Bekijk volle/desktop versie : I need advice!! AUB HELP!



Pagina's : [1] 2

16-04-2010, 23:52
slm allemaal, ik ben een getrouwde vrouw van 21 met een zoontje van net 4 maanden, ik zit echt in een dilemma ik weet niet meer wat te doen.

De problemen in mijn huwelijk begonnen vorig jaar na 5 maanden huwelijk en ik was 4 maanden zwanger. Mijn man is alleen naar marokko gegaan in juli, en sinds hij terug is doet die afstandelijk. Hij ziet mij meer als huisvrouw dan zijn echtgenote, in de slaapkamer gebeurd er amper iets. ik voel mij niet bemind en hij verwaarloosd mij. Onlangs ben ik te weten gekomen dat hij toen hij in marokko was een profiel heeft aangemaakt op een datingssite!!
En ik heb daar mijn bedenkingen bij, ik heb hem daarmee geconfronteerd en hij zei dat hij dat niet had gedaan, maar hij heeft zelf die foto met de webcam getrokken OVERDUIDELIJK!!!

Het komt er op neer dat hij niet trouw is aan mij en scheinheilig doet, en ik voel mij zo ongelukkig in mijn huwelijk!! maar hij dreigt mij met het feit als ik van hem wil scheiden dat hij mijn zoontje zal afnemen.

Aub geef mij wat advies!!

16-04-2010, 23:56


Hij kan jouw zoontje niet van je afnemen, de vrouw krijgt meestal tog de voogdij. Maar,wil je nouw van hem scheiden dan?

16-04-2010, 23:59

Citaat door MisZ-LieverdJ:
Hij kan jouw zoontje niet van je afnemen, de vrouw krijgt meestal tog de voogdij. Maar,wil je nouw van hem scheiden dan?


Ja het kan zo niet verder maar ik heb schrik dat hij ons zoontje naar marokko neemt ofzo hij dreigt mij daarmee

17-04-2010, 00:00

Citaat door Mwprw2:
Hehehe grappig. Vrijwel alle huwelijken lopen tegenwoordig naar de knoppen


Dit is echt niet grappig, zeker niet als er een kind bij betrokken word!

17-04-2010, 00:03


Goh, wat grappig!! Gun een ander wat je ook jezelf ook gunt.

17-04-2010, 00:03

Citaat door Afi_RachMommy:
Ja het kan zo niet verder maar ik heb schrik dat hij ons zoontje naar marokko neemt ofzo hij dreigt mij daarmee

:s,tfoeman..mannen
Kan familie je niet helpen ofzo??

17-04-2010, 00:05
Ja m.nl zal je meer wijsheid brengen,

dom wicht!

17-04-2010, 00:06
oee moeilijke zaak zuster. Als het echt niet gaat en hij overspel pleegt mag je met hem scheiden. Hij is het je verder niet waard. Je zoontje is nu je enige in je leven die je met hart en ziel moet beschermen. Hij kan het niet van je afnemen dat zijn alleen maar praatjes meid. voor de rest klop bij je ouders aan voor advies je fam. etc. Komt goed inschallah alleen heeft tijd nodig.

17-04-2010, 00:08
Ik zou scheide als alleerlaaste optie nemen. Probeer eerst eens met hem te praten en nog eens en nog eens, lukt dat niet roep jouw ouders en die van hem om de tafel en bespreek het inshallah zal het dan goed komen en als je dan nog denkt nee bespreek of het niet handig zou zijn een maandje uit elkaar te gaan. en dan pas aan schieden denken meid.

Gair inshallah en heb sbar.

17-04-2010, 00:08

Citaat door Matras:
Ja m.nl zal je meer wijsheid brengen,

dom wicht!


17-04-2010, 00:11

Citaat door Afi_RachMommy:
slm allemaal, ik ben een getrouwde vrouw van 21 met een zoontje van net 4 maanden, ik zit echt in een dilemma ik weet niet meer wat te doen.

De problemen in mijn huwelijk begonnen vorig jaar na 5 maanden huwelijk en ik was 4 maanden zwanger. Mijn man is alleen naar marokko gegaan in juli, en sinds hij terug is doet die afstandelijk. Hij ziet mij meer als huisvrouw dan zijn echtgenote, in de slaapkamer gebeurd er amper iets. ik voel mij niet bemind en hij verwaarloosd mij. Onlangs ben ik te weten gekomen dat hij toen hij in marokko was een profiel heeft aangemaakt op een datingssite!!
En ik heb daar mijn bedenkingen bij, ik heb hem daarmee geconfronteerd en hij zei dat hij dat niet had gedaan, maar hij heeft zelf die foto met de webcam getrokken OVERDUIDELIJK!!!

Het komt er op neer dat hij niet trouw is aan mij en scheinheilig doet, en ik voel mij zo ongelukkig in mijn huwelijk!! maar hij dreigt mij met het feit als ik van hem wil scheiden dat hij mijn zoontje zal afnemen.

Aub geef mij wat advies!!



Ewa wie trouwt er op dr 20e

Moeilijke situatie nu met een kind erbij. Hoe kan hij je zoontje afnemen, dit is Nederland, geen Afghanistan ofzo.

Ga anders ook vreemd.

Die tijdperk dat zoiets kon is lang voorbij.

17-04-2010, 00:17
Doe niet zo naief. Jouw zoontje blijft jouw zoontje en daar kan hij niets aan veranderen. Jij krijgt voogdij tenzij de rechter ziet dat jij niet voor het kind kan zorgen.

Wat betreft jouw man. Als je ongelukkig bij hem bent dan zit er niets anders op. Maar kijk naar jouw zoontje, hij heeft een vader nodig als hij ouder wordt. Waar hij naar opkijkt.. Het is erg om zonder vader om te groeien of zonder moeder. Ik adviseer nooit iemand om te scheiden, dat is niet aan mij. Maar in gevallen waar kinderen bij betrokken zijn moet je niet alleen naar jouw geluk kijken maar ook naar dat van jouw zoontje. Stel dat je alleen was dan zou ik zeggen ga lekker scheiden als je niet gelukkig bent. Maar in dit geval is het echt jouw keuze. Zie het even aan, dreig hem met de scheiding en dat je het serieus meent. Stel dat die hetzelfde blijft of nog erger dan moet je jouw bedreigingen waar gaan maken als vrouwzijnde. Maar een tip: voordat je scheid of iets in die geest, zorg dat je je zaakjes op orde hebt zoals (baan, huis, inkomen) etc. zodat je bij de rechter kan aangeven dat jij het allemaal voor elkaar hebt. Anders kan jouw man je daarop pakken

Trouwen op je 20ste, hoe kom je erop?

Succes en sterkte.

17-04-2010, 00:17


Ga nooit met hem naar Marokko, dan kan je je zoontje vergeten hoor..als hij je nu al in NL er mee bedreigt..laatstaan alsie daar is..blijf gewoon in NL..

17-04-2010, 00:18
Weet je zeker dat je niet 5 maanden zwanger was en maar 4 maanden getrouwd?

17-04-2010, 00:19

Citaat door Afi_RachMommy:
Ja het kan zo niet verder maar ik heb schrik dat hij ons zoontje naar marokko neemt ofzo hij dreigt mij daarmee


Je broers vertellen en daarna hem met de dood bedreigen ofso? :/

Pagina's : [1] 2