Bekijk volle/desktop versie : Ik val op..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-04-2010, 19:34
Turkse meisjes ze zijn appart, geven niet té snel aandacht en ze zijn mooi ik heb het nu niet over die met ''rare hoofddoeken'' of wat jullie ook vinden.

ze zijn meer in hun eigen wereld dan de MEESTE(niet allemaal dus) marokkaanse meisjes die geven te snel aandacht, VALLEN OP en willen gelijk daten

makeupdozen en jullie geblondeerde krullen strakke skinny jeans en rode pumps

bestaan er geen naturel, dominante meisjes meer? ?

17-04-2010, 19:36


Nou dan huw je toch een turkse meisje, het zijn ook moslims dus ga ervoor. Maar wat je zegt over de marokkaanse meisjes klopt niet je hebt zoveel soorten we zijn niet allemaal het zelfde.

17-04-2010, 19:39

Citaat door Proud2beamoslim:
Nou dan huw je toch een turkse meisje, het zijn ook moslims dus ga ervoor. Maar wat je zegt over de marokkaanse meisjes klopt niet je hebt zoveel soorten we zijn niet allemaal het zelfde.


inderdaad soorten maar ik heb het over de marokkaanse meisjes in mijn omgevingen die zien er wel zo uit.

17-04-2010, 19:40
Turkse meiden hebben ook dozen make-up, skinny jeanses, pumps, allee 1 ding geef k je wel gelijk, ze zijn wel moeilijk te krijgen, en als t over date komt, droom maar lkker verder als je geen turk ben, ze zijn zo nationalist! geen andere afkomsten mogen eraan komen, als je geen turk bent maak je weinig kans, zelfs oogcontact wille ze niet met je houde, ze lijke wel chineze dames, en marokkaanse? hahahahahahhahah maakt haar geen malle moer uit waar die vandaan komt als ie lekker is, en het liefst zien ze ibershanen vaak zitten

17-04-2010, 19:41


Mensen denken vaak dat ik een turkse ben

17-04-2010, 19:43

Citaat door Younes-Utrecht:
inderdaad soorten maar ik heb het over de marokkaanse meisjes in mijn omgevingen die zien er wel zo uit.

Tja, Utrecht ik zie het.

17-04-2010, 19:43

Citaat door MOCRODIAMANT:
Mensen denken vaak dat ik een turkse ben

Hier heb je een kandidaat die zich zelf bied, miss heb je hier wat aan topicstarter.

17-04-2010, 19:44

Citaat door MOCRODIAMANT:
Mensen denken vaak dat ik een turkse ben

wollah ik ook, me zien ze nooit voor marokkaaan aan! altijd turk, af en toe colombiaan, libanees afghaans

ik zat afgelopen vrijdag met een vrouw in de trein, moehim we waren ah praten, vroeg ze mn afkomst, k zei raaad maaar, ze zei, jij lijkt me een turk maaaaaaar denk niet dat jij t bent, k zeg wattan, toen ging ze richting irak, iran, afghaans
k zeg hou hou kom trug, k ben noord afrikaan

17-04-2010, 19:45
Ze stoppen kranten onder hun hoofddoek, voor een elegante alien look

17-04-2010, 19:47

Citaat door wetenschapperr_:
Turkse meiden hebben ook dozen make-up, skinny jeanses, pumps, allee 1 ding geef k je wel gelijk, ze zijn wel moeilijk te krijgen, en als t over date komt, droom maar lkker verder als je geen turk ben, ze zijn zo nationalist! geen andere afkomsten mogen eraan komen, als je geen turk bent maak je weinig kans, zelfs oogcontact wille ze niet met je houde, ze lijke wel chineze dames, en marokkaanse? hahahahahahhahah maakt haar geen malle moer uit waar die vandaan komt als ie lekker is, en het liefst zien ze ibershanen vaak zitten


geef ik je gelijk in, heb een turks buurmeisje die met een marokkaan is getrouwd zo een lief kindje en hoe ze hem ook zo behandeld ze zijn lief en tonen respect.

17-04-2010, 19:49

Citaat door Matroeska:
Ze stoppen kranten onder hun hoofddoek, voor een elegante alien look



beter dan jullie dikke armen

17-04-2010, 19:49

Citaat door Younes-Utrecht:
geef ik je gelijk in, heb een turks buurmeisje die met een marokkaan is getrouwd zo een lief kindje en hoe ze hem ook zo behandeld ze zijn lief en tonen respect.

Ik ken er ook een paaar! maaar meeste turkse meiden zien een turk zitten

17-04-2010, 19:51



Citaat door Matroeska:
Ze stoppen kranten onder hun hoofddoek, voor een elegante alien look

geef me maar een turkse meisje met hoofddoek die daar kranten stopt voor een alien, dan een marokkaanse die hem netjes draagt en haar kut voor haar huwelijk geeft


feit of geen feit?

17-04-2010, 19:51

Citaat door Younes-Utrecht:
beter dan jullie dikke armen



pakje marlboro onder hun hoofddoek

17-04-2010, 19:52

Citaat door wetenschapperr_:
geef me maar een turkse meisje met hoofddoek die daar kranten stopt voor een alien, dan een marokkaanse die hem netjes draagt en haar kut voor haar huwelijk geeft


feit of geen feit?


Zoek eerst eens op wat feit betekent en kom dan praten. Wat jij hier lult is geen feit, maar jouw keuze van vrouwen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5