Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Marokkaans restaurant



13-04-2010, 20:51
Heey mensen!

Wie kent er een lekker arabisch restaurant in Amsterdam die hij/zij mij kan aanbevelen???


Alvast dank!

M

13-04-2010, 21:04


Ja wil ik ook wel weten, ik ken er een in Bos en lommer, in de buurt van de haarlemmerweg? Ziet er heel mooi uit, maar heb er nog nooit gegeten

13-04-2010, 21:17
dat is sultan in bos en lommer

je kan ook op google zoeken dan zoek je op marokkaans restaurant dan krijg je best veel resultaten.

wat ik jammer vind aan arabische/marokkaanse restaurants is dat het eten net als bij een shoarme tent is maar dan netter gepresenteerd.

maar goed een paar waar ik wel eens van gehoord heb zijn
familia
du maroc
biladi

13-04-2010, 22:13

Citaat door widad2222:
dat is sultan in bos en lommer

je kan ook op google zoeken dan zoek je op marokkaans restaurant dan krijg je best veel resultaten.

wat ik jammer vind aan arabische/marokkaanse restaurants is dat het eten net als bij een shoarme tent is maar dan netter gepresenteerd.

maar goed een paar waar ik wel eens van gehoord heb zijn
familia
du maroc
biladi


Aha oki thanx. Nou dat hoeft niet een echt marokkaans restaurant serveert dingen als bastilla, stoofschotels, couscous etc geen turkishfood:P
Ja k had wel een paar gevonde op internet, zoals marrakech, maar toen ik daar aan kwam viel het vet tegen. Zou nu graag op jullie mening willen afgaan, i.p.v. doelloos op gevoel via internet. snapke?
Het hoeft niet perse marokkaans te zijn, zolang het maar halal is en er een goede sfeer heerst!

13-04-2010, 22:21


goodluck....

14-04-2010, 10:09
Marhaba (bos en lommer)
Familia (slotermeer)
Medina (slotermeerlaan)
Du maroc ( richting sierplein)
Biladi (kinkerstraat)
Avenida (allebeplein)

14-04-2010, 21:02
familia is een goeie nette restaurant waar je lekker kan eten. Du maroc en avinida en marhaba vind ik eigenlijk meer een cafe, zit altijd vol met mannen. i