32


Amerika is allang niet geloofwaardig meer als vredesduif....Zeker gezien het feit dat het oh zo nobele ''westen'' als vredelievend wordt gezien...Maar helaas zorgt dat vredelievende westen puur voor dood en verderf in de wereld...En Europa, met vooraan Nederland, huppelt erachter aan.. Wie zijn hier nu de terroristen..?

19-04-2010, 09:14
Elke Amerikaanse president heeft lopen zeggen dat hij de situatie in het Midden-Oosten zal sussen, allemaal goedkope praatjes zijn het.

De VS en haar bondgenoten en de VN steunen Israel, hopelijk beschikt/heeft Iran( binnenkort) een nucleaire bom en kunnen de Israeliers ook eens voelen hoe het is om bedreigd te voelen.

19-04-2010, 09:18

Citaat door Hanane_B:
Bij elke Amerikaanse president heeft lopen zeggen dat zij de situatie in het Midden-Oosten zullen sussen, allemaal goedkope praatjes zijn het.

De VS en haar bondgenoten en de VN steunen Israel, hopelijk beschikt/heeft Iran( binnenkort) een nucleaire bom en kunnen de Israeliers ook eens voelen hoe het is om bedreigd te voelen.


Ik geloof nou niet dat het gevoel bedreigd te worden Israeliers geheel vreemd is...

19-04-2010, 09:25

Citaat door Hanane_B:
Elke Amerikaanse president heeft lopen zeggen dat hij de situatie in het Midden-Oosten zal sussen, allemaal goedkope praatjes zijn het.

De VS en haar bondgenoten en de VN steunen Israel, hopelijk beschikt/heeft Iran( binnenkort) een nucleaire bom en kunnen de Israeliers ook eens voelen hoe het is om bedreigd te voelen.

Ja, laten we hopen dat er steeds meer landen nukes krijgen ipv te hopen dat er een kernwapenvrij wereld komt. Thats the spirit!

19-04-2010, 09:31

Citaat door thazz:
Ja, laten we hopen dat er steeds meer landen nukes krijgen ipv te hopen dat er een kernwapenvrij wereld komt. Thats the spirit!


Waarom mag Iran geen kernwapens hebben..? Waarom Amerika en Israel wel..? Net of ze ooit hun kernwapens van de hand zullen doen...Stelletje zieke hypocrieten...En maar zeiken op landen die zich willen verdedigen tegen de Europese en Amerikaanse agressie...

19-04-2010, 09:34

Citaat door Jamieee:
Waarom mag Iran geen kernwapens hebben..? Waarom Amerika en Israel wel..? Net of ze ooit hun kernwapens van de hand zullen doen...Stelletje zieke hypocrieten...En maar zeiken op landen die zich willen verdedigen tegen de Europese en Amerikaanse agressie...



Als de VS en Israel daarover beschikken, dan mag Iran het ook hebben.

19-04-2010, 09:36

Citaat door Jamieee:
Waarom mag Iran geen kernwapens hebben..? Waarom Amerika en Israel wel..? Net of ze ooit hun kernwapens van de hand zullen doen...Stelletje zieke hypocrieten...En maar zeiken op landen die zich willen verdedigen tegen de Europese en Amerikaanse agressie...

Waar zie je mij schrijven dat ik vind dat de US en Israel kernwapens moeten hebben?
Ik zei al eerder, je bent een IQ loze trut. Thanks for proving my point.

19-04-2010, 09:37

Citaat door Hanane_B:
Als de VS en Israel daarover beschikken, dan mag Iran het ook hebben.


Vind ik ook

19-04-2010, 09:39



Citaat door Hanane_B:
Als de VS en Israel daarover beschikken, dan mag Iran het ook hebben.

Ik zou er niet wakker van liggen als Iran kernwapens had, maar jij schreef dat je hoopte dat Iran nukes zou krijgen. Ik hoop daarentegen dat er steeds minder kernwapens zullen zijn. Dat is het verschil.

19-04-2010, 09:41

Citaat door Hanane_B:
Als de VS en Israel daarover beschikken, dan mag Iran het ook hebben.


Inderdaad, geen enkel land en zeker Amerika en Israel niet moeten zich met de defensie van andere landen bemoeien...


Citaat door thazz:
Waar zie je mij schrijven dat ik vind dat de US en Israel kernwapens moeten hebben?
Ik zei al eerder, je bent een IQ loze trut. Thanks for proving my point.




Je reacties zeggen toch genoeg en met sneren kom je niet verder hoor...Zwakkeling...
Iemand anders dom noemen in plaats van met argumenten aan te komen...foei...

19-04-2010, 09:45

Citaat door Hanane_B:
Elke Amerikaanse president heeft lopen zeggen dat hij de situatie in het Midden-Oosten zal sussen, allemaal goedkope praatjes zijn het.

De VS en haar bondgenoten en de VN steunen Israel, hopelijk beschikt/heeft Iran( binnenkort) een nucleaire bom en kunnen de Israeliers ook eens voelen hoe het is om bedreigd te voelen.

Jij hoopt natuurlijk stiekem dat de aarde wordt teruggenuked naar het stenen tijdperk en jouw ideeën eindelijk als 'modern' worden erkend.

Pagina's : [1] 2 3 4 5