Bekijk volle/desktop versie : Ajax bestookt Feyenoord met sms'jes



16-04-2010, 23:37
AMSTERDAM - Feyenoord kan Ajax komend weekeinde een grote dienst bewijzen. Mochten de Rotterdammers winnen of gelijk spelen tegen FC Twente dan kunnen de Amsterdammers de koppositie overnemen.


Verschillende spelers van Feyenoord ontvingen dan ook sms’jes van collega’s uit Amsterdam, meldt AD Sportwereld vrijdag.

"Tussen de fans is het haat en nijd. Maar bij de spelers leeft dat niet", zegt Georgino Wijnaldum in het AD. "Ik heb vrienden bij beide clubs."


Babovic

Ook Stefan Babovic heeft vrienden bij beide clubs. Marko Pantelic bij Ajax en Slobodan Rajkovic bij de tukkers. Pantelic stuurt Babovic al de hele week sms’jes. "Hij schrijft: 'Jullie moeten minimaal een punt pakken, dat weet je toch?', " aldus Babovic.

Fer

Leroy Fer krijgt voortdurend belletjes van goede vriend Vurnon Anita. "Wat ik heb geantwoord? Dat FC Twente wint", zegt de middenvelder.

"Natuurlijk meen ik dat niet", vervolgt Fer, die wel FC Twente het liefst kampioen ziet worden. "Maar ze krijgen het zwaar. Wij willen zondag winnen om de vierde plek vast te houden."

http://www.nusport.nl/eredivisie/2227360/ajax-bestookt-feyenoord-met-smsjes.html

16-04-2010, 23:46


je ot hahahahahaha

16-04-2010, 23:46
feyenoord gaat winnen , fok de juden !