Bekijk volle/desktop versie : vliegticket naar Marokko



12-07-2004, 14:39
Peeps!!
op hjet allerlaatste moment heb ik besloten om toch maar naar marokko te gaan. alleen schijnt bijn aalle suitverkocht te zijn, hier bij ons.
Ik wil jullie vragen of jullie reisbureau´s kennen die tickets verkopen naar al Hoceima of nador.
Graag naam en telefoonnummers, zodat ik zsm contact kan opnemen met ze.
alvast heel erg bedankt

15-07-2004, 09:45


ik ben ook nog op zoek naar vluchten naar Casa/Marrakech of agadir.
Wie helpt ons verder?

15-07-2004, 10:34
het maakt niet uit waar j eht boekt het komt allemaal uit 1 systeem als de ander reisburo geen plaatsen heeft dan is het automatich dat de ander het ook niet kan aanbieden...................................en een vraagje aan kouatar je wilt naar nador .....ik begrijp niet dat je geen ticket hebt gevonden ik heb pas geleden voor me zus en mijn moeder geboekt en er waren gwoon plaatsen

ik werk zelf in een reisburo en er komen best veel mensen uit marokko boeken en het is nog steeds beschikbaar..........alleen wat duurder dan normaal maar dat is normaal omdat j eook laat hebt geboekt zijn de goedkope vluchten al geboekt



een tip voor volgend jaar.................hoe eerder je boekt hoe goedkoper de ticket

15-07-2004, 10:53

Citaat:
Origineel gepost door douadia
het maakt niet uit waar j eht boekt het komt allemaal uit 1 systeem als de ander reisburo geen plaatsen heeft dan is het automatich dat de ander het ook niet kan aanbieden...................................en een vraagje aan kouatar je wilt naar nador .....ik begrijp niet dat je geen ticket hebt gevonden ik heb pas geleden voor me zus en mijn moeder geboekt en er waren gwoon plaatsen

ik werk zelf in een reisburo en er komen best veel mensen uit marokko boeken en het is nog steeds beschikbaar..........alleen wat duurder dan normaal maar dat is normaal omdat j eook laat hebt geboekt zijn de goedkope vluchten al geboekt



een tip voor volgend jaar.................hoe eerder je boekt hoe goedkoper de ticket
dat dacht ik ook!!
Maar tijdens mijn zoektocht ben ik er toch achtergekomen dat het niet alktijd zo is en dat er heel veel zijn die je proberen te flashen!!!

Maar ik heb gelukkig al wel een ticket gevonden en over 12 daagjes ga ik inshaallah met mn zusje!!!!

15-07-2004, 15:27



Citaat:
Origineel gepost door sweet_kaoutar
dat dacht ik ook!!
Maar tijdens mijn zoektocht ben ik er toch achtergekomen dat het niet alktijd zo is en dat er heel veel zijn die je proberen te flashen!!!

Maar ik heb gelukkig al wel een ticket gevonden en over 12 daagjes ga ik inshaallah met mn zusje!!!!
klopt ja daarom moet altijd opletten of het aangesloten is aan de ANVR EN SGR......met hun heb meer zekerheid en kunnen ze je niet in de maling nemen


gelukkig heb een ticket kunnen vinden ...ik wens je nog een fijne vakantie alvast

15-07-2004, 21:20
Ik werk zelf ook bij een reisbureau..en je hebt grotendeels gelijk.

Maar er zijn ook reisbureau's die afspraken maken met airlines dit zijn voornamelijk marokaanse reisbureau's!! Dus daar maak je meer kans dan bij een NL reisbureau.

15-07-2004, 21:34

Citaat:
Origineel gepost door Dunyaa
Ik werk zelf ook bij een reisbureau..en je hebt grotendeels gelijk.

Maar er zijn ook reisbureau's die afspraken maken met airlines dit zijn voornamelijk marokaanse reisbureau's!! Dus daar maak je meer kans dan bij een NL reisbureau.
ja hebt ook gelijk want royal air maroc geeft maraokkaanse reisburo's meer plaatsen dan bij een nl maar uit eindelijk komt het allemaal uit 1 systeem

16-07-2004, 09:38

Citaat:
Origineel gepost door RealCasawia
Komen jullie een beetje laat mee !!!!!
http://www.vliegwinkel.nl kan je proberen daar boek ik ook altijd

Zou me nix verbazen als jullie nu vluchten te zien krijgen van rond de 500 euro alle plaatsen die nog over zijn.. zijn kapotduur had ik ook vorig jaar maar ik had het er voor over
dat heb je altijd als je laat boekt

21-07-2004, 12:01
ik heb ook nog een vlucht kunnen bemachtigen voor vrijdag a.s. met RAM, via een marokaanse reisbureau

21-07-2004, 12:55

Citaat:
Origineel gepost door xxxDunyaxxx
ik heb ook nog een vlucht kunnen bemachtigen voor vrijdag a.s. met RAM, via een marokaanse reisbureau
enn?? was het goedkoop

22-07-2004, 09:05
E 520,- inclusief voor 1 maand