Bekijk volle/desktop versie : Liefde of Schoonfamilie? (WAARGEBEURT)



Pagina's : [1] 2

16-04-2010, 16:49
Hey Dames,
Ik wil hier graag een verhaal beginnen. Het is een waargebeurt verhaal over een meisje genaamd Leila. Leila is al jong als ze Najib ontmoet, maar al gauw leid hun op het eerste gezicht onbreekbare liefde tot een huwelijk waarin er allemaal dingen gebeuren.
Veel Leesplezier!!

Hoofdpersoon: Leila (19)
Belangrijke personen Najib(22), Samira, Nadia, Latifa (19, beste vriendinnen van Leila)

De rest leer je in het verhaal wel kennen

Na een lange werkdag ben ik eindelijk thuis aangekomen. Ik parkeer mijn auto in de garage en ga naar binnen. Daar zitten mijn ouders al in de woonkamer thee te drinken. Ik groet ze beide met een kus op hun hoofd en ga naar boven. Mijn gezin bestaat uit mijn ouders, 2 broers, 2 zussen (beide getrouwd) 1 broertje Ilyas (16) en 1 zusje Safae (14).
Het is half 6. Ik maak het balkon van mijn slaapkamer open en ruik de frisse zomergeur. Binnenkort gaan we weer allemaal naar Marokko.Ik heb afgesproken met Samira, Nadia en Latifa om samen wat te gaan drinken. Ik doe mijn werkpakje uit en trek een spijkerrokje, een wit blousje en daaronder een legging aan. Ik pak een zwarte tas en mijn witlak birkenstocks. Mijn bruine stijle haar laat ik loshangen. Ik zeg tegen mijn moeder waar ik heen ga en vertrek. Het is lekker weer dus ik besluit naar het terrasje te lopen. Daar tref ik Nadia en Latifa. Samira is zoals gewoonlijk te laat. Ik groet ze met de gebruikelijke vier kussen en ga zitten. We kletsen een beetje over ditjes en datjes tot Samira er is. Na een tijdje begint Samira over de bruiloft van haar zus die morgen plaats zal vinden. Ze verwacht ons allemaal en wij zeggen dat ze zeker op ons kan rekenen. Dan gaat het gesprek weer over marokkaanse kleren, muziek en onze eigen bruiloften. We kletsen en lachen veel, daarna gaan we alle naar huis.
De volgende dag sta ik vroeg op. Het word een drukke dag. Ik pak mijn paarse goude taksita uit de kast en hang hem aan de deur. Ik neem een douche, föhn mijn haren en draai er rollen in. Dan kleed ik me aan, doe mijn make up en breng mijn haar in model. [/SIZE]

16-04-2010, 16:56


ga verder...

17-04-2010, 00:33

Citaat door Tettouaniiaa:
Hey Dames,
Ik wil hier graag een verhaal beginnen. Het is een waargebeurt verhaal over een meisje genaamd Leila. Leila is al jong als ze Najib ontmoet, maar al gauw leid hun op het eerste gezicht onbreekbare liefde tot een huwelijk waarin er allemaal dingen gebeuren.
Veel Leesplezier!!

Hoofdpersoon: Leila (19)
Belangrijke personen Najib(22), Samira, Nadia, Latifa (19, beste vriendinnen van Leila)

De rest leer je in het verhaal wel kennen

Na een lange werkdag ben ik eindelijk thuis aangekomen. Ik parkeer mijn auto in de garage en ga naar binnen. Daar zitten mijn ouders al in de woonkamer thee te drinken. Ik groet ze beide met een kus op hun hoofd en ga naar boven. Mijn gezin bestaat uit mijn ouders, 2 broers, 2 zussen (beide getrouwd) 1 broertje Ilyas (16) en 1 zusje Safae (14).
Het is half 6. Ik maak het balkon van mijn slaapkamer open en ruik de frisse zomergeur. Binnenkort gaan we weer allemaal naar Marokko.Ik heb afgesproken met Samira, Nadia en Latifa om samen wat te gaan drinken. Ik doe mijn werkpakje uit en trek een spijkerrokje, een wit blousje en daaronder een legging aan. Ik pak een zwarte tas en mijn witlak birkenstocks. Mijn bruine stijle haar laat ik loshangen. Ik zeg tegen mijn moeder waar ik heen ga en vertrek. Het is lekker weer dus ik besluit naar het terrasje te lopen. Daar tref ik Nadia en Latifa. Samira is zoals gewoonlijk te laat. Ik groet ze met de gebruikelijke vier kussen en ga zitten. We kletsen een beetje over ditjes en datjes tot Samira er is. Na een tijdje begint Samira over de bruiloft van haar zus die morgen plaats zal vinden. Ze verwacht ons allemaal en wij zeggen dat ze zeker op ons kan rekenen. Dan gaat het gesprek weer over marokkaanse kleren, muziek en onze eigen bruiloften. We kletsen en lachen veel, daarna gaan we alle naar huis.
De volgende dag sta ik vroeg op. Het word een drukke dag. Ik pak mijn paarse goude taksita uit de kast en hang hem aan de deur. Ik neem een douche, föhn mijn haren en draai er rollen in. Dan kleed ik me aan, doe mijn make up en breng mijn haar in model. [/SIZE]

