Bekijk volle/desktop versie : als je kind ineens weg is



Pagina's : [1] 2 3 4

12-04-2010, 23:43
Wasalaam,

ik denk soms wat zou ik doen, als mijn kind er niet meer is?

zou ik mijn leven ooit weer kunnen oppakken?

dan heb ik het niet alleen over doodgaan, maar dat iemand je kind hebt weggenomen en hij of zij is niet meer te vinden.

xheb oprah hier aan staan, en het gaat over vermiste kinderen.

ik denk echt dat ik alleen maar bezig zou zijn mijn kind te zoeken en verder niks anders.

Allahfed gewoon.

12-04-2010, 23:46


Brrr moet er niet aandenken.

Heb nog geen kinderen en ik krijg al de rillingen als iemand mijn vlees en bloed afpakt. Ik zou mezelf wat aandoen. Echt, het lijkt me vreselijk om zonder je kinderen te leven.

12-04-2010, 23:50
Het staat immers geschreven wanneer we doodgaan en zo kan het ook zomaar zijn dat onze kinderen eerder gaan dan wij. Is iets waar je toch soort van rekening mee moet houden.

Alleen, ik kan er niet aan denken, terwijl ik dit typ krijg ik het al benauwd en een brok in mijn keel. SubhanAllaah, hoeveel liefde je kan voelen voor zo'n kleintje!

12-04-2010, 23:52
ja ik weet ook niet of ik dat zou overleven eerlijk waar niet,

als zij liggen te slapen mis ik ze al.

ik kan ook echt de hele dag over ze praten zonder me te vervelen.

in de ochtend als ze te vroeg wakker zijn en dat ik op ze mopper, omdat ik nog tien minuutjes wil liggen, of als ze naar bed gaan, en ik hoor djoedjoe mama roepen, en ik dan effe ga en zeg ga slapen, en zij zegt mama konijn kus geven, of kolan zeggen, als ik het vergeten ben.

djumanah die sinds een maandje loopt, en echt een meisje is geworden, met haar gekke gezichtjes die ze kan trekken en jou cjagie kop helemaal vrolijkt maakt.

moge allah onze kidneren tot gezonde moslims doen opgroeien ins Allah

13-04-2010, 00:06


Wa ’Alaykum Assalaam,

Ik denk hier ook vaak over na. Het is Qadr Allaah maar het lijkt me het meest afschuwelijke dat mij ooit zou kunnen overkomen. Ik hou er rekening mee dat het kan gebeuren maar hoe ik zou reageren, weet ik niet. Ik kan me niet voorstellen zonder hem te moeten leven en ik zou echt alles en iedereen voor hem opgeven en dat zou ik eigenlijk voor niemand anders doen...

Ik vind dit eigenlijk een beetje een moeilijk onderwerp maar ik vind het goed om er bij stil te staan en ook eens niet in je eentje maar samen.

Wassalaam.


Citaat door b_karima:
Wasalaam,

ik denk soms wat zou ik doen, als mijn kind er niet meer is?

zou ik mijn leven ooit weer kunnen oppakken?

dan heb ik het niet alleen over doodgaan, maar dat iemand je kind hebt weggenomen en hij of zij is niet meer te vinden.

xheb oprah hier aan staan, en het gaat over vermiste kinderen.

ik denk echt dat ik alleen maar bezig zou zijn mijn kind te zoeken en verder niks anders.

Allahfed gewoon.

13-04-2010, 00:11

Citaat door Sabrun_Jameel:
Wa ’Alaykum Assalaam,

Ik denk hier ook vaak over na. Het is Qadr Allaah maar het lijkt me het meest afschuwelijke dat mij ooit zou kunnen overkomen. Ik hou er rekening mee dat het kan gebeuren maar hoe ik zou reageren, weet ik niet. Ik kan me niet voorstellen zonder hem te moeten leven en ik zou echt alles en iedereen voor hem opgeven en dat zou ik eigenlijk voor niemand anders doen...

Ik vind dit eigenlijk een beetje een moeilijk onderwerp maar ik vind het goed om er bij stil te staan en ook eens niet in je eentje maar samen.

Wassalaam.



zeker is het qadr Allah! maar zoals je zei het je al voorstellen is al super eng.

het geeft mij gewoon een benauwd gevoel.

13-04-2010, 00:22
SubhanAllaah ik dacht dat ik de enige was die haar kleintje mist wanneer hij slaapt. Soms zelfs zo erg dat ik bij zijn bedje sta en op het punt sta om hem wakker te maken, alleen om te kunnen knuffelen en kusjes te kunnen geven.

Allaah Khalihum leena! (L)

13-04-2010, 00:32
Ja, dat is echt juist omschreven, benauwdheid. Ik vind het soms ook niet goed dat ik er zo vaak over na denk. Als hij dutjes doet, dan ga ik altijd luisteren bij de deur of hij nog ademt enzo.

We zijn op zoek naar een groter huis maar eigenlijk wil ik hem helemaal niet op zijn eigen kamer laten slapen. Ik weet niet, het is gewoon veiliger bij ons, vind ik en daarbij vind ik het leuk om wakker te worden gemaakt door hem. Altijd met een lachje hihi. En als ik ’s nachts wakker word, zie ik hem meteen naast me liggen en hoef ik me geen zorgen meer te maken.

Angst kan soms best beklemmend werken maar ja al-Hamdu li-Allaah is hij overdag veel wakker en heb ik dan niet veel last van deze gedachten.


Citaat door b_karima:
zeker is het qadr Allah! maar zoals je zei het je al voorstellen is al super eng.

het geeft mij gewoon een benauwd gevoel.

13-04-2010, 00:33
Ameen!

Dat heb ik als hij in de middag lang slaapt. Oeffff wat háááát ik dat! Het is dan zooo saai en stil in huis. Vreselijk!


Citaat door Nounousa:
SubhanAllaah ik dacht dat ik de enige was die haar kleintje mist wanneer hij slaapt. Soms zelfs zo erg dat ik bij zijn bedje sta en op het punt sta om hem wakker te maken, alleen om te kunnen knuffelen en kusjes te kunnen geven.

Allaah Khalihum leena! (L)

13-04-2010, 00:37
allahie 3fud mag er echt niet aan denken!
maar denk er altijd over

13-04-2010, 00:55
Waarom dan of wil je dat hier niet kwijt?


Citaat door AboutMe:
Ik ben gescheiden van mijn kind en het is vreselijk!.

13-04-2010, 07:38
Ik denk hier ook soms aan moge Allah swt ons de kracht geven.

Ik weet niet wat ik zou beginnen

13-04-2010, 07:53



Citaat door Sabrun_Jameel:
Wa ’Alaykum Assalaam,

Ik denk hier ook vaak over na. Het is Qadr Allaah maar het lijkt me het meest afschuwelijke dat mij ooit zou kunnen overkomen. Ik hou er rekening mee dat het kan gebeuren maar hoe ik zou reageren, weet ik niet. Ik kan me niet voorstellen zonder hem te moeten leven en ik zou echt alles en iedereen voor hem opgeven en dat zou ik eigenlijk voor niemand anders doen...

Ik vind dit eigenlijk een beetje een moeilijk onderwerp maar ik vind het goed om er bij stil te staan en ook eens niet in je eentje maar samen.

Wassalaam.



ik denk psies het zelfde..

13-04-2010, 08:43
o haraba

13-04-2010, 09:06
Als mijn kindje vermist word ga ik echt dood,maar als die dood
gaat zal ik er snel over heen komen want hij is naar huis.

Pagina's : [1] 2 3 4