Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek me suf naar een baan!



16-04-2010, 14:59
Maar kan niets passends vinden, helaas.

Ik zoek een (financieel) administratieve baan voor 2dagen in de week vanaf mei.

Weet iemand wat voor mij?
In Amsterdam trouwens.

16-04-2010, 15:00


2 dagen is niks, blijf gewoon huisvrouw.

16-04-2010, 15:01

Citaat door BoraSita:
2 dagen is niks, blijf gewoon huisvrouw.

Studente

16-04-2010, 15:01
Dan ga je je eigen inschrijven bij een uitzendbureau wie weet hebben die wat voor je!

16-04-2010, 15:04



Citaat door Noa_:
Dan ga je je eigen inschrijven bij een uitzendbureau wie weet hebben die wat voor je!

Ik sta bij 4 ingeschreven, maar alleen via internet. Misschien kan ik beter persoonlijk langsgaan of op z'n minst bellen..

16-04-2010, 15:05

Citaat door L.imaaa:
Studente


Doe stoer

Callcenter? Schoonmaak? Verkoopster?

16-04-2010, 15:08
het is moeilijk om wat te vinden gwn blijfe zoeken en vragen

16-04-2010, 15:08

Citaat door BoraSita:
Doe stoer

Callcenter? Schoonmaak? Verkoopster?

De eerste 2 liever niet. In mijn eerste reactie kun je zien waar ik naar opzoek ben.
Verkoopster is mijn laatste optie als ik verder niets niets niets kan vinden.

16-04-2010, 15:09

Citaat door miss-latifa:
het is moeilijk om wat te vinden gwn blijfe zoeken en vragen

Ik blijf zeker zoeken, word er zo moe van.

16-04-2010, 15:11
Schrijf een open sollicitatie naar de gemeente amsterdam..
Genoeg deelgemeentes waar ze een administratieve kracht zoeken

succes!

16-04-2010, 15:12
Ik ben ook studente en zou (dacht ik weggeknikkerd worden bij me huidige baan) ik werk daar 24 uur.. 2 dagen in de week en een zaterdag..

Dus was volop aan t solliciteren.. maar hamdoelah heb een vast contract gekregen (shie hmaar met daar niet van haha)

maar was dus volop aan t solliciteren en moet je zeggen had best wel veel kunnen vinden in tegenstelling tot wat er wordt gezegd.. was voornamelijk klanteservice administratief.

Schrijf je in op nationalevacaturebank, plaats je cv. Je wordt gergeld gecontacteerd. Heb wel een pakkende naam, zoals: Studente is dringend opzoek naar een administratieve baan

Schrijf je in bij deze uitzendbureau's:

Studentenwerk
studentjob
Unique
randstad
Content (deze belde me vaak)
Cruyfs

Insallah moet het wel lukken dan..

succes!

16-04-2010, 15:12

Citaat door L.imaaa:
De eerste 2 liever niet. In mijn eerste reactie kun je zien waar ik naar opzoek ben.
Verkoopster is mijn laatste optie als ik verder niets niets niets kan vinden.


Dat zag ik al voordat ik een reactie stuurde.
Je moet je horizon verbreden, als je dat niet kunt vinden dan zoek je toch verder.

16-04-2010, 15:19



Citaat door L.imaaa:
Ik sta bij 4 ingeschreven, maar alleen via internet. Misschien kan ik beter persoonlijk langsgaan of op z'n minst bellen..


Ik denk dat je beter persoonlijk langs kan gaan. Ik ben ook werkzaam geweest bij een uitzendbureau en het heeft meer effect als je bij ze langs gaat dan hebben ze er een gezicht bij.

16-04-2010, 15:22

Citaat door Amaltje020:
Ik ben ook studente en zou (dacht ik weggeknikkerd worden bij me huidige baan) ik werk daar 24 uur.. 2 dagen in de week en een zaterdag..

Dus was volop aan t solliciteren.. maar hamdoelah heb een vast contract gekregen (shie hmaar met daar niet van haha)

maar was dus volop aan t solliciteren en moet je zeggen had best wel veel kunnen vinden in tegenstelling tot wat er wordt gezegd.. was voornamelijk klanteservice administratief.

Schrijf je in op nationalevacaturebank, plaats je cv. Je wordt gergeld gecontacteerd. Heb wel een pakkende naam, zoals: Studente is dringend opzoek naar een administratieve baan

Schrijf je in bij deze uitzendbureau's:

Studentenwerk
studentjob
Unique
randstad
Content (deze belde me vaak)
Cruyfs

Insallah moet het wel lukken dan..

succes!


Hartstikke bedankt voor je reactie! Ik sta al bij een aantal van bovenstaande uitzendbureaus ingeschreven, ik zal me zo inschrijven bij de overige en morgen ook bellen naar allemaal want mijn geduld raakt langzamerhand op..

Hoop dat het lukt. Heel erg bedankt!!

Citaat door BoraSita:
Dat zag ik al voordat ik een reactie stuurde.
Je moet je horizon verbreden, als je dat niet kunt vinden dan zoek je toch verder.

Uhú dat klopt. Maar ik focus me meer op finan. admin. omdat dat aansluit op mijn studie. Dus werk en mooi ervaring opdoen.

16-04-2010, 15:23

Citaat door Noa_:
Ik denk dat je beter persoonlijk langs kan gaan. Ik ben ook werkzaam geweest bij een uitzendbureau en het heeft meer effect als je bij ze langs gaat dan hebben ze er een gezicht bij.

Klinkt inderdaad logisch. Bedankt lief!