Rond 1 uur word ik opgehaald door Nadia en Latifa. We gaan naar het huis van Samira zodat we met de bruid mee kunnen toeteren. We kennen haar immers al jaren.
Daar aangekomen worden we verwelkomt door haar moeder en iedereen is blij dat we er zijn. De zus van Samira zit in haar bruidsjurk op de bank. Ze verteld dat ze erg nerveus is en dat ze nu al volschiet als ze eraan denkt dat ze straks afscheid moet nemen van haar moeder. Dan breekt het grote moment aan. Het getoeter van arriverende auto's komt steeds dichter bij. Iedereen gaat klaar staan om de gasten te verwelkomen. Bij vertrek van de bruid laat iedereen een traan waaronder zij zelf. We volgen haar het huis met met ''salaaaaaaaaaaaaaaaaaaat oe salaaaaaaaaaaaaaaam 3laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rasolah''
Met veel getoeter vertrekken we naar de zaal. Ik stap in bij Nadia en Latifa en Samira rijd met ons mee. Eenmaal daar aangekomen feesten we de hele avond door. Mijn moeder en Safae komen in de loop van de avond ook.
Na het eten ga neem ik plaats bij mijn moeder die samen zit met de moeders van Latifa en Nadia. Na een tijdje schuift er een andere vrouw aan. Het is een duurgekleede vrouw met een strenge blik. Ze begint te praten met mijn moeder en ze lijken het erg gezellig te hebben. Het is de tante van Samira, dat weet ik wel. Ik let verder niet op ze en ga weer dansen. Als de bruid bijna klaar is om te vertrekken gaan we ons even omkleden. Ik trek mijn rode avondjurk aan en doe een de sjaal om mijn schouders heen. Met veel getrommel en getoeter verlaten we de zaal. Ik mag van mijn moeder vanzelfsprekend met de bruid mee en daarna blijf ik bij Samira slapen. Buiten wil ik weer bij Nadia instappen maar dan word ik geroepen door Samira die bij een andere auto staat. Ze wenkt me en ik loop naar haar toe. 'Leila, Sarah en Ihsan gaan bij Nadia instappen, dus rijden wij even met Najib mee.' Ik knik en wil het achterste portier openmaken. Samira gaat naar voren. 'Laat die meisje voor zitten' hoor ik een stem achter het stuur zeggen. Samira trekt me snel naar zich toe en wijst naar de stoel. Ik kijk haar aan met een blik van wat doe je. Ik stap in en naast mij zit een lange lichtgetinte jongen met prachtige groene ogen. Zijn zwarte haren heeft hij in stekeltjes gekamt. Hij draagt een zwarte broek en een zwarte blous met burberry kraag. Hij glimlacht lief naar me en maakt het dak van de auto open. Dan zet hij muziek op en begint te toeteren. In de auto is het erg gezellig. Ik merk dat Najib steeds probeert mijn blik te vangen. En eerlijk gezegd kan ik mijn ogen ook niet van hem afhouden. Hij is zo knap. Het duurd een tijdje voor de bruid thuis is. Eenmaal aangekomen nemen we met veel tranen afscheid en gaan dan weer terug naar de auto's. Vooral Samira heeft het moeilijk. Het is haar eerste en laatste keer dat haar zus trouwt, aangezien het haar enige was. In de auto proberen we haar een beetje te troosten. 'Kom we gaan een ijsje eten bij die café bij boulevard.' zegt Najib. Iedereen knikt instemmend. Aangekomen bij het café haalt Najib onze bestelling en we maken een rondje op de boulevard samen met de andere neven en nichten van Samira. Tijdens de wandeling heb ik eindelijk de kans om rustig met Najib te praten. Niemand die nu oplet.

