Bekijk volle/desktop versie : waarschuwing en nog is een waarschuwing



13-04-2010, 11:53
waarschuwing en nog is een waarschuwing

--------------------------------------------------------------------------------

salamo3alaikom
dames en heren ik heb een waarschuwing over de banken winkel
seats and sofas met dat genaamt americaans logo ik heb bijna een jaar geleden een bank bij hun gekocht en die hebben ze al drie keer moeten repareren en het is nog steets niet gelukt ik heb nu een recht zaak van gemaakt ze komen hun beloftes niet na je bestelt een mooie bank bij hun en je krijgt en niet goed gemaakte bank gelevert en daarna woord het harira met hun want je komt niet met ze uit ze blijven je slepen voor meer slechte reacties ga naar
http://www.radar.nl waarschuw a.u.b jullie famielis en vrienden voor dat ze in een put gaan waar ze nooit uit komen wees alert
wa3alaikomosalam

13-04-2010, 11:55


Waarom koop je geen nieuwe bank? Hun banken zijn ook niet zo duur vind ik.?

13-04-2010, 12:02
dat klopt de showmodellen worden zo goed gemaakt dat je denkt yes dat wil ik. maar als je zelf een bank krijgt is het gewoon rommel die ergens uit polen of turkije komt

13-04-2010, 12:12

Citaat door Samples:
Waarom koop je geen nieuwe bank? Hun banken zijn ook niet zo duur vind ik.?



Wat niet duur voor jouw is kan voor een ander wel duur zijn.

13-04-2010, 12:16



Citaat door hajar3:
dat klopt de showmodellen worden zo goed gemaakt dat je denkt yes dat wil ik. maar als je zelf een bank krijgt is het gewoon rommel die ergens uit polen of turkije komt

wat een rotopmerking. turkije verkoopt geen rommel ja. ze hebben genoeg meubelzaken met mooie meubels van kwaliteit. het gaat erom dat seats and sofa's niet voor kwaliteit gaat


hogedrukreinige

13-04-2010, 12:20
Seats & sofa's, nooit meer zal ik daar wat kopen stelletje oplichters.
Eerst bijna 1,5 jaar gewacht op banken (terwijl ze in de winkel zeiden dat 't binnen 6 weken geleverd zou worden). Toen ik ze EINDELIJK had, waren ze opeens niet zo leuk meer en na 2 maanden helemaal doorgezakt.

Succes meid!!

13-04-2010, 12:28

Citaat door smurfin25:
Wat niet duur voor jouw is kan voor een ander wel duur zijn.



JA da's waar.

Maar als je gaat vergelijken met andere winkels dan zit seats en sofa's in een lagere prijsklasse.

En je krijgt bij hun toch een pakket maalemala aparatuur ofzo?

13-04-2010, 12:28

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Seats & sofa's, nooit meer zal ik daar wat kopen stelletje oplichters.
Eerst bijna 1,5 jaar gewacht op banken (terwijl ze in de winkel zeiden dat 't binnen 6 weken geleverd zou worden). Toen ik ze EINDELIJK had, waren ze opeens niet zo leuk meer en na 2 maanden helemaal doorgezakt.

Succes meid!!





Je kan ze toch meteen meenemen? Of laten leveren?
1,5 jaar wachten op een bank?

13-04-2010, 12:32

Citaat door Samples:


Je kan ze toch meteen meenemen? Of laten leveren?
1,5 jaar wachten op een bank?

Ik had er voor gekozen om ze te laten leveren, maar er ging 'toevallig' elke keer wat mis

13-04-2010, 12:34

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Ik had er voor gekozen om ze te laten leveren, maar er ging 'toevallig' elke keer wat mis



Ik zou me geld terugvragen. Of de aanbetaling.
Je krijgt een bestelbon met de datum waarop het geleverd moet worden en niet later.

13-04-2010, 12:36

Citaat door Samples:
Ik zou me geld terugvragen. Of de aanbetaling.
Je krijgt een bestelbon met de datum waarop het geleverd moet worden en niet later.

Ja, klopt! Maar ik heb zo stom als ik was gewoon 'netjes' gewacht. Ter compensatie mocht ik 2 schilderijen voor niets uitkiezen