Bekijk volle/desktop versie : Geen 1 jongen zoals ziad



Pagina's : [1] 2

16-04-2010, 17:45
'Mevrouw uw sjaal is gevallen' ze draaide zich om en keek naar haar sjaal in mijn handen. Dit was geen mevrouw maar een dame, een dame met zwarte pijpenkrullen en groote bruine ogen. Ze had dikke lippen en een mooi figuur. Effetjes kwam er niets meer uit mijn mond het leek alsof mijn stembanden kapot waren. Ze pakte haar sjaal uit mijn handen en ze zei een zachte 'bedankt' Nog steeds kwam er niets uit mijn keel. ze liep de hoek om en ik werd van gedachten geschudt door mijn vriend. 'ewa gaat het wel goed?'vroeg hij 'ja ik denk het wel' weet je het zeker? 'ja heb denk ik een chikkie gezien ofzo' hij lachte me toe en we liepen weer verder.

Salaam lieve leden. Ik wil graag mijn verhaal met jullie delen.
Hoofdpersoon is Siham, een meisje van 19 jaar die studeert. Ze heeft een beste vriendin nabila en ze kan ook goed opschieten met haar nicht nadia. ze heeft 2 ongetrouwde broers en 1 getrouwde zus. verder heeft ze nog een jongere zusje en haar ouders.

Siham (hoofdpersoon 19)
Nadia (nicht 18)
Nabila (beste vriendin 20)
Amine (broer 28)
Anouar (broer 26)
Sena(zus 24)
Dina (zusje 4)
verder volgen er nog meer personen in het verhaal.


moet ik verder gaan?

16-04-2010, 17:48


JA graag , up ben echt benieuwd

16-04-2010, 18:59
'waar heb je het over eh mattie' Ik kijk mijn vriend Nabil aan.'gewoon ze was mooi enzo' Nabil lachtte mij toe en we reden naar de tankstation. 'heb je wat nodig Nabil?' 'Ja, doe maar een redbull' Ik liep naar binnen en pakte een redbulle en rekende af. We reden terug naar huis want het was inmiddels al 9 uur. Nabil zat achter het stuur en vertelde dat hij over 2 weken een verlovingsfeest heeft. 'het is van mijn neef Amine, hij woont in breda dus als je het goed vindt gaan we morgen effen naar hem toe' 'safi, is goed wat gaan we daar doen?' 'een pak uitkiezen voor hem'

'Alstjeblieft kom mee' 'nee Amine' 'waarom niet Siham?' ik negeerde zijn vraag en plofte neer op de vraag. Nabila keek me aan en vroeg me waarom ik niet wouw gaan. ondertussen was Amine boven en beantwoordde haar vraag. 'Omdat hij me vorige week voor de zoveelste poging mij wouw versieren, en dat is niet alles hij pakte me stevig vast en probeerde zijn lippen op mij te duwen!' Nabila keek me schrokkend aan 'Siham!! waarom heb je dat niet gezegt?' 'Ik zeg het je toch nu?' 'Waarom niet eerder?' 'omdat ik mezelf heb belooft hem niet meer te zien!' Nabila keek me aan. 'Sorry schat, maar zo te zien zit hij al heel lang achter je aan he?' 'ja maar vorige keer ging hij te ver.Ik dacht wel dat het over zou gaan maar hij blijft proberen' Ik keek Nabila aan.'zou hij dan daarom morgen komen, om jou te zien?' 'ik denk het wel' antwoordde ik geiriteerd. 'schat als hij iets doet, zeg het dan tegen Amine?' 'haha dan gaat Nabil dood! dat wil ik hem niet aandoen' Nabila lachtte me toe. Ik had strenge broers. Ik had wel een goede band met hun maar ze probeerde me zo veel mogelijk te beschermen net zoals mijn vader. Ik en Nabila keken de film af en nam afscheid van Nabila en liep met haar mee naar de deur. 'Dagg schat! tot morgen' riep zo voor de zoveelste keer. 'ahah Nabila, Ik hou van jou!! Beslamaaa!'



verder?

16-04-2010, 19:03
up up meid je hebt een fan

17-04-2010, 08:22


dalijk een vervolgje

17-04-2010, 09:33
Nieuwe fann

ga gauw verder!