17-04-2010, 20:31
UPPPAA!

SNEL VERDER GAAAN!! xx.

17-04-2010, 23:28


Upp mooi verhaal ga snel verder (A)

19-04-2010, 00:03

Citaat door Tettouaniiaa:
Rond 1 uur word ik opgehaald door Nadia en Latifa. We gaan naar het huis van Samira zodat we met de bruid mee kunnen toeteren. We kennen haar immers al jaren.
Daar aangekomen worden we verwelkomt door haar moeder en iedereen is blij dat we er zijn. De zus van Samira zit in haar bruidsjurk op de bank. Ze verteld dat ze erg nerveus is en dat ze nu al volschiet als ze eraan denkt dat ze straks afscheid moet nemen van haar moeder. Dan breekt het grote moment aan. Het getoeter van arriverende auto's komt steeds dichter bij. Iedereen gaat klaar staan om de gasten te verwelkomen. Bij vertrek van de bruid laat iedereen een traan waaronder zij zelf. We volgen haar het huis met met ''salaaaaaaaaaaaaaaaaaaat oe salaaaaaaaaaaaaaaam 3laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rasolah''
Met veel getoeter vertrekken we naar de zaal. Ik stap in bij Nadia en Latifa en Samira rijd met ons mee. Eenmaal daar aangekomen feesten we de hele avond door. Mijn moeder en Safae komen in de loop van de avond ook.
Na het eten ga neem ik plaats bij mijn moeder die samen zit met de moeders van Latifa en Nadia. Na een tijdje schuift er een andere vrouw aan. Het is een duurgekleede vrouw met een strenge blik. Ze begint te praten met mijn moeder en ze lijken het erg gezellig te hebben. Het is de tante van Samira, dat weet ik wel. Ik let verder niet op ze en ga weer dansen. Als de bruid bijna klaar is om te vertrekken gaan we ons even omkleden. Ik trek mijn rode avondjurk aan en doe een de sjaal om mijn schouders heen. Met veel getrommel en getoeter verlaten we de zaal. Ik mag van mijn moeder vanzelfsprekend met de bruid mee en daarna blijf ik bij Samira slapen. Buiten wil ik weer bij Nadia instappen maar dan word ik geroepen door Samira die bij een andere auto staat. Ze wenkt me en ik loop naar haar toe. 'Leila, Sarah en Ihsan gaan bij Nadia instappen, dus rijden wij even met Najib mee.' Ik knik en wil het achterste portier openmaken. Samira gaat naar voren. 'Laat die meisje voor zitten' hoor ik een stem achter het stuur zeggen. Samira trekt me snel naar zich toe en wijst naar de stoel. Ik kijk haar aan met een blik van wat doe je. Ik stap in en naast mij zit een lange lichtgetinte jongen met prachtige groene ogen. Zijn zwarte haren heeft hij in stekeltjes gekamt. Hij draagt een zwarte broek en een zwarte blous met burberry kraag. Hij glimlacht lief naar me en maakt het dak van de auto open. Dan zet hij muziek op en begint te toeteren. In de auto is het erg gezellig. Ik merk dat Najib steeds probeert mijn blik te vangen. En eerlijk gezegd kan ik mijn ogen ook niet van hem afhouden. Hij is zo knap. Het duurd een tijdje voor de bruid thuis is. Eenmaal aangekomen nemen we met veel tranen afscheid en gaan dan weer terug naar de auto's. Vooral Samira heeft het moeilijk. Het is haar eerste en laatste keer dat haar zus trouwt, aangezien het haar enige was. In de auto proberen we haar een beetje te troosten. 'Kom we gaan een ijsje eten bij die café bij boulevard.' zegt Najib. Iedereen knikt instemmend. Aangekomen bij het café haalt Najib onze bestelling en we maken een rondje op de boulevard samen met de andere neven en nichten van Samira. Tijdens de wandeling heb ik eindelijk de kans om rustig met Najib te praten. Niemand die nu oplet.


