Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Moslima's



Pagina's : [1] 2

14-04-2010, 15:50
[- Ik ben van mening dat de Marokkaanse meiden van tegenwoordig de Islam niet serieus nemen en er hun eigen interpretatie aan toevoegen, in tegen stelling met de bekeerde voornamelijk Hollandse zusters.Kijk alleen maar om je heen en zie het verschil ]

Wat vind jij? Stem mee in de pol ( anoniem bangerikken)

14-04-2010, 15:58


Niemand durft te stemmen lijkt wel

14-04-2010, 16:16
Die kaaskoppen zijn helemaal uitgespeeld als ze zich bekeren
vind je t gek dat het dan makkelijker gaat?

Voor de moslima's die zo zijn geboren en worden beperkt in hun doen en laten is het heel moeilijk om op het rechte pad te blijven die dames zijn zo nieuwsgierig naar het uitgaansleven, korte kleren, vriendjes, nachtleven enz

dat verklaart alles vind ik.

14-04-2010, 16:18
Gelukkig zijn er ook een heleboel zusters die wel juist de koran naleven, maar ik ben het met je eens dat er ook een groep tussen zit die er een potje van maakt.

14-04-2010, 16:19



Citaat door BITE-THE-DUST:
Die kaaskoppen zijn helemaal uitgespeeld als ze zich bekeren
vind je t gek dat het dan makkelijker gaat?

Voor de moslima's die zo zijn geboren en worden beperkt in hun doen en laten is het heel moeilijk om op het rechte pad te blijven die dames zijn zo nieuwsgierig naar het uitgaansleven, korte kleren, vriendjes, nachtleven enz

dat verklaart alles vind ik.




dat vind ik ook wat hebben
maar toh heb ik op ja gestemt,
marokkanen nemen alles vanzelfsprekend
maar ik vind dat die belgen nederlanders ,als ze iets willen gaan ze ervoor,
dat zie je eht niet bij de marokkaanse cultuur

14-04-2010, 16:20

Citaat door BITE-THE-DUST:
Die kaaskoppen zijn helemaal uitgespeeld als ze zich bekeren
vind je t gek dat het dan makkelijker gaat?

Voor de moslima's die zo zijn geboren en worden beperkt in hun doen en laten is het heel moeilijk om op het rechte pad te blijven die dames zijn zo nieuwsgierig naar het uitgaansleven, korte kleren, vriendjes, nachtleven enz

dat verklaart alles vind ik.


Hier ben ik het zwaar mee eens.

14-04-2010, 17:00

Citaat door BITE-THE-DUST:
Die kaaskoppen zijn helemaal uitgespeeld als ze zich bekeren
vind je t gek dat het dan makkelijker gaat?

Voor de moslima's die zo zijn geboren en worden beperkt in hun doen en laten is het heel moeilijk om op het rechte pad te blijven die dames zijn zo nieuwsgierig naar het uitgaansleven, korte kleren, vriendjes, nachtleven enz

dat verklaart alles vind ik.

Ik wilde net ook op je reageren maar toen werd de topic verwijdert Mohim, dat is echt niet waar hoor.. want ookal worden ze beperkt geeft hun nog geen excuus om er een zooitje van te maken, en open en bloot hun zondes bloot te geven zoals je overal om je heen ziet..

14-04-2010, 18:09
moslima`s zijn iets heel anders dan meisjes met hoofddoek.
Dat je een hoofddoek draagt wil tegenwoordig absoluut niet zeggen dat je je aan de regels van de islam houdt.

eerst moet je je ziel sluieren en dan je lichaam.
tegenwoordig is een hoofddoek alleen het sluieren van je hoofdhaar.

14-04-2010, 22:24
is waar vind ik

dat komt omdat nederlandse moslimas bewust voro d eislam kiezen na een uitgebreide onderzoek. zij moeten er ook harder voor werken vind ik. en iets waar je harder voor werkt is meer waard in je eigen ogen...en iets wat meer waard is, daaar ga je nog harder voor werken (kringloop)

marokkaanse moslimas kiezen er niet voor. den ouders zijn dan al "moslim". en zij nemen dit over. maar de ouders mengen er ook veel cultuur bij en noemen het islam... dus ja.......

14-04-2010, 22:26

Citaat door BITE-THE-DUST:
Die kaaskoppen zijn helemaal uitgespeeld als ze zich bekeren
vind je t gek dat het dan makkelijker gaat?

Voor de moslima's die zo zijn geboren en worden beperkt in hun doen en laten is het heel moeilijk om op het rechte pad te blijven die dames zijn zo nieuwsgierig naar het uitgaansleven, korte kleren, vriendjes, nachtleven enz

dat verklaart alles vind ik.


hier ben ik het niet mee eens

meestal is het juist zo: wat je niet kent..mis je ook niet
dus in die opzichte is het voor marokkaanse meiden juist makkelijker om zich kuiser op te stellen en voor de nederlandse meiden moeilijker.

16-04-2010, 15:32

Citaat door Stille_Sterre:
moslima`s zijn iets heel anders dan meisjes met hoofddoek.
Dat je een hoofddoek draagt wil tegenwoordig absoluut niet zeggen dat je je aan de regels van de islam houdt.

eerst moet je je ziel sluieren en dan je lichaam.
tegenwoordig is een hoofddoek alleen het sluieren van je hoofdhaar.

bedankt voor de overbodige informatie, ik had het niet over hoofddoekjes, maar over de hele definitie MOSLIMA

16-04-2010, 15:33

Citaat door real010:
hier ben ik het niet mee eens

meestal is het juist zo: wat je niet kent..mis je ook niet
dus in die opzichte is het voor marokkaanse meiden juist makkelijker om zich kuiser op te stellen en voor de nederlandse meiden moeilijker.


16-04-2010, 15:38


Daar ben ik het er niet mee eens.

16-04-2010, 15:39
Ik vind dat je gelijk hebt, tegenwoordig geven de bekeerde moslima's arabische & islamlessen aan ons. We zouden ons moeten schamen. Zij zijn er gewoon beter in dan ons en het hoord juist omgekeerd. Wij zouden het goede voorbeeld moeten geven.

16-04-2010, 15:42

Citaat door Misii_Roosje:
Ik vind dat je gelijk hebt, tegenwoordig geven de bekeerde moslima's arabische & islamlessen aan ons. We zouden ons moeten schamen. Zij zijn er gewoon beter in dan ons en het hoord juist omgekeerd. Wij zouden het goede voorbeeld moeten geven.

Wollaillah, bedankt voor het delen van je mening.. wil je ook ff stemmen in de poll alsjeblieft??

Pagina's : [1] 2