Bekijk volle/desktop versie : Dames en heren die helemaal never willen trouwen..



17-04-2010, 22:26
Come hereeeeeeeeeee!





Vertel tante Satis, waarom je nooit zou willen trouwen?

Heb je er ook nooit over gefantaseerd/gedroomd?


Ben benieuwd .

17-04-2010, 22:32



Citaat door Sunnyflower:
Hahaha zal ik heel eerlijk zijn..

als het aan mij lag zou ik helemaal niet willen trouwen... Ten eerste je tekent een contract waarin je verteld er altijd voor iemand te zijn...???

Ten tweede heb je geen contract nodig om gelukkig of ongelukkig met je partner te kunnen zijn...(vind ik)





Klopt, ben ik het mee eens. Maargoed dus je ziet jezelf wel gelukkig leven met een partner..?


Ik heb het mee rover mensen die helemaal single willen blijven voor de rest van hun leven ya digggg?

17-04-2010, 22:38

Citaat door Sunnyflower:
Hahaha zal ik heel eerlijk zijn..??

als het aan mij lag zou ik helemaal niet willen trouwen... Ten eerste je tekent een contract waarin je verteld er altijd voor iemand te zijn...???

Ten tweede heb je geen contract nodig om gelukkig of ongelukkig met je partner te kunnen leven...(vind ik)


Dat vind ik nou echt zo een westerse gedachte gang. Alsof een huwelijk alleen uit een contract bestaat. Maar dat even ter zijde. Ik kan niet geloven dat men echt singel wil blijven voor het hele leven. Iedereen heeft de behoefte om samen met iemand oud te worden, om een toekomst te delen.

17-04-2010, 22:51

Citaat door Shining:
Dat vind ik nou echt zo een westerse gedachte gang. Alsof een huwelijk alleen uit een contract bestaat. Maar dat even ter zijde. Ik kan niet geloven dat men echt singel wil blijven voor het hele leven. Iedereen heeft de behoefte om samen met iemand oud te worden, om een toekomst te delen.




Nee, niet iedereen...

17-04-2010, 22:53



Citaat door Sunnyflower:
Hahaha zal ik heel eerlijk zijn..??

als het aan mij lag zou ik helemaal niet willen trouwen... Ten eerste je tekent een contract waarin je verteld er altijd voor iemand te zijn...???

Ten tweede heb je geen contract nodig om gelukkig of ongelukkig met je partner te kunnen leven...(vind ik)



lus je ook haring

17-04-2010, 22:53

Citaat door Satisfashion:
Nee, niet iedereen...



Vroeg of laat wil je het toch wel.

17-04-2010, 23:06

Citaat door fazrenI:
lus je ook haring





Haha, hier moest ik even om lachen hoor .

17-04-2010, 23:09

Citaat door Sunnyflower:
Hahaha zal ik heel eerlijk zijn..??

als het aan mij lag zou ik helemaal niet willen trouwen... Ten eerste je tekent een contract waarin je verteld er altijd voor iemand te zijn...???

Ten tweede heb je geen contract nodig om gelukkig of ongelukkig met je partner te kunnen leven...(vind ik)


Wat stelt een huwelijk nog voor als je elkaar niet eens kunt beloven er altijd voor elkaar te zijn?

17-04-2010, 23:10

Citaat door fazrenI:
lus je ook haring


Super lekker.

17-04-2010, 23:13
Vrijgezellen leven eenzaam en teruggetrokken. Terwijl de moeder met haar kinderen naar de speeltuin brengt, kijken de alleenstaande vrouwen droevig en jaloers naar de spelende kinderen en de gelukkige moeder.

Ik heb echt te doen met de jammerlijke lonely women.

17-04-2010, 23:16
Jawel ik wil trouwen en een gezin stichten. !

INSHAAAAAAAAAAAAAAA ALLAH!

17-04-2010, 23:18
Mensen die zeggen dat ze nooit willen trouwen, kennen zichzelf niet goed. Er is geen gezond persoon dat niet houdt van sociale interactie met anderen. Vrienden en kennissen verlaten je op den duur en ouders kunnen je ook niet 24/7 "voldoening" geven op dat gebied. Een partner in het leven is een vereiste om te overleven en om jezelf te ontplooien. Daarom is het ook zo'n belangrijke stap die mensen niet moeten onderschatten maar ook zeker niet moeten vrezen.

17-04-2010, 23:20


“O jongelui, wie van jullie instaat is te trouwen, laat hem dan trouwen. Wie niet in staat is, moet vasten, zodat het een schild voor hem zal zijn.”

Overgeleverd door al-Bukhaari, 5065; Muslim, 1400

17-04-2010, 23:24

Citaat door -PARELTJE-:
“O jongelui, wie van jullie instaat is te trouwen, laat hem dan trouwen. Wie niet in staat is, moet vasten, zodat het een schild voor hem zal zijn.”

Overgeleverd door al-Bukhaari, 5065; Muslim, 1400


Tja, zo kun je wendingen geven aan 'het instaat zijn tot'. Sommigen zijn er emotioneel en mentaal niet toe instaat. Met zo'n citaat bereik je denk ik niet veel. Trouwen is gewoon iets wat je moet willen en waar je achter moet staan. Omwille van het geloof zorgt voor 7assanat inshaAllah maar het moet ook wat vruchten in dit leven afwerpen zodat je je lekker in je vel blijft voelen, wat effect heeft op je geloofsbelijdenis.

17-04-2010, 23:38

Citaat door Vydushki:
Mensen die zeggen dat ze nooit willen trouwen, kennen zichzelf niet goed. Er is geen gezond persoon dat niet houdt van sociale interactie met anderen. Vrienden en kennissen verlaten je op den duur en ouders kunnen je ook niet 24/7 "voldoening" geven op dat gebied. Een partner in het leven is een vereiste om te overleven en om jezelf te ontplooien. Daarom is het ook zo'n belangrijke stap die mensen niet moeten onderschatten maar ook zeker niet moeten vrezen.



Inderdaad.