We staan recht tegenover elkaar bij het hek dat op het strand uitkijkt. Ik diep in zijn ogen en lach lief naar hem. 'Je bent echt schattig Leila' zegt hij lief. Ik begin te blozen en hij streelt mijn wang. We kletsen gezellig over ditjes en datjes. Het dagelijks leven. Ik kom erachter dat hij autodealer is in België en zijn eigen huis heeft, niet ver van mijn ouderlijk huis. Najib lijkt me een zeer volwassen, gedreven, lieve en zachte man. Ook heeft hij een uiterlijk waar ik mijn ogen niet vanaf kan houden. Maar naar mijn gevoel komt er al snel een einde aan de avond. Samira lacht gelukkig weer en iedereen stapt weer in opweg naar huis. Eenmaal aangekomen bij het huis van Samira stapt iedereen uit. Als ik het portier wil openen kom ik erachter dat het op slot zit. Ik kijk Najib aan met een verbaasde blik. 'Wat?, je dacht toch niet dat ik je liet gaan zonder je nummer mee te nemen, ik ga wel over je dromen straksOf mag ik je nummer niet?'. Ik bloos en neeem zijn mobiel aan. Ik toets mijn nummer in. 'Slaap lekker lieverd.' zeg ik en maak het portier open dat nu wel open gaat. Met een blozend gezicht ga ik het huis van Samira binnen. Ik loop naar boven richting haar kamer. Daar tref ik Samira en haar nicht Radia aan. 'Ik ben kapot!' zegt Samira en ploft achterover op haar bed. Radia is bezig een pyjama voor ons uit de kast te vissen. Zodra ik de mijne heb neem ik snel een douche en ga mijn bed in. Al snel val ik op een roze wolk in slaap. Na ongeveer een uurtje voel ik mijn telefoon trillen. Ik zie een nummer staan dat ik niet ken. Half slapend met mijn piepstemmetje neem ik op.
'Hallo?'
'Hey moppie, slaap je al?'
'hihi ja net, maar nu dus niet meer.'
'Hahaha oke dan. Ik wilde je niet wakker bellen maar sinds dat moment in de auto denk ik steeds aan je. Ik moest je stemmetje even horen voor ik ging slapen.'
Lacht liefx 'Ik moest ook de hele tijd aan jou denken.'
'Ben je alleen Leila?'
'Nee met Samira en Radia, maar die slapen, ik hoop niet dat ik ze wakker maak.'
'Ooh oke lieverd dat bel ik je morgen'
'Oke Liefie Slaap lekker'
'Slaap lekker Schatje van me'
Ik verbreek de verbinding en ga na wat hij net heeft gezegd. Hij klont zo lief.Schatje van me. Na een lange tijd wikken en woelen van ik in slaap.


Kort vervolgje maar alvast wat.
Ik laat zo snel mogelijk weer wat horen (K)

19-04-2010, 09:17
Upi verder ..
Ps Nieuwee Fan !!

27-04-2010, 12:58
NOg Steeds Niks.?

28-04-2010, 20:11
Vanavond een vervolgje,
Ik beloof het (K)

30-04-2010, 22:00
ga snel verder!

30-04-2010, 22:39
nieuwe fan
leuk verhaal
schrijf gauw verder

08-05-2010, 06:39
ga je nog verder of niet echt sjnoen als mensen beginnen met het verhaal en niet verder gaan wollahme ik snap dat

12-05-2010, 19:18


Voor arrogantje:
Als je dat vind zou ik maar stoppen met verhalen lezen, of ga er zelf eentje schrijven, mensen hebben buiten marokko.nl ook nog een leven weet je. Voor mijn andere lieve fans zal ik en vervolgje schrijven.

