Bekijk volle/desktop versie : expres Zwanger om hem te behouden.

Pagina's : [1] 2 3 4

15-04-2010, 00:51
Hallo Allemaal,

Ik heb een vriendin en die is zwanger geworden ,zo was zo gek van hem en wilde hem niet kwijt terwijl hij aangaf dat hij geen toekomst met haar wilde en dat ook liet merken eigenlijk.Soms spraken ze af en deden ze af en toe leuke dingen omdat ze het toch maar niet opgaf,ze hadden sex gehad en ze was dus zwanger geraakt ,ze heeft het hem niet verteld .
Pas na 3 maanden had ze het hem verteld,dus hij kon geen kant meer op ,hij wilt niet met haar trouwen ,hij vervloekt haar dus omdat ze dus niet eerlijk en optijd is geweest met hem vertellen dat ze zwanger is .zij dacht dus dat hij bij haar bleef.Mijn vriendin heeft het niet breed en kan geen huis vinden ,nu helpt hij haar ook wel omdat hij zoiets heeft van ,oke het is ook mij kind maar thats it .Maar ik zie dat me vriendin dus nog steeds bij hem plakt maar hij wilt haar niet en dat ziet ze dus niet in ,hij is met haar maar uit medelijden is hij nu bij haar verder niet ,wat moet ik doen???????

ik benbang dat ze heel veel verdriet krijgt ,want na de bevalling ziet hij haar niet meer staan en dan kan ze geen kant meer op.
Ik weet dat ze fout is geweest maar ze luisterd niet,en valt mij ook telkens lastig met haar problemen ,ik ben bang dat ik het ook niet meer aankan.

wat is jullie mening en advies

liefs nadine

15-04-2010, 00:53

als ze t niet door heeft zal ze t nooit hebben

eigen schuld dikke bult

15-04-2010, 00:54
wat ik nu hoop is dat hij gewoon met haar trouwt,of zal dat niet de oplossing zijn ??

Citaat door westside_007:
als ze t niet door heeft zal ze t nooit hebben

eigen schuld dikke bult

15-04-2010, 00:57
zal hij nooit doen

anders had hij haar gevraagd maar dan nog
zou jij met een man willen trouwen waarvan je weet dat die je niet wil en dus andere vrouwen gaat nemen
want hij gaat haar never serieus nemen

15-04-2010, 00:57

Trouwen is geen oplossing. Ze moet gewoon wakker worden..

15-04-2010, 01:01
mwrpw hahhahahaah ik werd scheel vn het kijken

15-04-2010, 01:05
okee ja dat zei ik ook al dat wanneer hij haar wilde dat hij dan meteen trouwde natuurlijk ,maar zij zenkt dat dat nog komt ,

15-04-2010, 02:11
???

15-04-2010, 21:32
Lekker voor hem, ze3ma alleen lusten maar geen lasten, ewa nu krijg je ze allebei!

15-04-2010, 21:34
echt 2 debielen die elkaar hebben gevonden en wat is zijn probleem, haar kut n;euken vond hij wel en voor verantwoordelijkheid dragen kan hij niet flikkertje dat ie is en laten we maar niet over haar beginnen, goedkope slét dat ze is, god heeft haar gewoon gestraft en wat zeggen de ouders ervan, echt geen woorden voor man

15-04-2010, 21:35
heeft ze geen ouders? ik kan maar niet begrijpen wat de reden is dat ze zichzelf als vuil laat behandelen

15-04-2010, 21:35
als ze niet luisterd naar je dan laat haar
is toch een hoofdpijn vriendin voor je
een man trouwt niet met zn sex maatjes omdat die slxxries zijn
blijkt maar weer omdat ze zo een neppe actie doet

15-04-2010, 21:37

nu maar hopen dat ie het kind niet doodgaat trappen

15-04-2010, 21:41

Citaat door westside_007:
als ze niet luisterd naar je dan laat haar
is toch een hoofdpijn vriendin voor je
een man trouwt niet met zn sex maatjes omdat die slxxries zijn
blijkt maar weer omdat ze zo een neppe actie doet

ja ,ik heb vandaag weer met haar gepraat ,maar ja meer kan ik niet .ja en hij verzorgd haar wel maar wil absoluut niet met haar trouwen.
ze woonden tot sindskort nog bij haar ouders maar die konden het niet meer aan

15-04-2010, 21:43

Citaat door nadientje:
ja ,ik heb vandaag weer met haar gepraat ,maar ja meer kan ik niet .ja en hij verzorgd haar wel maar wil absoluut niet met haar trouwen.
ze woonden tot sindskort nog bij haar ouders maar die konden het niet meer aan

ja zonde maar ze heeft zelf voor dit leven gekozen hoor dan moet ze ook de gevolgen aanvaarden en dat is dus alleen zijn zonder famillie man en vrienden

is oneerlijk dat ze jou namelijk daarmee belast terwijl t haar zaak is

en echte vrienden die vertrouwen elkaar en luisteren naar elkaar
jij doet dat wel zij niet zij denkt alleen aan die dude

Pagina's : [1] 2 3 4