17-04-2010, 19:37
'hallo schat, wakker worden' Ik opende mijn ogen en zag mijn nichte Nadia staan. 'heej Nadia, wat doe jij hier?' vroeg ik haar slaapperig. 'ik ben meegekomen met Nabil' het woorde 'nabil' deed mij echt misselijk maken.'oh wat leuk schat, blijf je vandaag bij mij of ga je mee met hun?' 'natuurlijk blijf ik bij jou, helnoo!' 'ahaah safi ik ga effen douchen' op de gang hoorde ik die misselijke stem al van Nabil. Ik nam een douche en deed mijn broek aan, daarop volgde een h&m jurkje die ik vorige week had gekocht. Ik deed creme voeding in mijn krullen en wat mascara en lipgloss 'klaar' fluisterde ik mezelf toe.Ik kwam de badkamer uit lopen en zag dat Nadia al mijn bed had opgemaakt 'bedankt schattt!' 'geen dank lief nichtje' ik hoorde me telefoon overgaan keek op het scherm en zag de naam Nabila staan. nabila:'heeej schatje! we hebben vandaag tot 11 uur les' ik:'heej nabilaa, ach wat leuk! Nadia is er en misschien kunnen we dalijk de stad in' nabila:'oh wat leuk, oke goed idee ik zie je op schoool!' ik groette nabila en hing op. Nadia Nabila en ik konden goed met elkaar opschieten gelukkig. Ik hoord dat Amine en me neef Nabil al weg was dus ik liep naar onder met Nadia. 'salaam yemma, ik ga na school met Nadia en Nabila weg' 'salaam Siham, safi is goed kijk je wel goed uit?' 'altijd' antwoordde ik terug. Ik groette me vader die aan de telefoon zat te praten en pakte mijn tas. ik verwachtte Nadia dalijk voor mijn school dus bleef ze nu thuis. op school aangekomen zag ik Nabila al eraan rennen en gaf me een knuffel 'ewa schatje, heb je nabil gezien?' 'nee maar die komen we misschien wel tegen in de stad'

17-04-2010, 23:37
ga verder meid je doet het goed

18-04-2010, 10:23
upp, hoe meer fans, hoe sneller de vervolgjes xxxx

18-04-2010, 10:26
up up

18-04-2010, 19:33
de lessen gingen snel voorbij al zeiden we het zelf. We gingen snel naar de wc en haastten ons naar buiten waar ik mijn lieve Nadia zag staan.'heej schatje, sta je al lang te wachten?' 'nee, ik ben hier pas 5 minuten' Nabila gaf Nadia de gebruikelijke 4 kusjes en groette elkaar. We liepen naar de bus en reden naar de stad. In de stad pastten we jurken voor Amine's bruiloft. In de etalage zag ik een mooie bruine avondjurk met aan de hals grote diamenten en een zilvere tintjes aan de mou. 'woww die jurk!!' Nabila en Nadia keken mij verbaasd aan. 'smaak heb je' zei Nadia. 'wat sta je dan nog te wachten ga passen' zei Nabila enthousiast. Ik nam de jurk mee naar de pas kamer en trok hem aan. Ik liep vrolijk het pas kamer uit en stond voor Nabila en Nadia. 'en hoe staat hij me???' 'mooi, hoor ik een herkende stem achter me.' ik draaide me om en stond oog in oog met Nabil. Iewll wat walgde ik van hem. 'bedankt voor de mening' antwoordde ik kortaf. Wanneer we met zijn allen zijn, is hij ze3ma heel aardig en grappig. Maar ik ben van gedachte veranderd, al zeker sinds hij mij leuk is gaan vinden. Nadia reageerde normaal 'zeker staat die jurk je geweldig' voegde ze eraan toe. Zou Nadia het weten dat haar broer mij leuk vind. Ik ging naast Nabila zitten die mij een jurk liet zin in het boekje wat ze in haar handen had. Nadia stond op en ging ook een jurk passen waardoor Nabil naast me ging zitten.Ik probeerde hem zo veel mogelijk te negeren. 'ben je klaar Nadia?' vroeg ik ongeduldig en voelde dat Nabil nog dichter tegen me aan schoof.'bijna' antwoordde ze. 'ik help je wel' ik stond op en nam Nabila met me mee. 'wowww hij staat je super' zei Nabila tegen Nadia. 'laat eens zien' zei nabil afwachtend. Nadia stapte het pas hokje uit en wij ook. 'mooi' zei hij. ik liep naar de kassa en rekend af het zelfde deed Nadia ook. ondertussn zagen we dat Nabil aan de telefoon was. toen hij klaar was vroeg hij ons mee te eten met mijn broer. Nabila keek me vermoeiend aan. 'jaaa op jullie kosten!' schreeuwde Nadia tegen haar broer. 'uhm, ik heb eigenlijk zin in frietjes.' verzon Nabila snel. Meskiena ze proberde het voor mij op te nemen 'geen probleem, er zijn ook frieten in het restaurant' beantwoordde Nabil weer. 'Shitt' fluisterde ik mezelf toe. Een maal aangekomen in het restaurant zag ik me broer zitten met een jongen. vreemd dacht, hij komt mij bekent voor. Ik wist zeker dat ik eerder zon groote bruine ogen zag, opgeschoren/kaal hoofd en zijn brede schouders. 'wie is dat' fluisterde Nabila. 'geen idee maar zo iets moet ik vaker tegen komen' 'zeg dat wel' ik groette me broer en net zoals Nabila en Nadia wouw ik hem een hand geven. Er kwam een zachte 'salaam' uit...


upp dames hoe meer fans, hoe meer vervolgjes

18-04-2010, 19:46
up up leuk vervolgje

18-04-2010, 19:47


upupupupup leuk begin!!!

