Bekijk volle/desktop versie : Gerets naar Marokko of Belgie?



Pagina's : [1] 2

17-04-2010, 13:42
Nu ook Belgie zonder trainer zit, zijn de geruchten op gang gekomen dat Gerets de ideale trainer zou zijn..

Dit is wat Gerets over Belgie zegt:

"Er heeft nog niemand contact opgenomen met mij", zegt Gerets desgevraagd in Het Laatste Nieuws. "Ik focus me nu ook volop op Al-Hilal." Gerets wordt ook genoemd bij Marokko. "Ik denk dat alles binnenkort duidelijk wordt", klinkt het mysterieus.


Wat denken jullie, zal hij voor z'n eigen land kiezen of voor Marokko?

17-04-2010, 13:47


Morocco, Belgie heeft poepspelers, dat heeft Advocaat al ingezien

17-04-2010, 13:49

Citaat door snorro91:
Morocco, Belgie heeft poepspelers, dat heeft Advocaat al ingezien


Ze hebben op papier toch aardig wat talenten, Advocaat is eerder een man die kiest voor geld i.p.v. kwaliteit.

17-04-2010, 13:50
talent?? Je moet spelers hebben die er direct kunnen staan en je kunnen loodsen naar eindtoernooien. Talent is goed voor op de lange termijn, op de korte termijn heb je er niet echt veel aan.

17-04-2010, 13:54



Citaat door snorro91:
talent?? Je moet spelers hebben die er direct kunnen staan en je kunnen loodsen naar eindtoernooien. Talent is goed voor op de lange termijn, op de korte termijn heb je er niet echt veel aan.


Tsja volgens mij kreeg hij ook een functie voor op de lange termijn, op een korte termijn iets neerzetten met al die jonge spelers is niet makkelijk.

17-04-2010, 13:58
Nee hoor, het doel was om te kwalificeren voor het ek 2012, de voorrondes starten in september al

17-04-2010, 14:02

Citaat door snorro91:
Nee hoor, het doel was om te kwalificeren voor het ek 2012, de voorrondes starten in september al


Oh ja dat klopt. Hij had een contract getekend tot het EK 2012. Als hij vooraf al had ingeschat dat hij niks zou gaan presteren tot die tijd, kan ik het nog wel enigzins begrijpen dat ie is vertrokken.

17-04-2010, 14:07
Dit is enkel een poll. Maar wanneer zal het echt gaan gebeuren, maak niet uit wie het zal worden. Gewoon een trainer die weer het elftal zal gaan trainen.

17-04-2010, 14:12
Oeps ik zag de laatste optie te laat.
Volgens mij blijft de Leeuw waar hij is.

17-04-2010, 15:53
De kans bestaat dat Marc Wilmots, assistent van de opgestapte Dick Advocaat, bondscoach van België wordt, gesteund door Jean-François de Sart. De KBVB praatte na het ontslag van René Vandereycken al eens met de beloftencoach, wiens contract als hulptrainer bij Standard LuIk afloopt. Eric Gerets, die nog tot 2011 onder contract ligt bij Al-Hilal, lijkt onhaalbaar voor de KBVB. Hugo Broos blijft wel een optie. (Diverse Belgische media)

17-04-2010, 16:29

Citaat door Realist23:
Nu ook Belgie zonder trainer zit, zijn de geruchten op gang gekomen dat Gerets de ideale trainer zou zijn..

Dit is wat Gerets over Belgie zegt:

"Er heeft nog niemand contact opgenomen met mij", zegt Gerets desgevraagd in Het Laatste Nieuws. "Ik focus me nu ook volop op Al-Hilal." Gerets wordt ook genoemd bij Marokko. "Ik denk dat alles binnenkort duidelijk wordt", klinkt het mysterieus.


Wat denken jullie, zal hij voor z'n eigen land kiezen of voor Marokko?



Gerets is een meester in het geven van nietszeggende antwoorden

Dick Advocaat is niet zomaar naar Rusland vertrokken:
Die man kreeg 600 000 euro en net als Advocaat staat Gerets erom bekend dat ie niet goedkoop is.
Hij is immers na zijn avontuurtje met die blonde secretaresse van Wolfsburg (alhoewel het geen avontuurtje is want ze is nu zijn vaste vriendin denk ik) kaalgeplukt door zijn ex!
Hij heeft Marseille verlaten voor meer geld en zelfs standard luik zijn grootste liefde (en die betalen meer dan de belgische bond) konden hem niet overtuigen.

Gerets zal ZEKER NIET voor Belgie kiezen,maar dat wil niet zeggen dat hij Marokko gaat trainen!
Marokko staat volgens mij ook niet bekend als een goede betaler en om die Al Hilal te overtreffen.....

17-04-2010, 17:54
Hij gaat er voor zorgen dat Gerets komt!

17-04-2010, 18:21


Ik denk dat Gerets al een mondelinge overeenkomst heeft met Marokko. Ik denk dat de FRMF alleen nog maar de afkoopsom moet regelen van Gerets bij zn huidige club Al Hilal.

17-04-2010, 18:26

Citaat door Realist23:
Ik denk dat Gerets al een mondelinge overeenkomst heeft met Marokko. Ik denk dat de FRMF alleen nog maar de afkoopsom moet regelen van Gerets bij zn huidige club Al Hilal.


Gerets heeft Belgie afgewezen.En Marokko zag die zitten dusja.

17-04-2010, 20:09
dit zegt gerets

GERETS OP DE VLAKTE, LEEKENS KANDIDAAT
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Nu Dick Advocaat zijn biezen heeft
gepakt bij de Rode Duivels wordt in de
kranten al druk gespeculeerd over een
opvolger. Twee namen vallen daarbij al-
tijd: Eric Gerets en Georges Leekens.

"Er heeft nog niemand contact opgenomen
met mij", zegt Gerets in HLN. "Ik focus
me nu ook volop op Al-Hilal." Gerets
wordt ook genoemd bij Marokko. "Ik denk
dat alles binnenkort duidelijk wordt."

Leekens draait dan weer niet rond de
pot. "Ik zou het zeker overwegen als ze
me vragen", zegt de ex-bondscoach in
GvA. "De nieuwe coach krijgt een ca-
deau, want dit is een prachtige groep."

Pagina's : [1] 2