Bekijk volle/desktop versie : Real madrid spelers haten real madrid



Pagina's : [1] 2

15-04-2010, 16:28
Képler Laveran Lima Ferreira, ook wel bekend als Pepe, overweegt Real Madrid te verlaten[/SIZE]. De Braziliaanse verdediger is in de laatste fase van de revalidatie van een zware knieblessure en [SIZE="6"]heeft zich naar eigen zeggen in al die maanden nooit gesteund gevoeld door het Real-bestuur. De Portugees international richt zich op het WK en peinst er niet over om zijn contract, dat in de zomer van 2011 afloopt, te verlengen. (Sport)

15-04-2010, 16:38


moeilijk he lezen, moeilijk het begrijpend lezen, maarja wat wil je als barcejoodje met een VMBO niveau.

15-04-2010, 16:40
wat is er met je, hij vind t gewoon niet meer leuk daar met dat bestuursregels die alleen uit zijn op geld

15-04-2010, 16:41
Jaja, waar staat het woord HATEN dan a Bouyezan. Je schrijft dingen die er niet staan. Dat is Barcejoden gedrag, VMBO gedrag.

15-04-2010, 16:45



Citaat door Trissintie:
Jaja, waar staat het woord HATEN dan a Bouyezan. Je schrijft dingen die er niet staan. Dat is Barcejoden gedrag, VMBO gedrag.


15-04-2010, 16:51

Citaat door Trissintie:
Jaja, waar staat het woord HATEN dan a Bouyezan. Je schrijft dingen die er niet staan. Dat is Barcejoden gedrag, VMBO gedrag.

moehim mellan real madrid

15-04-2010, 17:22

Citaat door Trissintie:
Jaja, waar staat het woord HATEN dan a Bouyezan. Je schrijft dingen die er niet staan. Dat is Barcejoden gedrag, VMBO gedrag.



Luister a ACC weet je wel wat het woord gesteund betekent?

15-04-2010, 19:44

Citaat door Trissintie:
moeilijk he lezen, moeilijk het begrijpend lezen, maarja wat wil je als barcejoodje met een VMBO niveau.



We hebben niet allemaal een superhoge opleiding genoten als onze dappere internetheld.. Ik ben jaloers..


2-0, he ... de kleuters van Barca vellen jouw Madrid

15-04-2010, 23:57

Citaat door Freshnesz:
We hebben niet allemaal een superhoge opleiding genoten als onze dappere internetheld.. Ik ben jaloers..


2-0, he ... de kleuters van Barca vellen jouw Madrid

Dat is waar, maar ook niet iedereen durft laf onder een jas een barca shirt aan te trekken hoor. Daar moet je ballen voor hebben

17-04-2010, 00:23

Citaat door Trissintie:
Dat is waar, maar ook niet iedereen durft laf onder een jas een barca shirt aan te trekken hoor. Daar moet je ballen voor hebben



Laf is iemand die 2 accounts opent en daarbij met zichzelf ruzie maakt.. Dat is laf en triest.. Vandaar je naam Triestintie..


17-04-2010, 00:26

Citaat door Trissintie:
Jaja, waar staat het woord HATEN dan a Bouyezan. Je schrijft dingen die er niet staan. Dat is Barcejoden gedrag, VMBO gedrag.

Doe jij altijd.

17-04-2010, 00:28

Citaat door Freshnesz:

Laf is iemand die 2 accounts opent en daarbij met zichzelf ruzie maakt.. Dat is laf en triest.. Vandaar je naam Triestintie..


Wannabe

17-04-2010, 00:30



Citaat door Trissintie:
Wannabe


Schijtluis..

Laat jouw zogenaamde foto's zien dan.. ''Ja, ik ben naar El Clasico geweest.. Ik ben in Madrid geboren.'' A internetheld, wie hou jij voor de gek..

17-04-2010, 00:32

Citaat door Freshnesz:
Schijtluis..

Laat jouw zogenaamde foto's zien dan.. ''Ja, ik ben naar El Clasico geweest.. Ik ben in Madrid geboren.'' A internetheld, wie hou jij voor de gek..



Wannabe

17-04-2010, 00:36
haha, wollah ik kan niet wachten tot dat ik weet wie werkelijk deze gozer is, haha kapot lachen, internetheld zoals je zegt

Pagina's : [1] 2