Bekijk volle/desktop versie : ik weet niet meer wat ik moet



Pagina's : [1] 2 3 4

17-04-2010, 21:44
heb all 2 half jaar een relatie met me vriendin ben gek op der alleen nu wordt het tijd om de volgende stap te gaan zetten alleen ten eerste ik heb binding angst en ten tweede ze heeft niet echt een rustige verleden in het begin toen ik haar leerde kennen rookte ze nog en echt een losbol geweest ze heeft erg veel meegemaakt in der leven en wil graag verder naar de volgende stap alleen kan het niet in mijn gedachte krijgen vanwege haar verleden mijn hart zegt ja maar me geweten zegt nee ik ben einde zoek wat dat betreft voor derest heb ik me leven goed op orde ik weet niet hoe nu verder de volgende stap zetten of een einde aan maken wat is jullie advies of mening

17-04-2010, 21:47


Als je geweten nee zegt, en je hebt duidelijk twijfels merk ik, dan zou je er toch best een paar nachtjes over slapen voor je die beslissing neemt want wie zegt dat jij OF zij klaar is voor de volgende stap?

Persoonlijk vind ik 2 jaar best lang (ik ben sowieso niet voor relaties dus..), maar toch.

PS: als iemand oprechte spijt heeft van zijn of haar verleden en berouw toont dan is dat geen probleem, je intentie is alles wat telt.

17-04-2010, 21:48
Je houdt blijkbaar niet genoeg van dr. Dus hou haar niet meer aan het lijntje en vertel het haar gewoon. Het heeft niks met bindingsangst te maken, maar voor het feit dat zij geen nette verleden heeft gehad.

17-04-2010, 21:51
precies even een paar dagen goed over nadenken maar kom der nog steeds niet uit ene keer zeg ik ja en dan weer nee moeilijk als zij nou en kleine verleden had ok maar der verleden is te groot om er echt mee te kunnen leven ,

17-04-2010, 21:51


Ik zeg doen. Waarom niet? Heb jij geen verleden?

Vergeten en vergeven.

17-04-2010, 21:52
2 en een half jaar is niet niks
ik ken genoeg meiden die hebben gerookt en getrouwd zijn
sigaret zegt niks over een persoon nocht haar verleden
iedereen heeft een periode in zijn/haar leven gehad die losbollig was.
mensen groeien daar over heen

wat het belangrijkste is, dat je weet dat ze van je houd en echt voor jou gaat. de rest is bij zaak joh.

ik zou zeggen volg je hart. ik zou het zielig voor haar vinden als je haar dumpt na 2.5 jaar. (ookal ken ik haar niet)

17-04-2010, 21:52
Ik advieseer je sallat elistigara uit te voeren.

17-04-2010, 21:53
Wat een originaliteit weer. Bindingsangst.

17-04-2010, 21:53

Citaat door marocboy25:
precies even een paar dagen goed over nadenken maar kom der nog steeds niet uit ene keer zeg ik ja en dan weer nee moeilijk als zij nou en kleine verleden had ok maar der verleden is te groot om er echt mee te kunnen leven ,


Je accepteert het al langer dan 2 jaar en nu ineens niet meer? Je hebt toch ballen? Niemand is perfect, ga drvoor.

17-04-2010, 21:55
tuurlijk heb ik ook een verleden maar wat mij dwars zit is dat mijn verleden veel rustiger was dan die van haar als mijn verleden erger was ok maar nu is het omgekeerd erg lastig hou van der en me hart zegt ja maar me geweten zegd nee .

17-04-2010, 21:58
tazz je vindt het wel kunnen om ruim 2 jaar bij dr te blijven maar een volgende stap kan je niet zetten? Met andere woorden die 2 jaar zijn niet serieus. Als je niet serieus bent laat haar dan in de waan dat ze verder met je kan.

17-04-2010, 21:58

Citaat door Jahja:
Je accepteert het al langer dan 2 jaar en nu ineens niet meer? Je hebt toch ballen? Niemand is perfect, ga drvoor.



daar zat ik ook net aante denke hihihihihih.....
als je het al langer dan 2 jaar accepteerd en je kan er mee omgaan waarom kom je nu dan zegge dat je twijfelt...
en je hebt al meer dan2 jaar een relatie dus waarom heb je nu opeens bindingsangst???? omdat het nu gwn egt serieus wordt ofszoo....
pfff dit slaat nergens op jij zult ook wel een verleden hebben zoals iedereen een verleden heeft!!!!
de ene heeft wat mooiere herinderingen dan de ander!!!! maar dat is allemaal el-makteb

17-04-2010, 21:59



Citaat door marocboy25:
heb all 2 half jaar een relatie met me vriendin ben gek op der alleen nu wordt het tijd om de volgende stap te gaan zetten alleen ten eerste ik heb binding angst en ten tweede ze heeft niet echt een rustige verleden in het begin toen ik haar leerde kennen rookte ze nog en echt een losbol geweest ze heeft erg veel meegemaakt in der leven en wil graag verder naar de volgende stap alleen kan het niet in mijn gedachte krijgen vanwege haar verleden mijn hart zegt ja maar me geweten zegt nee ik ben einde zoek wat dat betreft voor derest heb ik me leven goed op orde ik weet niet hoe nu verder de volgende stap zetten of een einde aan maken wat is jullie advies of mening


Beste Marocboy,

Jouw hart zegt ja, maar je twijfelt vanwege haar verleden..
Misschien moet je even stilstaan bij jouw eigen verleden, ik wil niks goed praten maar wij, mensen (met name marokkanen) vinden het makkelijk om iemand op zijn of haar fouten te wijzen terwijl ons dat zelf geen haar beter maakt..

Bovendien wil ik je hierbij meegeven dat onze godsdienst het verbiedt een vrouw af te rekenen op haar verleden/maagdelijkheid indien zij hiervan berouw heeft getoond.. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Het zou zonde zijn om iemand om wie je geeft en waar je jezelf gelukkig mee ziet worden te laten gaan om bovengenoemde reden.

Good luck, moge Allah jou leiden

gh1zlain

17-04-2010, 22:00
Een stap in het verleden is een misstap in het heden

Verricht salaat istighaara, hoop dat je wordt geleidt door Allah swt..
2 jaar lang, en nu opeens bindingsangst

17-04-2010, 22:00
jongens zoals jij eindigen met een vrouw waarvan ze denken dat de vrouw zehma GOED is. zulke jongens trouwen alleen met die vrouw, omdat ze haar GOED vinden en GEEN verleden heeft gehad. eindpunt: man gaat vreemd, want voelt geen liefde voor de vrouw en gebruikt haar enkel voor de afwas, koken en het schoonmaken.

waarom kunnen wij marokkanen gewoon niet voor iemand gaan omdat je van diegene houdt zonder eerst navraag te doen over haar of na haar verleden te vragen.

Pagina's : [1] 2 3 4