Bekijk volle/desktop versie : 16 & zwanger?

Pagina's : [1] 2

13-04-2010, 21:30
ik ben 16 & pregnant aan het kijken, wat zouden jullie meiden doen als het jou zou overkomen op je 18 of 20ste .. en de jongens hoe zouden jullie reageren als het je vriendin was. eerlijk antwoorden aub. en kom niet met geen relatie want dan gebeurt hetook niet of benen bij elkaar houden. daar heb ik het nu niet over.

13-04-2010, 21:33

Je kan beter zeggen op jullie 16e/17e. De meeste hier trouwen al op hun 18e en hebben op hun 20e en al 2 kinderen.

13-04-2010, 21:34
Af en toe oppassen xD Lijkt me keileuk..

13-04-2010, 21:34
ik bedoel als je een relatie hebt, en niet getrouwd ben. wat zou je doen laten we zeggen vanaf je 16e tot je 21e als je een kind krijgt. wat zou je doen

13-04-2010, 21:36

Zoiets overkomt je niet. Dat doe je met je eigen klauwen.

13-04-2010, 21:37
Een jongedame kreeg op 15e haar kind. Op haar 14e was ze al zwanger.
Nou is ze 18 en haar kind loopt erbij als haar broertje.

tuurlijk wel, er zijn genoeg meisjes die niet express zwanger worden, en mijn vraag is stel het over komt jou, wat zou je dan doen

18 en 20ste trouwen indien hij het niet wilt abortus doen want dan pas zal ik beseffen van wat heb ik gedaan... en het zal heel pijnlijk zijn zoiets is niet om te vergeten.. maar alleen staande moeder je draagt de stempel van xxxx heel je leven jammer genoeg

ik vind dat iedereen een tweede kans verdiend maar jammer dat de meeste er niet zo over denken

13-04-2010, 21:44
Ik zou t echt niet weten..

13-04-2010, 21:47

Citaat door FaithLoveMagic:
18 en 20ste trouwen indien hij het niet wilt abortus doen want dan pas zal ik beseffen van wat heb ik gedaan... en het zal heel pijnlijk zijn zoiets is niet om te vergeten.. maar alleen staande moeder je draagt de stempel van xxxx heel je leven jammer genoeg

ik vind dat iedereen een tweede kans verdiend maar jammer dat de meeste er niet zo over denken

aan de ene kant heb je gelijk, maar dan denk ik bij mezelf..wat maakt het jou uit wat andere denken ? je hebt je kindje die helemaal van jou is. en ik zou helemaal gek worden als ik een abortus zou doen dat weet ik nu al. dus ik denk gwn dat ik eerder met een domme stempel ga lopen, dan dat ik mijn kindje weghaal om mezelf te redden...

13-04-2010, 21:48
Als het je zou overkomen? Je kiest er zelf voor om te néuken, dus tja.

13-04-2010, 21:48
IK vind het daadwerkelijk verschrikkelijk voor zulke meisjes, en het ergste is dat de vader van het kind dan vaak de benen neemt. Dan kunnen jullie allemaal wel zeggen, Benen dicht blabla, maar liefde maakt blind en wacht maar tot dat het je zelf overkomt op 1 dag, en zeg maar weer dat het jullie niet overkomt. Zeg nooit nooit, want voor je het weet is het te laat.

13-04-2010, 21:49

Citaat door Unwritten.:
Als het je zou overkomen? Je kiest er zelf voor om te néuken, dus tja.

uhm ja, maar niet om zwanger te worden denk effe verder..

13-04-2010, 21:50

Citaat door Hartendief.:
IK vind het daadwerkelijk verschrikkelijk voor zulke meisjes, en het ergste is dat de vader van het kind dan vaak de benen neemt. Dan kunnen jullie allemaal wel zeggen, Benen dicht blabla, maar liefde maakt blind en wacht maar tot dat het je zelf overkomt op 1 dag, en zeg maar weer dat het jullie niet overkomt. Zeg nooit nooit, want voor je het weet is het te laat.

precies! dat vind ik nou ook. ik bedoel de meeste die zo praten gaan het hardst op hun bek!

13-04-2010, 21:50

Citaat door Shisa:
aan de ene kant heb je gelijk, maar dan denk ik bij mezelf..wat maakt het jou uit wat andere denken ? je hebt je kindje die helemaal van jou is. en ik zou helemaal gek worden als ik een abortus zou doen dat weet ik nu al. dus ik denk gwn dat ik eerder met een domme stempel ga lopen, dan dat ik mijn kindje weghaal om mezelf te redden...

met andere bedoel ik mijn ouders, broers, zussen

ze zullen gekwetst zijn.. mijn ouders zullen teleurgesteld zijn in mij en hun eigen opvoeding

ik trek me daar niks van aan maar als andere over mijn ouders bezig zijn dat trek ik me wel aan

of later als mijn kindje groot is hij/zij moet ooit de waarheid weten.. wat zal hij zij denken dat trek ik me wel aan

ik zou zoveel spijt hebben en het kindje weghalen en elke dag om vergiffenis vragen..

Pagina's : [1] 2