19-04-2010, 17:16
Hij keek me nog niet eens aan en zei nog niet eens zijn naam, wat een troep tegenwoordig. 'zullen we dan maar bestellen?' 'ja, ik neem een broodje kip' antwoorde ik terug naar Amine. Ik zag dat hij bot tegen mij deed omdat ik gister zei dat ik niet meekwam. nadat de rest had bestelt, praatte ik met Nabila. Ik zag dat die Nabil me de hele tijd aankeek 'walgelijk' fluisterde ik zodat niemand me hoorde 'wat zei je Siham?' 'uhm niets, ik zit ongemakkelijk' en hij zette zijn vieze blik op. 'Ik ga effen naar de wc' zei ik tegen de groep. Ik liep naar de wc en nam een paracitamol, had las van menstuatie pijn. Net voordat ik de deur uit liep, werd ik terug naar binnen geduwd en schrok me dood. Snel plaatse Nabil zijn hand tegen mijn mond zodat ze mij niet hoorde 'blijf van me af!!' 'hmm nee, vind het wel leuk zo dicht tegen je aan.' 'blijf van me af zei ik!!!' en probeerde hem weg te duwen.Maar nee het lukte niet, en ik zag hoe hij genoot. 'Ik wouw alleen zeggen, dat je met de dag mooier bent geworden' 'als Amine dit weet, leef jij niet meer langer Nabil!!' 'Ik zou dat maar niet zeggen weet je, want ik heb iets heel dierbaars van jou' hij liet me los en liep de meiden wc uit. Iets dierbaars waar had hij het over. Ik voelde me misselijk en nam een zucht en deed wat water in mijn gezicht en liep weer naar de tafel. Daar aangekomen zag ik al dat het eten werd opgediend. Ik zag dat Nabil naar me knipoogde 'bahh' Ik keek Nabila aan en die zag meteen dat er iets was. 'ik vertel het je thuis' die hind snapte ze en met een raarre sfeer begonnen we te eten...

19-04-2010, 20:50
ziad

Eindelijk waren we er. Nadia het zusje van Nabil ging met ons mee. Eenmaal aangekomen gingen we Amine ophalen en de stad in. We kochten details zoals schoenen en horloges. Nabil, Amine en ik liepen een mooi winkel binnen. Overal zag je mode meiden met dure kleding. 'wat een chikkie' zei Nabil en regelde nummers. Eigenlijk hoefde ik niet zo veel te doen, heb wat nummers voor als ik me verveel. Toen vertelde ons Nabil dat hij naar een andere winkel moest. Amine en ik waren heel moe en we besloten om naar een restaurant te gaab. Ik hoorde Amine aan de telefoon en ik hoorde dat er dames bij kwamen. Zusje's van Nabil en Amine. Mohiem toen Nabil binnenkwam schrok ik me dood. Dat bekende gezicht van vorige week alls kwam weer in beeld. 'mevrouw uw sjaal' dat is wat ik tegen haar zei. Nadat ze zich bedankte en wegliep dacht ik dat het de laatse keer in mijn leven was dat ik haar zou zien. Ze was beeeld schoon, ze had zwarte krullen en nu pas zag ik dat ze kuiltjes had als ze lacht. De 2 andere meiden gaven me een hand. Ik hoorde dat Amine de broer was en dat ze Siham werd genoemd. Siham die me hard sneller deed klappen. Ik begon te zweten en ik kon haar niet aankijken. Ik gaf haar een hand en groette haar met een 'salaam' Haar handen waren zo lekker zacht en zo schattig. Even later merkte ik dat Nabil overdreven vaak naar haar keek. Familie enzo dacht ik. Ze liep naar de wc en Nabil moest haar wat vertellen onder 2 ogen 'wat kijken jullie scheef, het gaat over een chikkie die zei kent' zei hij. Nabil heeft me niets vertelt over die ene chikkkie' toen ze terug kwam zag ze bleek en fluisterde wat in haar vriendin's oor. Het was heel raar, maar 1 ding weet ik zeker.Ik wil haar en zal er alles voor over hebben, alleen de vraag was hoe? ze was supermooi. niet dat ik lelijk ben al zeg ik het zelf, meiden staan voor mij in de rij maar ik sta voor Siham in de rij..

Pagina's : [1] 2