Bekijk volle/desktop versie : Raar of niet?



16-04-2010, 12:11
me dochter heeft gisteren haar 1ste tandje gekregen. Natuurlijk zijn wij helemaal blij en gelukkig
Het grappige is dat ze helemaal niet ziek is geworden, haar tandvlees is niet opgezwolle niks.
Maar als k in haar mondje kijk dan zie ik een klein gaatje, en als k erop druk dan voel k duidelijk een tandje.

maar ze is niet ziek geworden niks hamdoelilah, komt dat nog

16-04-2010, 12:14


soms hebben ze er last van en soms niet, meestal hebben ze veel last van hoektanden en kiezen............de onderste en bovenste tanden kunnen zonder pijn/last doorkomen.

mijn zoontje van 9mnd heeft ook sinds een week zijn 1ste tandje.............schattig .....

16-04-2010, 12:17
soms worden ze niet ziek van 1 tand, da was bij mij meisje ook zo, pas als er een heleboel komen dan kan ze er ook behoorlijk ziek van zijn. de mijne is bijna 2 en die heeft een heleboel kiezen en hoektanden erbij gekregen en ze loopt nu al paar weken ziekjes rond, dunne ontlasting, rode bille, snotterig, humeurig...
en probeer niet meer aan dat tandje te gaan zitten, volgens me moeder is dat niet goed voor het tandje ( waarom weet ik niet). ik zat ook steeds er aan en was behoorlijk trots.

16-04-2010, 12:19
oh ok. ik dacht dus dat een baby er ZEKER ziek van werk daarom. haar tandje kun je nog niet zien maar wel voelen en ik ben ook heel trotssss

16-04-2010, 12:35


mijn zoontje kreeg ook zijn tanden onder er ziek van te worden dus het verschilt per kind de ene word er ziek van de ander niet, maar mashaállah ik kan ook nog niet wachten op haar eerste tandjes

16-04-2010, 12:39
Ik heb 2 kids.. ze hebben nu alle tandjes al maar zijn nog nooooit ziek geweest of wat dan ook. Ook niet huilerig of diare ofzo.. elhamdoelilah!

Mijn zoontje kreeg er 4 tegelijk en helemaal niks gemerkt

InschaAllah zal je kleine ook niet ziek worden

16-04-2010, 12:45
Bij mijn eerste mijn dochter die had ook helemaal nergens last van hamdoellilah.
Alleen bij mijn zoontje heb ik het geweten maar hij kreeg dan ook 5 tandjes.
Boven 4 en beneden 1tje.

16-04-2010, 13:08
is ook grappig als ze de tandjes voelen opkomen dan zitten ze overal op te bijten,

16-04-2010, 13:26
die van mij bijdt voordurent al heel vroeg met 5maanden is nu ruim 8maanden heeft nog niks maar het is net of de onderste kaak 2 witte puntjes hebben meschien wel ik zo graag spannent

16-04-2010, 13:32
schijnt normaal te zijn nichtje kreeg koorts

16-04-2010, 18:19

Citaat door gamar:
die van mij bijdt voordurent al heel vroeg met 5maanden is nu ruim 8maanden heeft nog niks maar het is net of de onderste kaak 2 witte puntjes hebben meschien wel ik zo graag spannent


ja die van mij beet ook maandennnn en veel speeksel enzo maar geen tandjes.
me dochter is nu 10maanden en nu pas 1tandje
mijn dochter had niet eens witte puntjes of opgezwolle tandvlees

16-04-2010, 18:28
Mijn dochtertje kreeg met 6 maanden d'r eerste tandje onder vlak daarna kwam het tweede tandje door ze beet steeds wel en kwijlde meer en af en toe een beetje huilerig maar verder nergens last van met 9 maanden kwamen de bovenste twee die langs de snijtanden liggen dus niet de bovenste twee die normaal de onderste twee opvolgen en deze dagen is ze wat huilerig en slaapt ze slechter en heeft ze een klein beetje last van diarree en de bovenste twee komen bijna door