Bekijk volle/desktop versie : Welke gebeurtenis vergeet je nooit meer?



14-04-2010, 14:53
Wat was zo'n unieke vreemde ervaring dat je die nooit meer vergeet...?
Iets was zo anders was en nooit meer precies terug te halen is.

Wat het ook is, zet neer

14-04-2010, 14:58



Citaat door Unwritten.:
Oud & Nieuw.


Wat was er zo uniek en bijzonder aan dan..? Ik kan ook wel zeggen dat 7 maart bijzonder was, maar ja boeiend is dat dan niet.


Citaat door Push-It:
Een grote boodschap doen hihi


Hele topic meteen verpest

14-04-2010, 15:06
^Hmm oke. Vage mensen hierboven.

Maken m.nl leden niks bijzonders mee?

14-04-2010, 15:14
De dood. Subhan'Allah de manier waarop mensen hierdoor getroffen worden. Sommige heel vredig, anderen angstaanjagend.

14-04-2010, 15:29



Citaat door Moon.:
De dood. Subhan'Allah de manier waarop mensen hierdoor getroffen worden. Sommige heel vredig, anderen angstaanjagend.



Je neemt me de woorden uit mijn mond..

14-04-2010, 15:30
De dag dat mijn mentor me belde en zei dat ik geslaagd was voor mijn examen!! Woew, nooit vergeet ik dat!

14-04-2010, 15:32

Citaat door Moon.:
De dood. Subhan'Allah de manier waarop mensen hierdoor getroffen worden. Sommige heel vredig, anderen angstaanjagend.


Dat lijkt me inderdaad iets dat je nooit meer vergeet. Eerlijk gezegd doelde ik wel meer op leuke dingen..


Citaat door MBA:
De dag dat mijn mentor me belde en zei dat ik geslaagd was voor mijn examen!! Woew, nooit vergeet ik dat!


Kan me je vreugde op dat moment voorstellen ja-xD

14-04-2010, 15:34
heel veel leuke lach momenten dat we beiden gewoon geen adem meer konden halen en moest huilen van het lach met mijn beste vriendin!
en onze humor die alleen wij 2 begrijpen en leuk vinden terwijl derest het negers op vind slaan! haha oee ik ga haar zo maar ff bellen heb haar te lang niet gesproken !!

14-04-2010, 15:52
Dat ik te horen kreeg dat alles weer goed ging met mijn vader.

14-04-2010, 16:09

Citaat door _Sarah_:
Dat lijkt me inderdaad iets dat je nooit meer vergeet. Eerlijk gezegd doelde ik wel meer op leuke dingen..

Ik citeer; ''Wat het ook is, zet het neer.''
Er staat nergens dat je doelt op leuke dingen, wees de volgende keer wat duidelijker.

14-04-2010, 16:17
Toen ik de telefoontje kreeg, dat mijn vaders bruiloft gaande was.

14-04-2010, 16:17
De dag dat ik zijn moeder aan de telefoon had, totaal uit t niets.

14-04-2010, 16:18


De dag dat hij mij ten huwelijk vroeg..

14-04-2010, 16:41

Citaat door Moon.:
Ik citeer; ''Wat het ook is, zet het neer.''
Er staat nergens dat je doelt op leuke dingen, wees de volgende keer wat duidelijker.


Alles is welkom, maar bij 'uniek en bijzonder' denk ik meer aan leuke dingen. No offence, maar iemand dood zien gaan lijkt mij geen unieke en bijzonder ervaring, maar dat is weer persoonlijk; voor jou misschien wel.

OT: Toen ik een paar uur lang voor het eerst het gevoel mocht ervaren wat een mens in een normale staat nooit zal kunnen voelen