Bekijk volle/desktop versie : wat een schande zeg



Pagina's : [1] 2 3 4

18-04-2010, 23:35
Was met mijn broer en jongere zusje in de auto en we reden door rue de Brabant. Mijn broer was er nooit eerder geweest dus hij wist niet precies waar hij het beste kon parkeren. Dus ik zei tegen hem, rij deze zijstraatje in en wellicht vindt je hier wel een parkeerplaats. Dus hij de straat inrijden en ik keek naar rechts, ineens zie ik allemaal vrouwen achter het raam staan Mijn zusje keek mij aan (11 jaar) en zei keihard:,,Rifster check die zwervers, ze hebben geen kleren''!! Ik zo bijten op me lip, dat is de welbekende Marokkaanse hint van ''Shut the fuck up''
Tfoe wist niet waar ik moest kijken en mijn schreeuwende zusje heeft het me er niet makkelijker op gemaakt.

18-04-2010, 23:36


Wel toevallig dat veel Marokkaanse mannen die kant op gingen

18-04-2010, 23:37
haaaaaaahhahahahaha oh wat erg!

18-04-2010, 23:37

Citaat door Rifster:
Was met mijn broer en jongere zusje in de auto en we reden door rue de Brabant. Mijn broer was er nooit eerder geweest dus hij wist niet precies waar hij het beste kon parkeren. Dus ik zei tegen hem, rij deze zijstraatje in en wellicht vindt je hier wel een parkeerplaats. Dus hij de straat inrijden en ik keek naar rechts, ineens zie ik allemaal vrouwen achter het raam staan Mijn zusje keek mij aan (11 jaar) en zei keihard:,,Rifster check die zwervers, ze hebben geen kleren''!! Ik zo bijten op me lip, dat is de welbekende Marokkaanse hint van ''Shut the fuck up''
Tfoe wist niet waar ik moest kijken en mijn schreeuwende zusje heeft het me er niet makkelijker op gemaakt.


hahahahaha wist je dat dan niet?
mijn oma ook toen ze voor de eerste keer naar belgie kwam, we zijn haar van brussel gaan halen en door die straat gereden, ze keek zo

18-04-2010, 23:38


lelijk!

trauma!

18-04-2010, 23:38
ik vindt het echt geen gezicht daar , daarom ga ik er nooit heen

18-04-2010, 23:38
en wij moslimvrouwen worden onderdrukt

18-04-2010, 23:38
Wahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahhahahahahaha

Sorry hoor maar dit is echt grappig, ook al was het toen het gebeurde niet grappig maar achteraf wel..

18-04-2010, 23:39

Citaat door imanexxx:
hahahahaha wist je dat dan niet?
mijn oma ook toen ze voor de eerste keer naar belgie kwam, we zijn haar van brussel gaan halen en door die straat gereden, ze keek zo



Nee dit heb ik dus nooit gezien
Ik schrok me echt de tyfus en dacht dat ik aan het hallucineren was, want ik vond het nogal raar omdat het zo dicht bij de winkels stond.

18-04-2010, 23:40

Citaat door ladyjamila007:
ik vindt het echt geen gezicht daar , daarom ga ik er nooit heen



Mijn broer zei, dit was de eerste en laatste keer. Hij zei dat hij Marokko nu niet meer mist

18-04-2010, 23:41
wat dacht je van mij met ouders enz, en auto wou niet starten daar stonden we dan tegenover de hoeren. Ja marokaanse mannen pfieuww vooral die oudere mannen boven 40

18-04-2010, 23:41

Citaat door b_karima:
en wij moslimvrouwen worden onderdrukt




Zij worden eerder onderdrukt door hun pooiers en nog wel zo open en bloot.

18-04-2010, 23:43



Citaat door tourirtiagirl:
wat dacht je van mij met ouders enz, en auto wou niet starten daar stonden we dan tegenover de hoeren. Ja marokaanse mannen pfieuww vooral die oudere mannen boven 40



dat is nog erger joh
Ja het eerste was mij opviel waren inderdaad de Marokkaanse mannen Je zal maar zo een man hebben Allah iefad

18-04-2010, 23:46

Citaat door Rifster:
Mijn broer zei, dit was de eerste en laatste keer. Hij zei dat hij Marokko nu niet meer mist



het is altijd beter om naar de grote markt te gaan of de steenweg op gent
dat is aan de andere kant van de stad brussel

of de nieuwestraat maar op zondag niet open

18-04-2010, 23:47

Citaat door Rifster:
dat is nog erger joh
Ja het eerste was mij opviel waren inderdaad de Marokkaanse mannen Je zal maar zo een man hebben Allah iefad


Ja echt he man, Vooral die oude mannen want die hebben oude vrouwtjes thuis en hun wille nog een jonge vrouw.


Rue The Brabant is gezellig, net Marokko.
Maar die hoerentent verpest het en de gasten daar hebben geen respect die plakken gewoon bij je.

Pagina's : [1] 2 3 4