Bekijk volle/desktop versie : Catering Ahlan wa sahlan (voormalig Afrah Berkane)...



Pagina's : [1] 2

13-04-2010, 17:44
Ik wil graag alle ervaringen met deze cateringbedrijf weten, positief en negatief.

Shokran alvast groen puntje beloofd

14-04-2010, 13:48


Ik heb ze tijdje terug meegemaakt als gast qua personeel aardige mensen maar het eten was te koud gereserveerd..

14-04-2010, 13:49

Citaat door jihane16:
Ik heb ze tijdje terug meegemaakt als gast qua personeel aardige mensen maar het eten was te koud gereserveerd..


Oh oke en hoelang geleden is dit als ik vragen kan je me ook vertellen wat goed ging. Shokran alvast.

14-04-2010, 13:55

Citaat door moemoesht:
Oh oke en hoelang geleden is dit als ik vragen kan je me ook vertellen wat goed ging. Shokran alvast.


Ik zou echt niet meer weten hoelang ik ze voor het laats had meegemaakt denk 3a4 maanden terug law 3lam. Wat goed ging dat ze zich aan de tijdstip houden dus koejes met thee serveren en al ze zijn ook snel qua opruimen en serveren. Sommige personeel zijn aardig. Ik herinnerme nog dat 2 dames het bestek zo letterlijk het op tafel gooiden bhel gasten waren dieren Maar goed voor de rest ging alles wel goed. JAmmer genoeg eten was koud opgedient je zag letterlijk iedereen naar elkaar kijken van''is jou eten ook koud'' .

14-04-2010, 13:57


Vergeten bij te typen ze heette toendertijd gewoon Afrah Berkane. Hoe ze nu zijn law 3lam...

14-04-2010, 13:58
Dankjewel meid, heb nu toch een bepaalde beeld door dit te lezen dat word wat.

14-04-2010, 14:00

Citaat door moemoesht:
Dankjewel meid, heb nu toch een bepaalde beeld door dit te lezen dat word wat.


Wat vindt jij van ze? Heb je ze al meegemaakt ? Catering is wel het belangrijkste gedeelte van het feest he..

14-04-2010, 14:01

Citaat door jihane16:
Wat vindt jij van ze? Heb je ze al meegemaakt ? Catering is wel het belangrijkste gedeelte van het feest he..



Geen idee heb ze nooit meegemaakt vind het ook heel moeielijk om de juiste keuze te maken en ook op je budget te letten.

14-04-2010, 14:02
Ze hebben lekker eten vind ik en vriendelijk personeel.

14-04-2010, 14:02

Citaat door moemoesht:
Geen idee heb ze nooit meegemaakt vind het ook heel moeielijk om de juiste keuze te maken en ook op je budget te letten.


Ken je catering anagla?

14-04-2010, 14:03

Citaat door LADY_BOUCHRA:
Ze hebben lekker eten vind ik en vriendelijk personeel.


Heb je ze vaker meegemaakt en wanneer was de laatste keer?

14-04-2010, 14:04

Citaat door jihane16:
Ken je catering anagla?


Ja die wou ik eerst nemen totdat ik ontdekte dat het veel goedkoper kan en ik wil niet alteveel geld uitgeven omdat ik het toetje apart neem.

14-04-2010, 14:05



Citaat door moemoesht:
Heb je ze vaker meegemaakt en wanneer was de laatste keer?


2x laatste keer was vorig jaar. Ik heb er goede ervaring mee zet dat er niet zomaar bij

14-04-2010, 14:09

Citaat door LADY_BOUCHRA:
2x laatste keer was vorig jaar. Ik heb er goede ervaring mee zet dat er niet zomaar bij


Bedankt voor de info, ik hoor tegenstrijdigheden dat je nie meer weet wat je moet kiezen

14-04-2010, 14:10

Citaat door moemoesht:
Bedankt voor de info, ik hoor tegenstrijdigheden dat je nie meer weet wat je moet kiezen


Ja, lastig snap het wel. Makkelijkste is om op je eigen ervaringen afgaan. Succes meis.

Pagina's : [1] 2