Bekijk volle/desktop versie : Britse bisschop veroordeeld voor zijn mening



17-04-2010, 11:14
Britse bisschop veroordeeld voor ontkennen Holocaust


De Britse bisschop Richard Williamson is vrijdag door een rechtbank in het Duitse Regensburg bij verstek veroordeeld wegens negationisme. De man zal een boete van 10.000 euro moeten betalen.


Williamson, die lid is van de conservatieve Pius-X-broederschap, zei vorig jaar in een interview op de Zweedse televisie dat hij zich vragen stelde bij het bestaan van de gaskamers in de concentratiekampen.

De man beweerde ook dat er geen 6 miljoen, maar slechts 200.000 tot 300.000 Joden om het leven waren gekomen.

Het interview werd in Duitsland opgenomen. Daar is het ontkennen van de Holocaust

Bron

17-04-2010, 11:17


Jezus zal zich nu drie keer in het graf draaien. hmmmm nou ja zo iets dan

17-04-2010, 11:18

Citaat door Berberiffia:
Britse bisschop veroordeeld voor ontkennen Holocaust


De Britse bisschop Richard Williamson is vrijdag door een rechtbank in het Duitse Regensburg bij verstek veroordeeld wegens negationisme. De man zal een boete van 10.000 euro moeten betalen.


Williamson, die lid is van de conservatieve Pius-X-broederschap, zei vorig jaar in een interview op de Zweedse televisie dat hij zich vragen stelde bij het bestaan van de gaskamers in de concentratiekampen.

De man beweerde ook dat er geen 6 miljoen, maar slechts 200.000 tot 300.000 Joden om het leven waren gekomen.

Het interview werd in Duitsland opgenomen. Daar is het ontkennen van de Holocaust

Bron


Tja, de Duitsers hebben hem veroordeeld wegens het ontkennen van de Holocaust.
dat is namelijk verboden in Duitsland.

En als er één volk is wat écht wel weet wat er in de tweede wereldoorlog is gebeurd in de kampen, dan zijn het de Duitsers toch zeker wel.

Overigehns is de man niet veroordeeld om zijn mening. Maar vanwege het verdraaien van de feiten en het verkondigen van leugens.

17-04-2010, 11:25
Tja.............Dat moet je in Duitsland niet flikken.
Daar is men ook nog niet klaar met het verwerken van die afschuwelijke Tweede-Wereldoorlog!

Maar het is historische vast komen staan dat er 6 miljoen joden werden vermoord door de nazi's.

Honderduizend daarvan kwamen uit Nederland (procentueel het meeste van Europa)

Dit ontkennen is gewoon misplaatst en beledigend voor de joden.

En het lijkt wel of de Rooms Katholieke Kerk daar plezier in heeft!
Waarom laten ze de joden niet met rust?

Ik wens ze nog steeds mazzel toe hoor!
Al ben ik het niet altijd met ze eens, maar dat moet toch kunnen?


17-04-2010, 11:28



Citaat door MarocTelegraaf:
Jezus zal zich nu drie keer in het graf draaien. hmmmm nou ja zo iets dan
Er komen daar regelmatig zware aardbevingen voor weet je?

17-04-2010, 11:30

Citaat door tureluur:
Er komen daar regelmatig zware aardbevingen voor weet je?
dat komt omdat ze vreemd gaan

17-04-2010, 11:31

Citaat door Geile_leernicht:
Achterlijke topictitel. Maar wat verwacht je van zwakzinnig racistje #1.
doe es normaal leernicht! ik heb je gister verteld dat ik de enige homo hier ben!

17-04-2010, 11:36

Citaat door MarocTelegraaf:
doe es normaal leernicht! ik heb je gister verteld dat ik de enige homo hier ben!


17-04-2010, 12:01

Citaat:
Britse bisschop veroordeeld voor zijn mening
Berberiffia gaat van kwaad naar erger. Van mij mogen ze haar oppakken.

17-04-2010, 12:27

Citaat door onaangepast:
en ik denk er ook nog zo over! ik ben de enige homo hier om marokko.nl en ik ben er trots op!

17-04-2010, 13:27
Ik snap niet dat hij veroordeeld is of waarom het strafbaar is. Wij zijn er met zijn allen zo van overtuigd dat 6 miljoen zijn vermoord. Dan kunnen we hem toch ongelijk bewijzen? Hoezo een boete van 10.000? Men claimt toch ook dat er 1 miljoen Armenen zijn vermoord en dat wordt door veel mensen ontkent. Waarom is dit niet strafbaar?

17-04-2010, 13:40

Citaat door Peacelover:
Ik snap niet dat hij veroordeeld is of waarom het strafbaar is. Wij zijn er met zijn allen zo van overtuigd dat 6 miljoen zijn vermoord. Dan kunnen we hem toch ongelijk bewijzen? Hoezo een boete van 10.000? Men claimt toch ook dat er 1 miljoen Armenen zijn vermoord en dat wordt door veel mensen ontkent. Waarom is dit niet strafbaar?
dit is weer zo een joden streek!
het westen is nog steeds in een gevecht met haar eigen geweten.
je kan lullen wat je wil maar er zijn degelijk joden door de hollanders vergast.
of aangegeven. anne frank met haar dagboekje gebruiken ze maar al te graag om hun zonden te verwerken. laat staan over de staat israel.
hetzelfde westen heeft na de 2 wereld oorlog maar een landje gejat om dezelfde reden. om hun zogenaamd te gemoet te komen.

17-04-2010, 13:53



Citaat door Peacelover:
Ik snap niet dat hij veroordeeld is of waarom het strafbaar is.

In Duisland wordt holocaustontkenning gezien als Nazi propaganda en dat is verboden. Daarom is het daar strafbaar.
Maar ook hier kan Berberiffia vervolgd worden, voor smaad en laster tegenover de overlevenden.

Vrije meningsuiting betekent niet dat je alles maar mag zeggen. Laster of haatzaaien is geen mening maar agressie en dus een delict.