Bekijk volle/desktop versie : Zijn er hier mensen die Mondzorgkunde volgen in Utrecht?



15-04-2010, 22:23
En? Hoe bevalt het? Pluspunten? Minpunten?


Ik heb 2 opleidingen gevolgd, met beiden na aantal maanden gestopt, omdat het mij totaal niet interesseerde.

En.. ik ben de afgelopen weken heel goed aan het denken geweest, over wat ik nou precies wilde in mijn leven.. Iets wat ik mijn hele leven zou willen doen en me ook interesseerde..

Vroeger wou ik altijd tandarts worden, vond dat zo fascinerend. En ik ben de afgelopen week veel info daarover gaan zoeken.. Alleen ik beschik niet over de toelatingseisen, ik bedoel ik heb E&M gedaan, zonder biologie of scheikunde.. Maar ben nu inmiddels wel 21. Het is mogelijk om een toelatingstest te doen, alleen wat is handiger..

Om de vakken biologie, scheikunde en wiskunde B volgend jaar te gaan volgen op de VAVO en dan Mondzorgkunde... of gewoon voor de 21plus toets gaan?

15-04-2010, 22:27


Natuurlijk wordt je met de opleiding Mondzorgkunde geen tandarts.. maar mondhygieniste. Zijn er mogelijkheden daarnaartoe, wanneer je de opleiding mondzorgkunde hebt afgerond?