Bekijk volle/desktop versie : Feyenoordfans roepen op tot actie



15-04-2010, 15:59
Feyenoordfans roepen op tot actie
15 apr 2010


Stadion De Kuip in Rotterdam. (©ANP)
Diverse supportersgroeperingen van Feyenoord hebben via internet opgeroepen tot een demonstratie vanwege de splitsing van de bekerfinale over twee duels. De fans willen donderdagavond om 20.00 uur bij De Kuip bij elkaar komen om hun ongenoegen te uiten over het besluit.

Vanwege de maatschappelijke onvrede over de hoge politiekosten voor een bekerfinale is besloten de finale over twee duels te spelen.

http://open.mobile.sportsplaza.com/charged/default.aspx?pageId=3&Page=1&ItemId=381811&ShowIte m2=1

15-04-2010, 17:45


Ik vind ook niet dat heel nederland moet opdragen omdat die fans zich niet kunnen gedragen.. gaat tenslotte van mijn belastinggeld af. Goed besluit dus.

15-04-2010, 19:00

Citaat door Sidimo:
Ik vind ook niet dat heel nederland moet opdragen omdat die fans zich niet kunnen gedragen.. gaat tenslotte van mijn belastinggeld af. Goed besluit dus.


Ben je Nederlands, joods of allebei?

15-04-2010, 20:10
In spanje wordt de El clasico gespeeld zonder problemen en kwade acties, maar hier moet het toch altijd anders gaan. Werken en aan het einde van de week het geld uibesteden aan biertje en los gaan wat een cultuur.

Wat heb je nou aan een bekerfinale die twee keer wordt gespeeld?

15-04-2010, 20:54



Citaat door Lantismo:
In spanje wordt de El clasico gespeeld zonder problemen en kwade acties, maar hier moet het toch altijd anders gaan. Werken en aan het einde van de week het geld uibesteden aan biertje en los gaan wat een cultuur.

Wat heb je nou aan een bekerfinale die twee keer wordt gespeeld?


Geniaal, het ligt dus niet aan de supporters maar aan de crisis.