Bekijk volle/desktop versie : aan de werkende dames met hoofddoek!!!



Pagina's : [1] 2

15-04-2010, 14:48
Waar werken jullie?? En mogen jullie je hoofddoek ophouden tijdens het werk?

Op deze manier kunnen we een soort ""databank"" aanmaken met werkplaatsen/branches waar de hoofddoek niet als een probleem gezien wordt!!

Vermeld ook even of je in NL of B woont, want in NL zijn ze daar doorgaans soepeler in.

Kom op ladies!!!

15-04-2010, 14:53



Citaat door mona_daaa:
Waar werken jullie?? En mogen jullie je hoofddoek ophouden tijdens het werk?

Op deze manier kunnen we een soort ""databank"" aanmaken met werkplaatsen/branches waar de hoofddoek niet als een probleem gezien wordt!!

Vermeld ook even of je in NL of B woont, want in NL zijn ze daar doorgaans soepeler in.

Kom op ladies!!!
Ik werk in een GVT, gezinsvervangende tehuis voor verstandelijke gehandicapten... ( met mijn hoofddoek op )

ik woon trouwens in NL

15-04-2010, 14:56
Ik werk bij de RVDK Raad voor de kinderbescherming, ik mag ook gewoon mijn hoofddoek ophouden

15-04-2010, 14:56
Heb je bedrijven waar je je hoofddoek niet mag ophouden in nederland dan?

15-04-2010, 14:56



Citaat door salima20:
Ik werk in een GVT, gezinsvervangende tehuis voor verstandelijke gehandicapten... ( met mijn hoofddoek op )

ik woon trouwens in NL


Macha Allah prachtig! Heb je ook contact met de ouders van de personen met handicap?

15-04-2010, 14:58

Citaat door atima:
Heb je bedrijven waar je je hoofddoek niet mag ophouden in nederland dan?


In bedrijven misschien niet, maar bij functies waar je veel in contact komt met het publiek... wordt er daar ook geen probleem van gemaakt?

15-04-2010, 15:06
Ik werk bij een reisbureau. Nederland.

weliswaar van een Islamtische man...

Waardeert het zeker dat ik een Hijaab draag...

15-04-2010, 15:12
ik heb als receptioniste gewerkt bij vluchtelingenwerk, voor de klas gestaan en huishoudelijk hulp gedaan met hoofddoek.

15-04-2010, 15:39
Rabobank. Welliswaar niet op de bankshop maar intern op kantoor en we hebben zelfs een hele gebedsruimte !

15-04-2010, 15:45
Ik heb gewerkt in een ziekenhuis, op een afdeling met alleen pakdragende mannen en ik mét hoofddoek!

Bij een jeugdzorginstelling en nu bij een woningbouwvereniging ook met hoofddoek hmdlh!!

Het is echt maar hoe je overkomt, Nederlanders die niet bekend staan met allochtonen zitten vol vooroordelen, ze moeten je kennen om je te nemen zoals je bent, en ik woon in Holanda

15-04-2010, 15:47
Woonbegeleiding voor jongeren die van huis zijn geplaatst, wegens gedragsproblemen, seksueel misbruik, mishandeling etc. etc.
Ik mag mijn hoofddoek gewoon ophouden.

15-04-2010, 15:53
Hoofd administratie in het voortgezet onderwijs met een hoofddoek.....

15-04-2010, 16:00


ik heb bij het CBR gewerkt 7 jaar lang en laatste 4 jaar met hijaab daar had ik een leidinggevende functie. nu werk ik bij een opleidingsgroep ook daar met hijaab en binnenkort inshallah bij een stichting voor gehandicapten ook daar met hijaab en ook daar zal ik een leidinggevende functie bekleden

mijn schoonzus werkt bij de gemeente hilversum met hijaab ook al jaaaaaaaaaaren
succes meiden

15-04-2010, 16:56
Ik werk ook al jaren bij een groot internationaal commercieel bedrijf en mijn hoofddoek is nooit een belemmering voor mij geweest en ook niet voor werkgevers.

15-04-2010, 16:56
Notif.

Pagina's : [1] 2