Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Waar kan je mooie Jeansbroeken halen??



13-04-2010, 19:10
Ik ben helemaal geen fan van die skinnyjeans, vind ze mooi staan bij bepaalde dames maar niks voor mij. Ik hou gewoon van een doodnormaal mooie lekkerzittende jeansbroek die een rechte pijpvorm heeft, liefst iets wijduitlopend

Wie weet waar je deze kan halen??

Ik heb echt 2 broeken besteld achter elkaar via de site: bijenkorf.nl
Eentje was van de replay en 1 van TH, afschuwelijk toen ik ze thuiskreeg, je ziet echt heel wat anders op de site qua kleur en vaak ook vorm, afwerking etc.; Bij vorm zou ik nog kunnen zeggen, ligt aan mijn figuur maar vaak zijn het de materiaal en kleur

Dames? waar halen jullie de jeans vandaan, ben echt nu op een punt beland dat ik het even niet weet .. :confused:

13-04-2010, 19:40


he meid welke maat heb je?? ik heb een paar spijkerbroekn liggen die ik niet aandoe.. van gstar..

13-04-2010, 19:40
em 1 van diesel

13-04-2010, 19:41
H&M en mango verkopen leuke jeans.

14-04-2010, 19:28



Citaat door Mar7aban:
he meid welke maat heb je?? ik heb een paar spijkerbroekn liggen die ik niet aandoe.. van gstar..


29/32 lieverd maar heeft geen zin, wil het aanpassen en dan nog de vraag of het allemaal goed gaat, lieverd laat maar zitten, zal jou en mij veel moeite kosten, maar dank voor je moeite en het meedenken, check je hoekje

14-04-2010, 19:31

Citaat door Ambreen:
H&M en mango verkopen leuke jeans.


Mango! Ik ga daar morgen kijken, choukran hbiba, check je hoekje


Citaat door chmeckker:
Tip De Bruin??
Diesel factory?
western house?
H&M ?

eigen smaak


Diesel factory en western House Ga ik ook bezoeken Insha'allah! Ook jij bedankt! Ook voor jou: Check je hoekje