Bekijk volle/desktop versie : miskraam?



Pagina's : [1] 2

14-04-2010, 08:10
salaam lieve zusters

ik voelde me al een paar weken misselijke en hoofddpijn last van me hele lichaam heb een paar keer overgeven maar dacht gewoon dat het buikgriep was.
Nu heb ik veel stress in deze tijd ik slik gewoon de pil.
ik was vorige maand overtijd maar maakt me niet druk omdat dat wel eens voorkomt bij mij....

en ik had afgelopen dagen wat bruine afscheiding niet zoveel


Maar vanochtend voelde ik iets uit me komen niet normaal gewoon het is helder bloed en klonterig ziet er echt raar uit ofzo en heb ik nog wel wat bloed niet zoveel en last van buikpijn...

dames heb ik een miskraam gehad?

14-04-2010, 08:23


dank je wel lieverd

bloede je veel?

14-04-2010, 08:29
ik bloed niet zoveel wat moet ik nu doen weet jij dat denk gewoon naar de huisarts volgens mij was ik niet zolang zwanger als ik zwanger was?

14-04-2010, 08:31
nee die heb ik niet gehad ik moet normaal eind van de maand ongesteld worden maar ben het niet geworden

14-04-2010, 08:37


de laatste keer dat ik ongesteld was ik het extreem lang bijna twee weken wat ik normaal nooit ben?

14-04-2010, 08:47
bedankt lieverd

14-04-2010, 11:52
Een miskraam komt niet in 1 keer. Je krijgt eerst wat druppels bloed. Dat loopt op, en dan komen de stolsels, in de tussentijd ook buikpijn, en dan verlies je een bolletje bloed. En daarna komt er nog meer bloed. Ik denk zelf niet dat je een miskraam gehad hebt, maar dat je cyclus in de war is ook omdat je laatst geen bloeding gehad hebt.

14-04-2010, 12:07
ik kan morgen pas terrecht bij de dokter...


snoepiet lieverd

ik vind het maar vreemd had van de week wel wat bruine bloed (hasakoem) en daarna niets wel heel veel pijn me lichaam deed ontzettend pijn en vanochtend leek het alsof ik in me bed had geplast maar het was dus rood bloed met stolsels en daarna weer bloed maar niet zoveel en heb ontzettend last van me buik.

weet je als je moet bevallen als je vliezen breken daar leek het op vanochtend.

14-04-2010, 12:13
Hey schat ik heb zelf ook een miskraam gehad maar dan tegen de 3 maanden aan. Dan kan het idd een miskraam zijn, maar die artsen zijn super irritant, ze doen er niet zoveel aan

14-04-2010, 12:15
lieverd wat vervelend moge allah swt je een klein wondertje schenken inchaallah

14-04-2010, 12:17
Inchaallah schat, jij ook

14-04-2010, 12:19
sokran habiba

14-04-2010, 12:19



Citaat door Desertroos:
salaam lieve zusters

ik voelde me al een paar weken misselijke en hoofddpijn last van me hele lichaam heb een paar keer overgeven maar dacht gewoon dat het buikgriep was.
Nu heb ik veel stress in deze tijd ik slik gewoon de pil.
ik was vorige maand overtijd maar maakt me niet druk omdat dat wel eens voorkomt bij mij....

en ik had afgelopen dagen wat bruine afscheiding niet zoveel


Maar vanochtend voelde ik iets uit me komen niet normaal gewoon het is helder bloed en klonterig ziet er echt raar uit ofzo en heb ik nog wel wat bloed niet zoveel en last van buikpijn...

dames heb ik een miskraam gehad?


Was je dan zwanger?

Ik denk het niet mischien gewoon ongesteld?

14-04-2010, 12:21

Citaat door Desertroos:
de laatste keer dat ik ongesteld was ik het extreem lang bijna twee weken wat ik normaal nooit ben?



Dat zijn bloedingen lieverd geen ongesteldheid. Heb je de bijsluiter van de pil gelezen?
Hoe lang slik je deze pil? Ik heb dit ook allemaal gehad

Maar me gevoel zei never nooit miskraam! Ik weet niet schrok nergens van? En de bloedingen en stolsels zijn nu gewoon gestopt hamdullah.

14-04-2010, 12:22

Citaat door Samples:
Was je dan zwanger?

Ik denk het niet mischien gewoon ongesteld?


lieverd dat weet ik dus niet maar ghair inchaallah ga morgen naar de dokter

Pagina's : [1] 2