Bekijk volle/desktop versie : Vaticaan linkt misbruik aan homo's



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

13-04-2010, 11:13
Vaticaan linkt misbruik aan homo's
Update: dinsdag 13 apr 2010, 10:55

De tweede man van het Vaticaan zegt dat de misbruikschandalen binnen de Rooms-Katholieke Kerk te maken hebben met homoseksualiteit en niet met het celibaat.

Onderzoek
Kardinaal en staatssecretaris Bertone liet weten dat wetenschappelijk onderzoek dat heeft uitgewezen.

"Veel psychiaters en psychologen hebben aangetoond dat er geen relatie bestaat tussen het celibaat en pedofilie, maar mij is verteld dat ander onderzoek laat zien dat er een relatie bestaat tussen homoseksualiteit en pedofilie", zei hij.

Bertone deed zijn uitspraken op een bezoek aan Santiago, Chili. Daar werd met verbijstering gereageerd op zijn visie.


http://nos.nl/artikel/150283-vaticaan-linkt-misbruik-aan-homos.html

13-04-2010, 11:14


Geef de homo's maar de schuld.

13-04-2010, 11:16
OMG

13-04-2010, 11:17
De Rooms-Katholieke Kerk bewijst dat er een verband is tussen het celibaat en kindermisbruik.

Kijk ze eens in allerlei bochten wringen!

13-04-2010, 11:18


Dus toch niet de Joden.
---
Merry go round anyone?

13-04-2010, 11:19
Als de homo's in opstand komen, dan schuiven ze het in de schoenen van de moslims.

Enige hoop.

13-04-2010, 11:20
jezus wat een sneu volk zeg...en ze blijven maar proberen homoseksualiteit weg te zetten als iets slechts, terwijl ze zelf een pedofiele organisatie zijn...ik weet wel wat ik 22.000.000 keer erger vind.

13-04-2010, 11:21

Citaat door GodIsABuddhist:
De Rooms-Katholieke Kerk bewijst dat er een verband is tussen het celibaat en kindermisbruik.

Kijk ze eens in allerlei bochten wringen!
Een kat in nood maakt rare sprongen.
Hoe belachelijk kan de Rooms Katholieke kerk zich maken?
Ik bedoel: Kan het nog erger?

13-04-2010, 11:21
De katholieke kerk bewijst vooral dat ze types in hun gelederen hebben zonder zelfbeheersing en met een zieke geest.
Misbruik en verkrachting hebben vooral te maken met macht en machtsmisbruik. Dat geld ook voor de macho's in de bajes, die het met mannen gaan doen, of denkt men nu werkelijk, dat die homo zijn geworden?

13-04-2010, 11:22
Misbruik heeft op zich geen fuck met celibaat te maken.

13-04-2010, 11:23

Citaat door tureluur:
Vaticaan linkt misbruik aan homo's
Update: dinsdag 13 apr 2010, 10:55

De tweede man van het Vaticaan zegt dat de misbruikschandalen binnen de Rooms-Katholieke Kerk te maken hebben met homoseksualiteit en niet met het celibaat.

Onderzoek
Kardinaal en staatssecretaris Bertone liet weten dat wetenschappelijk onderzoek dat heeft uitgewezen.

"Veel psychiaters en psychologen hebben aangetoond dat er geen relatie bestaat tussen het celibaat en pedofilie, maar mij is verteld dat ander onderzoek laat zien dat er een relatie bestaat tussen homoseksualiteit en pedofilie", zei hij.

Bertone deed zijn uitspraken op een bezoek aan Santiago, Chili. Daar werd met verbijstering gereageerd op zijn visie.


http://nos.nl/artikel/150283-vaticaan-linkt-misbruik-aan-homos.html



Herman Harends (63) uit Noordwijk: “Het gaat steeds over paters en broeders, maar die nonnen stonden hun mannetje ook. In de jaren vijftig zat ik met mijn twee broers op kostschool De Munt in Tegelen. Het misbruik door de zusters begon toen ik een jaar of elf was. Als ik in bad zat speelden ze met mijn piemel en probeerden tot bloedens toe of ik een erectie kon krijgen. Of ze stopten mijn hand onder hun rok in hun broekje. Ik had te maken met twee nonnen, die onafhankelijk van elkaar opereerden. Ik kan me niet voorstellen dat ik van de honderden leerlingen de enige was op wie zij hun lusten botvierden. Later heb ik het bij mijn ene broer aangeroerd, maar hij wil er niet over praten en dat respecteer ik. Op het internaat moesten we overigens ook lijfstraffen en psychische wreedheden van de nonnen ondergaan.

bronneke

Yeah right.

Tzijn gewoon een stelletje goorlappen die paapsen.

13-04-2010, 11:24

Citaat door TYGER:
Als de homo's in opstand komen, dan schuiven ze het in de schoenen van de moslims.

Enige hoop.
Ik begrijp niet wat je bedoelt!

13-04-2010, 11:25



Citaat door tureluur:
Ik begrijp niet wat je bedoelt!


Das jammer.

13-04-2010, 11:25

Citaat door onaangepast:
Misbruik heeft op zich geen fuck met celibaat te maken.


Op zich niet. Maar celibaat kan wel leiden tot kindermisbruik.

13-04-2010, 11:25

Citaat door Einherjer:
Herman Harends (63) uit Noordwijk: “Het gaat steeds over paters en broeders, maar die nonnen stonden hun mannetje ook. In de jaren vijftig zat ik met mijn twee broers op kostschool De Munt in Tegelen. Het misbruik door de zusters begon toen ik een jaar of elf was. Als ik in bad zat speelden ze met mijn piemel en probeerden tot bloedens toe of ik een erectie kon krijgen. Of ze stopten mijn hand onder hun rok in hun broekje. Ik had te maken met twee nonnen, die onafhankelijk van elkaar opereerden. Ik kan me niet voorstellen dat ik van de honderden leerlingen de enige was op wie zij hun lusten botvierden. Later heb ik het bij mijn ene broer aangeroerd, maar hij wil er niet over praten en dat respecteer ik. Op het internaat moesten we overigens ook lijfstraffen en psychische wreedheden van de nonnen ondergaan.

bronneke

Yeah right.

Tzijn gewoon een stelletje goorlappen die paapsen.

Ik word hier helemaal opgewonden van..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8