Bekijk volle/desktop versie : Verbeek noemt Marokko 'grote uitdaging'



16-04-2010, 11:23
Voetbaltrainer Pim Verbeek heeft een vierjarig contract getekend bij de Marokkaanse bond.

Dat bevestigde de Nederlander vrijdag in de Australische krant Daily Telegraph.

De huidige bondscoach van Australie treedt vanaf 1 augustus in dienst en wordt verantwoordelijk voor alle jeugdinternationals. ''Het is volledig nieuw voor mij en een grote uitdaging, want met het Marokkaanse voetbal gaat het momenteel niet zo goed'', laat Verbeek optekenen in de krant.

De bond maakte vorige week al bekend dat Verbeek zou komen. Voordat de Nederlander afreist naar Marokko, leidt hij eerst nog Australië op het WK voetbal in Zuid-Afrika. Verbeek speelt in de groepsfase met Australie tegen Duitsland, Servie en Ghana.

Voetbalprimeur.nl

16-04-2010, 12:55


Ik moet eerlijk bekennen dat Marokko het goed heeft aangepakt door een Europeaan (Nederlander) hiervoor aan te stellen. De Nederlandse pers zal de Nederlanders over de grenzen blijven volgen, wat zal resulteren in interesse en belangstelling van de Nederlandse pers voor het Marokkaans elftal.

Wanneer Pim bijvoorbeeld jonge talenten in Europa zal benaderen, weet ik zeker dat ze hem eerder in vertrouwen zullen nemen, dan ene Kaddour die namens de FRMF komt..

Kortom toppie!

16-04-2010, 13:57
Ik hoop dat hij een Nederlandse trainer zal halen....
Maar ja het is inderdaad een grote uitdaging als je kijkt hoe ongeorganiseerd ze zijn.

17-04-2010, 00:05
Het gaat inderdaad heel slecht met Marokko, een uitdageing voor een Nederlandse trainer inderdaad.
Ik denk dat dit een goeie zet is,,x

Hoop dat het goed komt met Marokko, zoals het er nu aan toe gaat. pff

Zeer slecht helaas

17-04-2010, 01:51


verbeek gaat ze leven haten in marokko.
dat noem ik pas een eersteklas klotekutteam.

19-04-2010, 02:58
ik hoop dat hij er wat van kn maken want het is er echt een klere zooi

19-04-2010, 11:52
Met Marokko gaat het nooit wat worden. Hoge piefen in de regering hebben een groot aandeel in de opstelling. Pietje puk belt naar Henry Michel om te zeggen dat die en die in de opstelling MOETEN zitten..
Weet niet of het nu nog steeds zo is, maar veel is er niet veranderd

19-04-2010, 13:22
Hoe weet je dat

of heb je dat van horen zeggen