12-05-2010, 19:48
[QUOTE=Tettouaniiaa;81412273]We staan recht tegenover elkaar bij het hek dat op het strand uitkijkt. Ik diep in zijn ogen en lach lief naar hem. 'Je bent echt schattig Leila' zegt hij lief. Ik begin te blozen en hij streelt mijn wang. We kletsen gezellig over ditjes en datjes. Het dagelijks leven. Ik kom erachter dat hij autodealer is in België en zijn eigen huis heeft, niet ver van mijn ouderlijk huis. Najib lijkt me een zeer volwassen, gedreven, lieve en zachte man. Ook heeft hij een uiterlijk waar ik mijn ogen niet vanaf kan houden. Maar naar mijn gevoel komt er al snel een einde aan de avond. Samira lacht gelukkig weer en iedereen stapt weer in opweg naar huis. Eenmaal aangekomen bij het huis van Samira stapt iedereen uit. Als ik het portier wil openen kom ik erachter dat het op slot zit. Ik kijk Najib aan met een verbaasde blik. 'Wat?, je dacht toch niet dat ik je liet gaan zonder je nummer mee te nemen, ik ga wel over je dromen straksOf mag ik je nummer niet?'. Ik bloos en neeem zijn mobiel aan. Ik toets mijn nummer in. 'Slaap lekker lieverd.' zeg ik en maak het portier open dat nu wel open gaat. Met een blozend gezicht ga ik het huis van Samira binnen. Ik loop naar boven richting haar kamer. Daar tref ik Samira en haar nicht Radia aan. 'Ik ben kapot!' zegt Samira en ploft achterover op haar bed. Radia is bezig een pyjama voor ons uit de kast te vissen. Zodra ik de mijne heb neem ik snel een douche en ga mijn bed in. Al snel val ik op een roze wolk in slaap. Na ongeveer een uurtje voel ik mijn telefoon trillen. Ik zie een nummer staan dat ik niet ken. Half slapend met mijn piepstemmetje neem ik op.
'Hallo?'
'Hey moppie, slaap je al?'
'hihi ja net, maar nu dus niet meer.'
'Hahaha oke dan. Ik wilde je niet wakker bellen maar sinds dat moment in de auto denk ik steeds aan je. Ik moest je stemmetje even horen voor ik ging slapen.'
Lacht liefx 'Ik moest ook de hele tijd aan jou denken.'
'Ben je alleen Leila?'
'Nee met Samira en Radia, maar die slapen, ik hoop niet dat ik ze wakker maak.'
'Ooh oke lieverd dat bel ik je morgen'
'Oke Liefie Slaap lekker'
'Slaap lekker Schatje van me'
Ik verbreek de verbinding en ga na wat hij net heeft gezegd. Hij klont zo lief.Schatje van me. Na een lange tijd wikken en woelen van ik in slaap.


Inmiddels zijn we al een maand verder. De afgelopen maand heb ik veel tijd doorgebracht met Najib. We hebben veel leuke dingen gedaan om elkaar beter te leren kennen. Het is echt mijn mannetje geworden en we hebben een serieuze relatie. Binnenkort zal hij om mijn hand komen vragen, zodra ik eraan toe ben. Ik zit naast hem in de auto. We zijn onderweg naar Brussel. Buiten is het koud en het sneeuwt. Ik draag een skinnyjeans met zwarte laarzen en een paarse trui met halter. Daarop draag ik een zwarte nette jas. Mijn haren hangen los. Na een lange rit parkeert Najib de auto. Hij maakt het portier voor me open en ik stap uit. Hand in hand lopen we de stad in. Het is erg koud maar de sneeuw is prachtig. We lopen wat leuke winkeltjes in en uit en af en toe kopen we wat. Najib wil alle kosten op zich nemen maar ik kan dat maar niet accepteren. Na een tijdje besluiten we wat te gaan drinken. We lopen een koffiehuis binnen. Het is vaag verlicht en er brand een open haard. De tafeltjes zijn laag een beetje marokkaansachtig. We bestellen marokkaanse thee met melwi en nemen plaats. We gaan zitten op de kleedjes die bij de tafels staan. Als we klaar zijn lopen we weer naar buiten. Najib ziet dat ik het koud heb en slaat zijn armen om me heen. Ik voel zijn warmte en kijk in zijn ogen. Ik breng mijn lippen naar de zijne en begin hem te kussen. Hij opent zijn zwarte tommy jas en drukt me tegen zijn borstkas aan en duwt zijn jas zo ver mogelijk om me heen. Ik doe mijn handen om zijn hals en geniet van het moment. We stoppen pas als we bijna geen lucht meer krijgen en snakken naar adem. 'Leila ik hou van je' zegt hij schor. Ik sla mijn armen om hem heen 'Ik ook van jou, heel heel veel' We lopen samen naar de auto. Ik kijk op mijn horloge. 6 uur. Ik kijk Najib aan. 'Zullen we nog een rondje maken, ergens heen ofzo?'. Hij grinnikt, 'waar wil mijn schoonheid heen?'. Hij start de auto. 'Maakt niet zoveel uit, Als ik maar nog even bij jou kan zijn' antwoord ik en kus hem op zijn lippen. 'Zal ik je mijn huisje laten zien?'. Mijn ogen glinsteren, met Najib naar huis. Hij geeft plankgas richting Rotterdam.

12-05-2010, 22:23
Nieuwe fan Upp!

Pagina's : [1] 2